Olkapää kipeä...apua

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moro

N. 1,5 vuotta sitten tehtiin vasemmalle olkapäälle bankart leikkaus. Olen treennannut n. 1/2 vuotta, ja olkapää edelleenkin vaivaa. Oireena väsymys, olin ortopedilla ja hän totesi että kaikki on kunnossa. Olen itse nyt miettinyt, että menisin magneettikuvaukseen missä käytetään varioainetta. Mitä kokemuksia teillä on? Näkyykö kaikki magneettikuvassa? Onko muilla sama ongelma kun minulla. Olen jo vuoden kuminauhalla tehnyt olkapäälle tarkoitettuja kiertoliikkeitä sun muuta.

Olen tosi kiitollinen vastakusista etukäteen

//Matti

Moro

N. 1,5 vuotta sitten tehtiin vasemmalle olkapäälle bankart leikkaus. Olen treennannut n. 1/2 vuotta, ja olkapää edelleenkin vaivaa. Oireena väsymys, olin ortopedilla ja hän totesi että kaikki on kunnossa. Olen itse nyt miettinyt, että menisin magneettikuvaukseen missä käytetään varioainetta. Mitä kokemuksia teillä on? Näkyykö kaikki magneettikuvassa? Onko muilla sama ongelma kun minulla. Olen jo vuoden kuminauhalla tehnyt olkapäälle tarkoitettuja kiertoliikkeitä sun muuta.

Olen tosi kiitollinen vastakusista etukäteen

//Matti

Itselläni kanssa leikattu olkapää 2xbankartin tekniikalla (bionastoilla ei ompeleilla). Ensimmäisellä kerralla jäi löysäksi ja meni uudestaan sijoiltaan helposti. Lisäksi oli havaittavissa olkapään voimattomuutta ja väsymistä. Ilmeisesti liiallisen löysyyden takia. Toisella kerralla olkapää vedettiin sitten tarpeeksi kireelle ja nyt toimii kuin junan vessa. Toisaalta enemmän kuin se mitä lääkäri tekee leikkauksen aikana sinne olkapäähän vaikuttaa KUNNOLLINEN ja tarpeeksi pitkä kuntoutus.

Magneettikuvassa varjoaineella näkyi ainakin itsellä ruston epätäydellinen kiinnittyminen ja löysyys. Magneettikuvien tulkinta ratkaisee mitä sieltä löytyy. Eli jos kuvasi tutkii joku 8-kurssin kandi tai sitten joku HC-spesialisti niin voi tulla aikapaljon eri vastauksia kuvista. Jos vakuutus maksaa hoidot ja tutkimukset niin mene ihmeessä. Mitään et menetä ja samalla voidaan löytää jotain muutakin mitä ei osata edes päällisin puolin tutkia/etsiä-

teetkö minkä laisia liikkeitä? itse vahvistan olkpään kiertäiskalvoa kuminauhalla on auttanut olkapää kipuihin. ja penkkii myös

ne pitkät sarjat tekee hirveen poltteen...!!:rock:

Ja pointti oli...? :jahas: Siellä kiertäjäkalvosinliikkeellä (L-flyes) ei nimittäin TODELLAKAAN haeta mitään poltetta/pumppia/tuntumaa, vaan kyseessä on KUNTOUTTAVA liike.

Itse teen tuota L-Flyesia ihan käsipainoilla, kyynärvarsi tuettuna. Esim. Scott-penkki on pätevä apuväline tässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom