BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Esim. näin:

xrutknS.jpg

Lihasten kiinnityskohdat on hyvin erilaiset eri ihmisillä. Jos katsot mustien bodareiden pohkeita, heillä on usein lihas pakkautunut aika "korkealle", kun vertaa esim. Flex Lewiksen pohkeisiin. Ja myös selän pituus vaikuttaa paljon kiinnityskohtiin ja lihasten malliin, kuten myös raajojen pituus.
Taitaa tuossa pohkeen mallissa olla eri asiasta kyse. Kun tuolla latsilla on ihan oikeat variaatiot kiinnityskohdissa, mutta tuolla pohkeella ne kiinnityskohdat on samat mutta toisilla se lihasmassan osuus on pitemmällä matkalla ja toisilla taas se akillesjänne on pitempi suhteessa säären pituuteen.

Taitaa tuossa pohkeen mallissa olla eri asiasta kyse. Kun tuolla latsilla on ihan oikeat variaatiot kiinnityskohdissa, mutta tuolla pohkeella ne kiinnityskohdat on samat mutta toisilla se lihasmassan osuus on pitemmällä matkalla ja toisilla taas se akillesjänne on pitempi suhteessa säären pituuteen.
Mjoo, tuossa lopussa mainitsinkin raajojen pituuden, joka vaikuttaa myös.

Siis oliko tuollaisia rakeisia Dorian-kuntoja edes viime Olympiassa jonkun mielestä? Vai kuvako se siinä vain rakeilee.

Onhan toi nyt saatana ihan voittajan kunto ja kropan mittasuhteet.

EDIT: Can't wait että Olli heittää taas jonkin eeppisen, ritarillisen supersankari-poseshown eeppisillä musiikeilla. Kyllä kelpaa tuolla haarniskalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä kisa kertoo nyt paljon miltä näytän ja missä olen menossa, jonka jälkeen voi tehdä jatko suunnitelmia. Tämän kisan jälkeen ainakaan en voi / halua kisata enään tälle vuotta, on tämä arkielämä tällä hetkellä semmosta että tarvitaan kotonkin mun panosta enemmän lasten ym kans joten on pidettävä taukoa kisaamisesta.

Tämä syy myös siihen että en ole ollut niin aktiivinen youtubessa ym, kisareissulta kuitenki kuvataan mitä pystytään! :)

Ei siihen mahu toista kymppiä.. Pitää mennä jo avoimeen.:ROFLMAO:
Ei se sitä meinaa, suuri osahan noista vedättää 212:een. :)

Tämä kisa kertoo nyt paljon miltä näytän ja missä olen menossa, jonka jälkeen voi tehdä jatko suunnitelmia. Tämän kisan jälkeen ainakaan en voi / halua kisata enään tälle vuotta, on tämä arkielämä tällä hetkellä semmosta että tarvitaan kotonkin mun panosta enemmän lasten ym kans joten on pidettävä taukoa kisaamisesta.

Tämä syy myös siihen että en ole ollut niin aktiivinen youtubessa ym, kisareissulta kuitenki kuvataan mitä pystytään! :)
Kropallekkin tekee varmasti hyvää antaa vähän höllää. (y)

Mielenkiinnolla tullut kyllä seurattua tätäkin urakkaa. Taitaa olla tuon 10kg tulleen pääosin tuon 6kk aikana. Hurja kehitystahti kyllä miehellä. Selvästi tietää mitä tekee! Tsemppiä loppudieettiin. Hyvä päätös tuo että höllää hieman kisasuunnitelmista näiden jälkeen :)

Tämän kisan jälkeen ainakaan en voi / halua kisata enään tälle vuotta, on tämä arkielämä tällä hetkellä semmosta että tarvitaan kotonkin mun panosta enemmän lasten ym kans joten on pidettävä taukoa kisaamisesta.

Voin kuvitella. Usein kun kehonrakentaja kehittyy nopeasti, se on helppo leimata "geneettiseksi lahjakkuudeksi" tai etta joku "ottaa enemman kun joku toinen". Yleensa takana on kuitenkin se etta hommaa tehdaan mistaan tinkimatta ja uhrauksia tehden. Olen pari kertaa seurannut tuollaista vieresta ja sitten vasta kun sen nakee omin silmin, tajuaa etta tama heppuhan on tassa mukava aivan sata lasissa eika kehitys ole tosiaankin mikaan sattuma vaan alyttoman duunin ja kurinalaisuuden tulos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom