olkapäämuljahdus taljassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brody
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli selkää kun teen taljassa eli tanko leveellä otteella rintaan ni toinen olkapää jotenkin muljahtaa tosi kipeesti. Kipu tuntuu rinnasta asti.
Jos en päästä toistojen välissä ylös asti käsiä, vaan pidän kokoajan käsien varassa, se ei haittaa. Mutta se ensimmäinen veto ja jos pääsee liian ylös käymään, sattuu niin paljon että pakko lopettaa.
Olen kyllä lämmitellyt tarpeeksi enkä tehnyt ensimmäisenä liikkeenä.

Mistä se johtuu ja mitä sille voi tehdä?

Eli selkää kun teen taljassa eli tanko leveellä otteella rintaan ni toinen olkapää jotenkin muljahtaa tosi kipeesti. Kipu tuntuu rinnasta asti.
Jos en päästä toistojen välissä ylös asti käsiä, vaan pidän kokoajan käsien varassa, se ei haittaa. Mutta se ensimmäinen veto ja jos pääsee liian ylös käymään, sattuu niin paljon että pakko lopettaa.

En tiedä mistä johtuu mutta itselläni menee joskus kyseisessä liikkeessä kyynärpää ja/tai olkapää lukkoon, että sattuu niin mahdottomasti ellei ota jännitystä ''pois'' ja uutta otetta tangosta. Itse olen oppinut tuon kanssa elämään vaihtamalla otetta ja tekemällä liikettä niin ettei tuota tapahdu. Itselläsi voi tietysti ''oireet'' olla vielä kovemmat. Oisko jotain, että päässy olkapäästä jotain löystymään ja liikkuu kuopassaan turhan vapaasti?

Vähän vastaava vika. Menet ala asentoon jo valmiiksi kädet vähän koukussa ja nouset viimisessä sarjassa pakan mukana ylös penkistä. Ei niitä käsiä tarvi käyttää missään välissä suorana. Pysyy vaan jännityski lihaksessa paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom