BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun pitää kolmelle lapselle sanoa, että isi ei vielä tiedä Leon pikkuveljen nimeä, että eiköhän se selviä.
Just tämänkin takia Ollin videot on viihdyttäviä, että niissä ikäänkuin elää mukana.

joo on kyl hyvä pössis ei mitään valittamista, kiitos, välillä miettii että kehtaako näitä edes julkasta ku ei mitään uutta videoissa, mutta sitähän se perus arki on eipä se oo mitää jokapäivästä glamouria :D

Uuttahan sun videoissa tulee olemaan ainakin se, että olet joka videossa isompi kuin viime videossa, vai kuinka? :)

@Volli
Kuinkas paljon Morel patistaa tekeen aerobista offilla ja pysyykö aerobinen mukana läpi koko prosessin?

Kyllä se suosittelee tekemeään ja tälle hetkellä teen 4 x 30 minsan kevyen lenkin ja nyt oon tehny aamusin. Mäki kyllä suosittelen tekemään! :) ja joo aina nuo aerobiset pysyy mukana myös offilla

upload_2017-11-4_13-39-23.png

Kohupatukat? Joku salin sisäinen vai laajempi kohu? Nevehööd.

Tos on muuten kaveri jo estetiikkaa. Kandeis miettiä mihin sarjaan lähtee.

Mitä sarjaa ajattelit? :) Mulla itellä kyllä henk.kohtasesti kiinnostaa bodybildinki eniten, paljonko saisin painaa CP:ssä jos oon 168? Veikkaan että oisin CP:n painorajoissa aika raakileen näkönen, niinku nytki alle kasissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä sarjaa ajattelit? :) Mulla itellä kyllä henk.kohtasesti kiinnostaa bodybildinki eniten, paljonko saisin painaa CP:ssä jos oon 168? Veikkaan että oisin CB:n painorajoissa aika raakileen näkönen, niinku nytki alle kasissa.
Ai ok, sä itse tiedät joo rajasi ja muut systeemit. Kunhan näin silmilläni että oot nyt aika lähellä sitä Artemus Dolgin tyyppiä, siis todella samassa kunnossa.

Kyllä Olli minusta ihan asiallisesti hoitaa oman osansa ainakin lastenhoidosta. Keksii tekemistä isommalle pirpanalle ja koko perheelle. Välillä kannattaa lähteä sinne kauppaan lasten kanssa että saa toinen huilia. Vauva nyt on väkisinkin etupäässä äidissä kiinni mutta nopeasti sekin aika vaan menee.

Tämä on kyllä hieno foorumi nykyään. Vlogien perusteella arvioidaan toisten perhe-elämää tai muuta yksityiselämää. Bodarin vaimo vlogit menis kyllä jo melko kauas itse pääaiheesta eli kehonrakennuksesta ja siihen liittyvästä. Ehdotan Ollin perheestä tosi-tv -formaattia, niin saavat pakkislaiset tyydytyksen elämäänsä.

Suositut

Back
Ylös Bottom