Noh, tässä aikani kuluksi mietiskelen tällaista; pitkään jo on tuntunut etu- ja sivuolkapäitä tehdessä ensinnäkin hirmuinen pumppi (tottakai!), ja sen seurauksena samaan aikaan alkaa siellä deltoiduksen alla pakottamaan joku ikäänkuin pieni lihas. En ole sitä sen kummemmin jaksanut alkaa selvittelemään mutta häiritsevää se kyllä mielestäni on. Joutuu aina sarjojen välillä olemaan sellaisessa hassussa asennossa että saa ikäänkuin "veren kiertämään" sielä jossain mystisessä piilolihaksessa ja saa sen pakotuksen tunteen menemään ohi.
Tuntuma on ainakin sellainen tosiaan että siellä joutuu jokin niin kovaan pumppiin/happoihin ja siihen auttaa vaan se hassu asento. Ja erotan sen pakotuksen selvästi niin että se on jokin muu kuin itse deltoidi. Olen venytellytkin olkapäitä ja välillä auttaa hieman mutta.... Kumma juttu vaan. Alkaa olla lähinnä jo sääntö kuin poikkeus.
En käyttänyt searchia, hähhähääää!
Tuntuma on ainakin sellainen tosiaan että siellä joutuu jokin niin kovaan pumppiin/happoihin ja siihen auttaa vaan se hassu asento. Ja erotan sen pakotuksen selvästi niin että se on jokin muu kuin itse deltoidi. Olen venytellytkin olkapäitä ja välillä auttaa hieman mutta.... Kumma juttu vaan. Alkaa olla lähinnä jo sääntö kuin poikkeus.
En käyttänyt searchia, hähhähääää!