BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Odotan Ollilta hyviä kisasaavutiksia tulevaisuudessa. Kisa on kovempaa, mitä korkeammalle mennään, mutta Olli antaa sellaisen kuvan itsestään, että on valmis paiskimaan töitä menestymisen eteen. Ollille tsemppiä urheiluun ja kaikkeen muuhunkin elämään! :)

Selkeesti sulta meni Volyymin viestin pointti ohi. Ei tätä kukaan kuitenkaan kiusallaan tee, jos tekisi, niin kukaan ei antaisi uusia ideoita saati yrittäisi auttaa. Myö vaan myötäiltäisiin, kuinka hyvä idea on hakata selkää kolme päivää putkeen + sakkosarjat muutamalla tonnilla kaloreita.

Mitäs sä mun kaloreista tiedät, saatika treenisysteemeistä?
Kiitän huomaavaisuudesta, mutta ei tarvitse yrittää auttaa.

Lopettakaa jo. Menkää itkemään Munakkaan touhuista muualle. Tuun tänne kattoon että onko Ollilta tullu uutta matskua mut tääl lässytetään jotain paskaa.

Lopettakaa jo. Menkää itkemään Munakkaan touhuista muualle. Tuun tänne kattoon että onko Ollilta tullu uutta matskua mut tääl lässytetään jotain paskaa.

No on se prkl, kun ei voi kohta enää minnekään mitään kommentoida, kun porukka ottaa välittömästi kierroksia.

...huokaus

okayguy.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin on tullu tavaraa lisää ainakin selkään.. ja oot pitäny rasvatki kurissa, ei oo mitään sikabulkkia ilmeisesti vedetty? :) oikein!

Hyvin on tullu tavaraa lisää ainakin selkään.. ja oot pitäny rasvatki kurissa, ei oo mitään sikabulkkia ilmeisesti vedetty? :) oikein!

Thänks :)

No olen kyllä syöny aika puhtaasti, lähiaikoina tullu kyllä enemmän käytyä ulkonakin hampparilla tms, pitää vähän nyt rajottaa sitä lystiä :D On tässä kyllä jo aika lihava :V

Ohhoh! Olillla kyllä tullut hyvin massaa ja rasvatkin pysynyt kurissa :)!
Kohta alkaa olemaan samoja ongelmia ku Big Ramyllä kun meni DY Gymille Marbellaan niin ei mahtunut istumaan pulloverkoneeseen kun latsit meni ät yli ja eivätkä kädet mahtuneet kahvoihin ;)

Ohhoh! Olillla kyllä tullut hyvin massaa ja rasvatkin pysynyt kurissa :)!
Kohta alkaa olemaan samoja ongelmia ku Big Ramyllä kun meni DY Gymille Marbellaan niin ei mahtunut istumaan pulloverkoneeseen kun latsit meni ät yli ja eivätkä kädet mahtuneet kahvoihin ;)

:DD Ei minulla ihan vielä tuollaisia ongelmia ole :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom