Olisikos kimppareenit mitään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos joku pystyy järkkään kimppareenit esim. Elixialle, niin aikaa ja paikkaa vaan niin yritän olla messissä. Viikonloput aina vähän säätöä kun pitää saada pojat hoitoon mutta eiköhän nekin järjesty kun aikaisin tietää.

Valorinne, anyone? Olisha se parempi hoitaa yhdessä ja ryhmä paine ni ei voi luistaa! Ongelmana ittellä vaihtelevat työajat, 3-vuorotyötä teen veturilla...

Edit:

Nii ja ittellä tällä hetkellä kesän jälkee kertyneet ylimääräset... Muutin tuossa kesä jälkee jyväskylään ja en saanukka koulu paikka ni meni hommat vituiks ja ressi iski, tuli helpot 10kg siitä sitte äkkiä huomaamatta. Eli tartteis muutenki teijä supertietäjien vinkkejä hommasta ja liikkeistä! Meillä o Ma ja Pe joukkueen kanssa (Jaguaarien) punttisali mutta harvoin pääsee kun on ajotettu juuri sillai että menee ilta ja yövuoron päälle.

p.s. Onko nuo jauhomömmöt oikeesti niin tehokkaita ku väitetään diettaamisessa? Olis joukkueella kimppa tilaus skip.fi:ltä tässä...

Varmaan järkevin tapa olisi yrittää jonnekin yksityiselle salille sopia porukkahintaa, niin että korkeintaan 5e/nuppi. Ja ilmainen tutustuminen osalle! Esim. Palokan sali, SuperFit Vaajakoskella, SportHouse sairaalan lähellä, Topshape Kuokkalassa, mitä näitä nyt on... ElixiaSatsit toki muuten, mutta varmaan raha puhuu. Entä GoGo?

p.s. Ne "jauhomömmöt" on siis esim. proteiinia vaan tiiviissä muodossa, joten se "teho" nyt on vaan ruokavaliokysymys. Jos ruokavalio on vähäproteiininen, on proteiinin lisäys edullista dieetillä, mutta tarvitsetko lisän pussista, on eri juttu. Kimppatilaus on toki sinänsä kiva sosiaalinen asia. Ja ryhmähali päälle. :)

Siis ensiviikon keskiviikkona klo 15.00 ois kimppatreenimahdollisuus tuossa Palokan Kuntokeskuksella ja just tänän Samin kanssa (omistaja) sovittiin että vitosella pääsee treenaamaan. Venaan siinä ulkosalla vähän vailla kolme. Olen 32 vuotias kaljupää jolla sininen talvitakki päällä. Joten kyllä mut tunnistaa. Pari on sopinut privalla tulevansa, eli hyvin vielä vaikka 3-4 treenaajaa mahtus mukaan niin ois hyvä ryhmä kasassa.

Ainakin mä ja Timba79 ollaan menossa tuolloin 18.1 klo 15 tonne Palokkaan, laittakaa viestiä jos on kiinnostusta sinne tulla :) Muitakin treenejä saa järkkäillä, itse en jaks SATS:in suuntaan aktivoitua, koska se on nyt vars. iltaisin niin täynnä et ei oo järkeä sinne tunkea.

EDIT : ajatustenlukua :)

Mulle voi vaikka meilata timo.ruokolainen (at) hstoy.fi jos ei ole vippejä ja pysty privaileen.

Mitään ihme teemaa ei ole, treenataan kimpassa kuka mitäkin ja tutustutaan toisiimme. Voidaan katsoa lähempänä vähän mikä treeni on kelläkin. Itsellä todennäköisesti olkapäitä ja ojentajia, mutta tätä on vähän hankala suunnitella kovin etukäteen kun suunnitelmat tuppaa muuttumaan. ;)

Mun on pirun hankala viikonlopuille suunnitella mitään. Vaimo paljon viikonloppusin töissä, enkä mä pysty oikein sanomaan viikkoja etukäteen miten saan poikia hoitoon. Eli saapi joku muu järkkäillä viikonlopun kimppareenit. Tulen toki mukaan jos pääsen.

Tänään sitten 15.00 tuohon Palokan salille ne jotka on tulossa. Venaan siinä vähän ennen tasaa hetken ja menen sitten tasalta reenaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään sitten 15.00 tuohon Palokan salille ne jotka on tulossa. Venaan siinä vähän ennen tasaa hetken ja menen sitten tasalta reenaamaan.

Oliko millaiset treenit? Itekin piti samaan aikaan osua paikalle, mutta olo oli semmoinen, että päätinpä sittenkin iltatreenin käydä tekemässä.

No eipä sinne väkeä eksynyt. Hankala aika tuo on monelle. Mutta itse en taasen pääse myöhemmin iltapäivällä ja silloin muutenkin liikaa ryysistä tehdä mitään kimppareeniä järkevästi.

Itse reenailen aamuvuoroviikoilla yleensä heti klo 14.00 jälkeen ja iltavuorossa klo 12.00 jälkeen. Tällä viikolla aamuvuoro. Eli jos joku kaveriksi haluaa reenaileen niin tuo no mun aikataulu. Sunnuntaisin käyn aamuisin jos vaan kotosalla ollaan. Nytkin vähän Vilun kanssa suunniteltu aamu kasiin reenejä sunnuntaille.

Oiskos täällä innostuneita kimppatreenaajia? Ei tartte olla mikään 10 hnegen tapaaminen. Vois tyyliin joku sunnuntaiaamupäivä käydä reenaamassa vaikka tuossa Palokan salilla. Magneettikortilla pääsee sisään koska tahansa ja vitosen kertakäynti. Kiva vaan tavata uusia ja vanhoja naamoja.

Täällä voisi löytyä kiinnostusta. Näin "uusjyväskyläläisenä" olisi ihan kiva joskus nähdä muitakin treenaajia. Jos ajankohta sattuu, niin yritetään päästä paikalle. Minä olen treenaillut lähinnä Monnarilla ja Graniitissa, nehän on ihan hyviä saleja kimppatreenille. Palokkakin näyttäisi olevan ihan pätevä sali kuvien perusteella!

Mä oon laiska lähteen mihinkään pidemmälle, eikä oikein aikakaan tahdo riittää. Mutta itse siis treenaan ensiviikolla aina puolilta päivin kun on iltavuoro ja seuraavalla sitten taas joko aikasin aamulla tai heti kahden jälkeen kun on aamuvuoro. Viikonloppusin sitten aamuisin n. kasin aikaan miten jaksaa ja ehtii.

Mielelläni otan treenikavereita. Tuohon Palokan salille siis pääsee mun kanssa kortilla milloni vain ja sovittu että vitosen maksaa kerta.

Moro

Jos vielä järkkäilette näitä kimpatreenejä, voisin hypätä kelkkaan jos aikataulut täsmää.
Ite reenaille 4-jakoisella 4-5 krt viikossa, mutta en ole mikään puritaani reenin suhteen..
Pistäkää vaikka messua tulemaan, jos porukkaan mahtuu. Pitäs myös käydä tsekkaamassa tuo palokan sali.

Nyt ei ehdi järkkään mitään isompaa. Mutta Palokan salilla itse treenailen ja aina treenikaveri kelpaa. Nyt käyn siten että ensviikolla klo 14.00 jälkeen ja sitä seuraavalla 12.00 jälkeen jne. Vuoroa taas duunissa muutama viikko. Viikonlopun treenit aamuisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom