BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen hiukan laiska enkä jaksaiski katsoa kaikkia Ollin videoita uudestaan parilta viime kuukaudelta, olen täysin missannut mikrobataatti'ohjeen', olisiko kenelläkään jakaa tätä tietoutta?

Olen hiukan laiska enkä jaksaiski katsoa kaikkia Ollin videoita uudestaan parilta viime kuukaudelta, olen täysin missannut mikrobataatti'ohjeen', olisiko kenelläkään jakaa tätä tietoutta?

Itse voisin pyytää samaa. Sen mitä muistan on, että tökki haarukalla kai reikiä, kääri talouspaperiin ja pisti mikroon mylläämään, olisiko ollut 10 minuutiksi. Pitäisi kokeilla kun ei ole tullut bataattia syötyä toviin, mutta ei tosiaan ihan joka videoita jaksaisi käydä uusiksi läpi.

Itse voisin pyytää samaa. Sen mitä muistan on, että tökki haarukalla kai reikiä, kääri talouspaperiin ja pisti mikroon mylläämään, olisiko ollut 10 minuutiksi. Pitäisi kokeilla kun ei ole tullut bataattia syötyä toviin, mutta ei tosiaan ihan joka videoita jaksaisi käydä uusiksi läpi.

Muistaakseni 5min ja käännät bataatin toisinpäin mikrossa ja toiset 5min eli 10min koko hoito. Netistähän löytyy mikrobataatin ohjeet tarkemmin. Ei tuo Ollin omia virityksiä ole kuitenkaan :)

Taisi leikata päät pois. Tökki haarukalla kummallekin puolelle reikiä. Kääri paperiin ja mikrossa 6 minuutti per puoli. Todennäköisesti myös leivinpaperi toimis tässä hyvin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunto oli loistava taas ja ollin symmetrialla ei voi kuin pärjätä,pidä sama meininki jatkossa niin pääset vielä sinne pitkän tähtäimen tavoitteeseesi ! hieno suoritus 10/10 ja suunta kohti next level! :)

Tonne yleisöön välittyy kyllä hyvin tuo kuka nauttii lavalla olemisesta, Ollista tuo ominaisuus huokuu kilometrien päähän.

Suuret onnittelut. Hieno suoritus.

Back
Ylös Bottom