BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olli tulee olemaan vielä kova kaveri näissä hommissa. Yläkroppa luo jo nyt semmosen wau efektin mikä mun mielestä Sihvoselta puuttuu. mitään Sihvoselta pois ottamatta onse suomen kovin tällä hetkellä. Innolla jäädään odotteleen minkälaisen paketin Olli saa rakennettua. Yks kovimmista tän hetken bodareista 100%

Tämä video sisältää kumppanin The Orchard Music sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi. Näin lukee ollin uusimmassa videossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä video sisältää kumppanin The Orchard Music sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi. Näin lukee ollin uusimmassa videossa.

no mitä persettä, pitää vissiin ottaa nuo musiikit AthleteGymin videoista pois kun se kuuluu niin selkeästi niissä, uppaan uudelleen.

Onkos niitä yhteistreenejä sen uusitalon kanssa nyt pidetty?

Meinaan että niin kaukana on toi Vollin repivä treenityyli Uusitalon lihaksella veto-opeista, että vois olla hyvä välillä sillotällö tehä niitäkin juttuja. Toisaalta kasvua näyttää tuollakin tavalla tapahtuvan, että ei varmaan mikään kiire asian kanssa ole...kunhan pisti silmään.

Onkos niitä yhteistreenejä sen uusitalon kanssa nyt pidetty?

Meinaan että niin kaukana on toi Vollin repivä treenityyli Uusitalon lihaksella veto-opeista, että vois olla hyvä välillä sillotällö tehä niitäkin juttuja. Toisaalta kasvua näyttää tuollakin tavalla tapahtuvan, että ei varmaan mikään kiire asian kanssa ole...kunhan pisti silmään.

If it ain't broke don't fix it.
+ Kannattaa muista myös se, että se mikä näyttää omaan silmään ehkä vähän kyseenalaiselta suoritustavalta, ei todellakaan tarkoita, etteikö tämä toinen kaveri saisi sillä mitään tuntumaa aikaiseksi kohdelihakseen.

If it ain't broke don't fix it.
+ Kannattaa muista myös se, että se mikä näyttää omaan silmään ehkä vähän kyseenalaiselta suoritustavalta, ei todellakaan tarkoita, etteikö tämä toinen kaveri saisi sillä mitään tuntumaa aikaiseksi kohdelihakseen.

Juu hyvin näyttää potkivan tuo tyyli!
Tartuin tähän sen takia, kun Volli itse on mainostanut että on tulossa näitä tuntumatreenejäkin Uusitalon kanssa, eikä niitä ole ainakaan kuvattu.

Juu hyvin näyttää potkivan tuo tyyli!
Tartuin tähän sen takia, kun Volli itse on mainostanut että on tulossa näitä tuntumatreenejäkin Uusitalon kanssa, eikä niitä ole ainakaan kuvattu.

Mä kerron sulle salaisuuden, mutta et saa sitten paljastaa tätä kenellekään.
Se ei kuvaa niitä, koska niistä saa vain shaissee niskaan. Katsos, kun tuo ns. tuntumahomostelu ei ole vieläkään saavuttanut erityisen suurta suosiota Suomen todellisten hc voimabodaajien keskuudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom