BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkis ei petä ikinä!!! :D

Itsehän lopetin salihommat tänään lopullisesti riskitekijöiden takia. Nyt voin ihan huoletta vedellä kanelia, juoda laittilimppaa muovipullosta ja syödä ulkomaisia marjoja.

Elämänlaatu parani kertaheitolla!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse näkisin "pakkis ei petä ikinä" nimenomaan päinvastoin, eli en voi käsittää mitä pahaa tai väärää tai typerää tossa marjajutussa taas oli.

"Kehonrakennuksessa on vaarallisempiakin asioita" tai "ei mulle oo ainakaan tullut mitään" tai "ne sano sille kanelista ja kaurapuurostakin" on aika surkeita argumentteja.

Viimeksi muokattu:
Kannattaa kattilassa vesi keittää kannen alla, säästää aikaa ja sähköä.

Asiaan: edelleen hemmetin hyvää ja onnistunutta settiä! Timanttinen on kunto ja meininki :)

Ollille sellainen kysymys, että vaikka suvereeni voitto tulikin karsinnoista, niin oliko viimeisten päivien toimintatavoissa mitään, mikä vaatisi korjaustoimenpiteitä vai mennäänkö SM lavoille ns. samoilla metodeilla? :)
Edit Niin ja semmoinen kysymys vielä, että mimmostas palautetta tuli Juanilta kunnossa?

ps. Jauhelihan paistoon sellainen vinkki (tai no vinkki ja vinkki), että anna sen mötikän paistua eka kunnolla toiselta puolen ennen kuin alat sitä muussaamaan. Nopeuttaa pikkuisen paistopuuhia.

Ollille sellainen kysymys, että vaikka suvereeni voitto tulikin karsinnoista, niin oliko viimeisten päivien toimintatavoissa mitään, mikä vaatisi korjaustoimenpiteitä vai mennäänkö SM lavoille ns. samoilla metodeilla? :)
Edit Niin ja semmoinen kysymys vielä, että mimmostas palautetta tuli Juanilta kunnossa?

ps. Jauhelihan paistoon sellainen vinkki (tai no vinkki ja vinkki), että anna sen mötikän paistua eka kunnolla toiselta puolen ennen kuin alat sitä muussaamaan. Nopeuttaa pikkuisen paistopuuhia.

Eioo mitään tiettyä kaavaa miten viiminen viikko menee, riippuu niin aina päivän kunnosta jonka mukaan edetään. Mutta veikkaan että aika sama kaava, mulla itellä vähän ajatus että vois kokeilla pikkusen painavampi olla nyt ollaan mietitty juanin kans, mutta katotaan.

juani sano "proud of you" ja ku laitoin kuvan että I won nii "now its a party" :D

jaku sanoin että kiitos kaikesta mitä oot mua jeesannu nii "anytime" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi Olli herätys jo kolmen neljän aikaan öisin?

Tuo aikasin herääminen myös siksi vähä pakko nyt että Juan vielä hereillä ja keretään jutella enneku se painelee pehkuihin.

Ja menenhän mä puol 9 - 9 aikaan sänkyy ja samantien lähtee taju, nii tulee nukuttua se 6-6,5h mutta sen jälkeen ei kyllä saa nukuttua ei sitte sekuntikaa :D

Kohta pääsee offille ja normi rytmiin, kaikki tämä vaa väliaikasta, eikä mulla tätä vastaa mitään oo, vitun siistiä hommaa! :D

Olli, voitko naulata meille tämän poseerauksen? Tässä varmaan on haettu Victory Posea

upload_2017-10-3_11-44-59.png

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom