Olisikos kimppareenit mitään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Miten ois Jyväskylän pojjaat ja tytöt jos taas kimppareeniä viriteltäisiin? Eikös tässä nyt ole kisoja? Joten joskus niiden jälkeen, vaikka ensikuun puolivälin tienoilla joku arki-ilta? Ei mitään sen ihmeempiä, treenaamaan jonnekin ja syömään sen jälkeen ja vaihtamaan kuulumisia.

Jos kiinnostuneita on, niin voin alkaa järkkäämään jotakin...

Vois olla ihan nastaa kyl. Varsinkin näin turisti-treenajan näkövinkkelistä, jos vois vaikka saada jotain vinkkejä sun muuta..

Vaan näitä pitäs sitten varmaan huudella jossain yleisessä keskustelussa? Kun ei tänne näytä kovin moni eksyvän...

Hmm, onkos näitä järjestetty? Tässä ois ainakin yks innokas punttailija. Joulun/uudenvuoden jälkeen? ;)

Joo, vois järjestää tammikuulle. Mutta pitää tehdä tästä ketju jonnekin muualle kun ei täällä paljon elämää tunnu olevan...

Jos itse sen järkkään, niin sitten tuonne Palokan salille missä itse käyn ja sinne nyt sopii joku 5-10 tyyppiä järkevästi. Käydään sitten vaikka syömässä sen perään siinä jossakin lähistöllä niin voi turista mukavia treenin jälkeen?

Palokan salista oon kuullut paljon hyvää ja tulis samalla tutustuttuakin siihen. Itse punttailen toistaiseks SATS:lla mut sinne tuskin on tunkua :) Eli messissä oon!

Mulle sama vaikka treenattas SATSillakin joskus. Nuot ketjusalit vaan ei ole yleensä kovin innoissaan näistä kimppajutuista ollut tai sitten on kertamaksu ollut niin suolainen että on jäänyt siihen.

Saattaisimpa minäkin osallistua jos vain aikataulut sopii kohdalleen, ja mielellään tosiaan vaikka palokassa niin on oikealla puolen jyväskylää :)

Miten ois vaikka keskiviikkona 18 pv esim. klo 15.00 vai onko liian aikaisin? Tahtoo vaan jo 16 eteenpäin olla senverran pirusti ruuhkaa salilla kuin salilla. Tietty onnistuu treenit aamustikin iltavuoroviikoilla. Vai yritettäskö esim. joku la tai su mennä treenaan? Silloin ei ainakaan ois jokasella duunit esteenä?

^itselleni käy ainakin tuo ylläoleva 18. pv, ellei sit duunien taas alkaessa ilmene jotain yllättävää juuri sille päivälle. Vkl:t lienee järjestelykysymys.

Niin ja muistelin et SATS ottaa kertakäynnistä 20 e :) Eli ei varmaan oo tunkua ryhmäalennuksellakaan.

Joku 5-6 euroa on suurin kertamaksu, mitä ainakaan itse suostun punttisalitreenistä maksamaan.

EDIT: Mutta tähdätään nyt vaikka 18.1. ja klo 15.00 tuohon Palokan salille. Jos itseni lisäksi vaikka 5 kimppatreenaajaa saadaan kasaan niin hyvä, enempikin saa toki tulla, mutta varmaan käytännön syistä joku 10 alkaa oleen maksimi.

Ei viitti myöhemmäksikään pistää, kun jokapaikassa aina armoton ryysis neljän jälkeen.

Nakelkaa vaikka privaa jos ootte tulossa. Voin sopia sitten nuot hintapuolet ja tietää vähän että montako oikeasti tulossa niin voi vaikka siinä ulkona sitten ootella sellasia, jotka ei ole tuolla salillä käyneet.

Olis kiva lähtee mukaan, kun piiitkästä aikaa taas olis kokoontuminen järjesteillä, mutta kellonaika ei käy kun töissä pitää töröttää. Joku vkl olis ollu mieluisampi.

Kuulostaa kivalle! Onko teillä tarkoituksena vetää millainen kimppareeni? Kaikilla samat liikkeet vai jokainen touhuaa omiaan? Jatkossa voisi mahdollisuus ehkä toteuttaa tämä myös elixialla. Uskoisin tuon olevan vain järjestely kysymys, jopa ilman kustannuksia. Taidan kysästä asiaa ihan muuten vaan tuoreelta myyntipäälliköltä. Mukava saada Jyväskylän suunnalle tälläistä häppeningiä. Eihän sitä tiedä millainen tapahtuman ketju tästä jokupäivä vielä kehkeytyy. Kohta meitä coutsaa itse Marko "supermassa" Savolainen!!! Silloin kyyti on kovaa!! :D

Back
Ylös Bottom