BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ollin sijoitus vissiinkin 7.

Kova taso, mutta kuvat nähneenä olisin pistänyt kyllä Ollin finaaliin ja sijoille 5-3.
normal_DSC_2569~0.jpg

Lisää kuvia
05/2015 European Championships Thursday Part 1 - Bild 377/421 - Bodybuilding | TEAM-ANDRO.com

Näyttää tuomareiden antamien pisteiden mukaan, että ensimmäisellä kierroksella. Sijat 5-7 aika lähellä. Ja lopullisessa sijoituksessa kolmanneksi sijoittunut oli ensimmäisellä kierroksellä sijalla neljä. Sekä lopullisissa pisteissä sijoille 3 ja 4 sijoittuneet saivat yhtä paljon pisteitä. Ja Ollilla 3 pistettä eroa finaaliin päässeeseen. Jos oikein tulkitsin listaa niin tuomareilla muutenkin hajontaa mielipiteissä kärki joukonkin suhteen. Piste erot niin pienet ensimmäisellä kierroksella. -> https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/h...=4008326ac0d614524861696bae627ea0&oe=55C16F9B

Turhaan vähättelet... Mielestäni helvetinmoinen saavutus jo, että tonne EM:iin ees pääsee! Ei ihan joka ukko noita karkeloita käy kuiteskaan. Nyt vaan kauheella draivilla lisää lihaa rakentamaan ja katseet kohti tulevia kisoja.. Oli ne sitten cbb:ssä tai kehonrakennuksessa :puntti:

kaikki näytti olevan aika tasavertasia ainakin tuossa kuvassa. Pidän eniten ollin pose tavasta jotenki classisen hieno :D toisinko nuilla muilla tuollanen rapumainen. Classicissa kummiskin pojilla on nii vähä sitä lihasmasssaa nii hassun näkönen kuin laiheliinit yrittävät poseeraa yli-isosti. Olli osasi homman!!

Kiitos :) Tiedättekö sen tunteen, kun susta tuntuu että olis voinu sijoittua paremmin, musta tuntuu että mä voin pärjätä kv kisoissa. Pitää jiipeen kans ottaa porinat jos lähtis jyväskylän junnu mm karsintaan, tässä kerkeiäs hierassa vähän pihviä roppaan ja napsu kireämmäksi :)

Jalat oli pikkuisen hoikat noihin kisoihin. Tuo vielä vähän korostuu, kun suurin osa kisaajista on kooltaan pidempiä. Yläkropassa olit samalla tasolla edelle sijoittuneiden kanssa. Takaa pikkuisen pehmeä lähinnä pakaroista. Ei se huono sijoitus ole tämäkään, kun oikeasti tappelee finaalipaikasta.

Kiitos :) Tiedättekö sen tunteen, kun susta tuntuu että olis voinu sijoittua paremmin, musta tuntuu että mä voin pärjätä kv kisoissa. Pitää jiipeen kans ottaa porinat jos lähtis jyväskylän junnu mm karsintaan, tässä kerkeiäs hierassa vähän pihviä roppaan ja napsu kireämmäksi :)

Mä ainakin tiedän sen tunteen, kun tekee puoli vuotta kovasti hommia, jonka jälkeen on mukamas ihan hyvä fiilis lähteä tekemään vielä toiset puoli vuotta kovasti hommia, mutta lopulta se jälkimmäinen puolivuotisen kova duuni valuu hormonitoiminnan vittuillessa viemäristä alas.. Nyt tarkkana. :)

T. kokemuksen syvä rintaääni

Mä ainakin tiedän sen tunteen, kun tekee puoli vuotta kovasti hommia, jonka jälkeen on mukamas ihan hyvä fiilis lähteä tekemään vielä toiset puoli vuotta kovasti hommia, mutta lopulta se jälkimmäinen puolivuotisen kova duuni valuu hormonitoiminnan vittuillessa viemäristä alas.. Nyt tarkkana. :)

T. kokemuksen syvä rintaääni

Oikeessa oot jeve! Pitää nyt vähän öökailla tässä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
10426274_1607298906195328_4691219475697094463_n.webp

Tänää paukuttelin vähä selkää tossa. Tosiaan jyväskylään olen nyt tähtäämässä, lihavahan tässä on vielä :) semmonen abaut 4 - 5 kiloa pitäis läskiä ottaa pois tässä. Kaikki menny ihan hyvin tässä, painokin pikkuhijaa laskussa! :)
11 weeksout baby!

Kyllä moni (mm. allekirjoittanut) olisi iloinen omistaessaan moisen selkäpanssarin ;)

Viimeksi muokattu:
Äärimmäisen kovalta näytti Ollin kunto jo muutama viikko sitten kun Rovaniemellä salilla nähtiin. Tulee hieno paketti syksyyn!​

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom