BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kannata Olli kysellä katsojilta minkälaisia videoita tekisi, koska saat 40 erilaista vastausta. Tekee semmoisia kuin itse haluaa, kyllä niitä sitten porukka katsoo.

Totta, välillä vaan miettii ja stressaa että onko nämä tarpeeksi hyviä nettiin laitettavaksi :D

On ehdottomasti. Ja tollanen semiraaka toimii hyvin, kun videoita tulee useasti. Sulla menis vapaa-aika siihen, jos rupeaisit jokaisen pätkän kanssa säätämään pari tuntia :)

Erityishuomiona vielä, huippuhomma kun yksikään ei ole ollut musiikkien takia blokattuna täällä Saksassa.
Wlogit näkyy 90%, mutta vitutus on SUUNNATON kun välillä tuubi ei anna katsoa :D

Totta, välillä vaan miettii ja stressaa että onko nämä tarpeeksi hyviä nettiin laitettavaksi :D

Samaa mieltä, mitä Mike ja M_atti sanoivat.

Olisiko ollut ennen vuodenvaihdetta kun aloin seuraamaan näitä ja sen jälkeen olen katsonut jokaisen videon ja jotkut videot useampaan kertaan. Minua motivoi sinun tyylisi tuoda asioita esille. Yritä heittää stressit tms fiilikset "roskikseen" ja tee, kuten Mike mainitsi eli
Tekee semmoisia kuin itse haluaa, kyllä niitä sitten porukka katsoo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olli! Videot on erittäin hyviä ja sinullakin on rauhallinen tyyli puhua. Erittäin mieluisaa kuunneltavaa. Treenivideotkin toimii.

Joo elä Olli stressaile liikoja noista videoista. Kuten monilla muilla bodareilla ketä tulee seurattua niin tuo treenin osuus on melkein toisarvoinen asia näissä videoissa. Mukava toki nähdä millaisella tyylillä treenaat ja miten kulkee, mutta paras osa videoissa on tuo muu yleinen höpöttely sekä elämän ja rutiinien näyttäminen. Siekin kuitenkin olet leppoisan oloinen kaveri niin enempi siihen jutustelun kuunteluun tulee pätkissä keskitettyä. :)

Heitän pari ideaa:

1) Joku saattais kiinnostua ostosreissusta ica maxiin. Vähän erilainen kauppa ja voit kertoa Ruotsin hinnoista ja parhaista tuotteista. Ainakin vähän eroaa muiden bodarien kauppavideoista. Kuitenkin paras paikka siellä päin Golden Flowerin ja system bolagetin lisäksi.

2) Vierailu Haaparannalla Ari Uusitalon salilla.

3) Kaikki kimppatreenit, jos vaan sopii ohjelmaan myöhemmin.

Aina kun näen että joku tekee tuota pulloveria rinnalle isolla käsipainolla että hyi vittu, jos tuo käsipaino tuosta putoaisi suoraan naamalle :D

Aina kun näen että joku tekee tuota pulloveria rinnalle isolla käsipainolla että hyi vittu, jos tuo käsipaino tuosta putoaisi suoraan naamalle :D
Niin, ja itsellä on aina se fiilis että näin käy kun teen tuota. :D
Etenkin jos käppärit on sellaiset, että ne on jollain jengoilla kiinni siinä kahvassa. Sitten porukka viskoo niitä, ja osassa ne kiekot hieman heiluu. :D

Hienoa, Ollilta taas videoo! :) Näitä on tosi mukava katsella. Ja mahtavaa että jaksat noita vääntää. Monella varmasti se fiilis että "ei viitsi" tai "ei ilkeä" kuvata koska hävettää ja koska, no suomi. Ollaan kateellisia tai jotenkin dissataan heti jos poikkeaa valtavirrasta. Anna mennä vaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom