BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vastasin syönti kyssäriin videolle :) Nuo on tilattu body-engineersiltä :)

Tota mäki mietin aika useesti ku teen videoita että samanlaisia ovat että mitä niihin keksis että ihmiset ei kyllästyis, mutta toisaalta jos kuvais aina kun tapahtuu jotain "spessua" niin video tulisi kerran puolessa vuodessa =D Olen ajatellut nuo videot vähän niinku päiväkirjana :)

Itse ainakin tykkään tuosta päiväkirja tyylisestä videontuotannosta.
Pääsee näkemään miten kehityt monien viikkojen aikana sarjapainoissa. :)

Toit esille erittäin tärkeitä asioita viimesimmän videon loppupuolella. Itse sortuu valittelemaan liian helposti silloin tällöin. Olin jokunen vuosi sitten eräässä köyhässä maassa köyhällä alueella (en siis missään "turistirysässä") ja se avasi silmiä paljon kun näki köyhiä perheitä, joista moni asui mitä erilaisimmassa hökkeleissä ja muutenkin niukissa olosuhteissa. Mutta suurin osa heistä oli iloisia ja viimeisen päälle ystävällisiä. Heille riitti jonkunlainen katto, vaatimaton ruoka ja vaatteet. He puhalsivat yhteen hiileen ja se kosketti, kuinka ystävllisen anteliata he olivat siitä omasta vähästään. Jotenkin aukesi omat silmät, kuinka raha ja materialismi voi sokaista meitä ihmisiä ja tehdä meistä itsekkäitä. Ihminen voi elää onnellista ja rikasta elämää myös erittäin vaatimattomissa olosuhteissa näin nykyajan länsimaisin silmin katsottuna. Se siitä... :)

Olen miettinyt hiljakseen sinun tyylisi elää ja treenata olevan hyvä. Sinulla on tarkat ruutinit päivästä toiseen ja taisitkin joissain videolla mainita "tykkääväsi elää niin". Varsinkin kun tähtäät työn ja perheen ohessa urheilussa pitkälle, uskon sinun tyylisi elää säntillistä elämää hyvänä, jotta voit saavuttaa päämääräsi, joita olet asettanut itsellesi kilpaurheilun saralla. Ei muuta kuin tsemppiä matkalla kohti seuraavia koitoksia ja voittoja! :)

Mitenkäs JiiPee suhtautuu noihin cheat aterioihin ylipäänsä ?
Onko antanut luvan syödä esim kerran viikkoon vapaammin ?
Entäs dieetillä ?

Peukut Ollille rehellisestä mielipiteestä. Joku toinen olisi saattanut kehua paskaakin makua vaan, koska on sponsorin lähettämä.

Mitenkäs JiiPee suhtautuu noihin cheat aterioihin ylipäänsä ?
Onko antanut luvan syödä esim kerran viikkoon vapaammin ?
Entäs dieetillä ?

Peukut Ollille rehellisestä mielipiteestä. Joku toinen olisi saattanut kehua paskaakin makua vaan, koska on sponsorin lähettämä.

No mä kysyin siltä just että pilaako se oikeasti koko systeemin jos esim kerran kuussa vetää yhen aterian tilalta vaikka pizzan niin se sano että se on pisara meressä ja että ei haittaa. Mulle itelle se vaan tuntuu välillä vaikealta :D Pitää välillä ottaa vähän rennomminkin :) Nyt nousi 400g paino tuosta hampparista että varmaan tasottuu parissa päivässä jo ja toiv. kevyen viikon jälkeen sais taas nostaa ruokavaliosta hiilareita, katsotaan! :)

Joo emmä halua että joku tilaa paskanmakusita roheiiniä :D Uskon että tuo sitruuna juustokakku on parempi sillee drinkkinä ku tuolleen tahnana :P

Dieetillä ei tietenkään syödä mitään hamppareita tms! :D

Mukava taas pitkän työpäivän päälle katsella VoimaOllin touhuja. Hyvä viilinki tulee myös siitä että näkee kuinka yksi Suomen parhaita bodareita ever, JP, tarkkailee tekemisiä taustalla. Tapasin miehen yökerhossa Roissa -95 - oli ISO.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä ollut samaa ongelmaa tuon ruoan suhteen treenin jälkeen.
Siinä kun on ennen treeniä syönyt, hörppinyt intran, palkkarin ja muutenkin vettä niin ei vaan riisi taho upota.
170 g kuivaa riisiä ja lihaa, melko ankeaa. :D
Omalla kohdallani löysin ratkaisun ongelmaan. Puolitin riisin määrän, korvasin riisikakuilla ja toisinaan vedän myös maissimuroja / hiutaleita. Omena vaihtui banaaniin ja rehut jäi pois.
Nyt uppoaa ruoka paljon sujuvammin.

Mitenkäs Ollin jalka voi ?

Hyvää settiä on, mukava aina viikonloppuna vetää kunnon maratooni sinun videoitasi. Jäi vielä viimeinen katsottavaksi huomen aamuksi. :)

Kyllä tossa on pakko saada nostettua tuollaisia painoja. Sen verran painostavaa katsetta tuli neljältä äijältä tuossa videolla että jos ei voimalla niin pelonsekaisin tuntein se tanko nousisi .. :D

Mistä olet Olli hommannut tuon pullon mistä hörppäät boosterin. Näppärän oloinen =)

Suositut

Back
Ylös Bottom