BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on kyllä hieno foorumi nykyään. Vlogien perusteella arvioidaan toisten perhe-elämää tai muuta yksityiselämää. Bodarin vaimo vlogit menis kyllä jo melko kauas itse pääaiheesta eli kehonrakennuksesta ja siihen liittyvästä. Ehdotan Ollin perheestä tosi-tv -formaattia, niin saavat pakkislaiset tyydytyksen elämäänsä.

Joo on se perkele, kun joku kehtoo videossaan näyttää muutakin kuin penkkisarjoja ja avustettuja hauiskääntöjä kirkonpolttohevin soidessa taustalla. Koita jaksaa hei!

Tämä on kyllä hieno foorumi nykyään. Vlogien perusteella arvioidaan toisten perhe-elämää tai muuta yksityiselämää. Bodarin vaimo vlogit menis kyllä jo melko kauas itse pääaiheesta eli kehonrakennuksesta ja siihen liittyvästä. Ehdotan Ollin perheestä tosi-tv -formaattia, niin saavat pakkislaiset tyydytyksen elämäänsä.

Olli on itse tehnyt päätöksen, että kuvaa videoilleen myös muutakin kuin hauiskääntöjä ja se on ihan perkeleen hieno päätös. On ollut mahtavaa seurata miten lapsiperheen arki pyörii ja samalla bodataan kovaa.

Jos ei kiinnosta, niin ehkä sulle sopivampiakin videoita.

Joo on se perkele, kun joku kehtoo videossaan näyttää muutakin kuin penkkisarjoja ja avustettuja hauiskääntöjä kirkonpolttohevin soidessa taustalla. Koita jaksaa hei!

Niin voisin itse sanoa, että pidän kyllä noita Ollin Vlogeja erinomaisena materiaalina ja jokainenhan on vapaa tuottamaan sen tyylistä kuin haluaa. Mutta että jos vlogien perusteella aletaan täällä rakentaa käsitystä henkilön yksityisasioista ja arvioida kykyjä lastenhoitoon tai antaa vinkkejä perhe-elämään, niin mielestäni ei välttämättä tämä ole oikea sivusto siihen. Kuten yksi postaus jo sellaista sisälsi. Vois hivenen helpompaa se elämä olla, jos keskittys vaan omiin asioihinsa. Tämäkin oli vaan mielipide. Tuo oli pääpointti siinä edellisessä viestissäni.

Niin voisin itse sanoa, että pidän kyllä noita Ollin Vlogeja erinomaisena materiaalina ja jokainenhan on vapaa tuottamaan sen tyylistä kuin haluaa. Mutta että jos vlogien perusteella aletaan täällä rakentaa käsitystä henkilön yksityisasioista ja arvioida kykyjä lastenhoitoon tai antaa vinkkejä perhe-elämään, niin mielestäni ei välttämättä tämä ole oikea sivusto siihen. Kuten yksi postaus jo sellaista sisälsi. Vois hivenen helpompaa se elämä olla, jos keskittys vaan omiin asioihinsa. Tämäkin oli vaan mielipide. Tuo oli pääpointti siinä edellisessä viestissäni.

Voi nyt vittu taas.

Ei tässä kukaan mitään arviota Ollin isyydestä ollut antamassa, kunhan vain mainittiin, että videoiden perusteella tulee kuva Ollista huolehtivana isänä.

Miksi tätä ei olisi saanut sanoa?

Se oli nimenomaan kehu. Miksi kehu pitäisi jättää sanomatta, jos kerran siihen on paikka? Miksi meidän kaikkien pitäisi tälläkin forumilla vaan kiukutella, vittuilla ja provosoida? Kun on paikka kehua, se tehdään.

Ja tuo viesti mihin viittaat, oli nimenomaan mielestäni isältä isälle kirjoitettu. Se vinkki oli hyväntahtoinen muistutus meille kaikille iseille, että asia on niin. Ei mikään näsäviisas neuvo tai valistus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oikein, pieni lepo silloi tällöin tekee vain hyvää. Jos ei tule loukkaantumisia, niin Olli tulee olemaan vielä kuningas bodauksessa. Veikkaan, että tulee vielä olemaan kovempi kuin Sihvonen, koska Olli on vielä rookie bodauksessa. Venatkaas 5 v. ja meillä on kunnon hirviö! ;)
Mä voisin lyödä sun kanssa tästä vetoa ja sanon ettei pääse ikinä samaan mitä sihvonen teki. Tuli ja voitti kaiken !

Mä voisin lyödä sun kanssa tästä vetoa ja sanon ettei pääse ikinä samaan mitä sihvonen teki. Tuli ja voitti kaiken !

Mikä on sitte kovempi? Moni odottaa et olli tulee monsterina lavalle, mulle aineki ihan sama noi sihvosen sijotukset, ei todellakaan yhtään vähättelemättä, päinvastoin. Mäkin haluan nähä millasen liharekkapaketin olli saa aikaseks ja luulen että moni muukin odottelee tuleeko ollista se seuraava suht nuori pro eikä vasta 40v.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom