BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Varsinkin ku näitä viimesimpiä kuvia kattoo, niin en tajua kun jengi vaahtoo Ollin heikoista jaloista. Ehkä hurjaan yläpeltiin verrattuna hiukan jäljessä kehityksessä, mutta ei ne nyt helevetissä mikään heikkous, ainakaan mun silmään, millään ole. Tsemiä kisoihin!!

Sitten kun näet ne Sihvosen jalkojen kanssa vierekkäin, niin hahmotat paremmin.

Siitä ei ole pienintäkään epäilystä silti, etteikö ajan kanssa Ollillakin nähtäisi kunnon koivet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos palautteesta jätkät

Me lähetty tunti sit posottaa asuntoautolla kohti lahtea

1507258200624963597052.jpg

Sitten kun näet ne Sihvosen jalkojen kanssa vierekkäin, niin hahmotat paremmin.

Siitä ei ole pienintäkään epäilystä silti, etteikö ajan kanssa Ollillakin nähtäisi kunnon koivet.

Niin. En mä Sihvosen yläkertaakaan heikkoutena pidä, vaikka se selkeesti on jalkoja jäljessä.
Toisella järkyttävän kova alakerta ja toisella järkyttävän kova yläkerta. Siitä, mikä kenenkin silmää enemmän miellyttää, voi sitte vääntää maaliman tappiin asti.

Itsellä ainakin erittäin vaikee pistää näitä herroja paremmuusjärjestykseen.
Mika on sirompi ja sulava linjasempi kaveri ja Ollin ku näkee niin tulee se Härregyyd WTF tsiisus wow-efekti.

Enkä hetkeekään epäile, etteikö herrat itse tiedosta mitkä osa-alueet enempi kehitystä kaipaa ja ihan varmaan molemmat siinä paremman balanssin tavoittelussa onnistuu, kun annetaan tarpeeksi aikaa ja eforttia.

Zone-sarja -42%
Lihaspaine, kireys, poset + vapari ratkaisee painoluokan voitan (sherlock) ;)

Tuomareilla kyllä tiukka paikka edessä .. Jos Ollin ja Mikan yläkerta olisi tasavertainen, niin en usko että siltikään Mikan kookkaat reidet ratkaisisivat yksin voiton :)
Ollille vielä kovat tsempit kisoihin ja täys rähinä päälle lavalla, älä anna milliäkään periksi ! :puntti::rock:

Ollilla on kyllä iha hämärä toi lihaskovuus ja kypsyys näin nuorella iällä. Tulee mieleen 90luvun bodarit, ei mitää "bubble muscle bellys" paskaa.. Olli sano hyvin noista jaloista "lihaksethan on jo paikoillaa, ei se ole ko tehä kokoa"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom