Oletko yhtä ahkera bodari niin kesällä kuin talvellakin? :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kesällä tulee itse asiassa käytyä paremmin kuin talvella. Hieman toi kuumuus rassaa kuitenkin..

Kesällä on mukava käydä salilla, kun hiki virtaa ja nestettä kuluu. Eikä tarvitse raahata kaikkia fakin toppahousuja ja potkupukuja ,mukana, vaan voi painella fillarilla salille ja poes -> kotona suihkuun! Salireenin voi myös vetäistä ulkosalla auringonpaisteessa, jos siltä tuntuu! Myös aerooppisen harjoittelun harrastaminen on kesällä jopa kivaa! Talvella kaikki urheilu sukkaa.

Mul on ainakin sillee,et oon ahkerampi kesällä kun talvella,nyt kesän alussa oon käynyt 4*viikossa kun taas viimetalvena kävin vaa 3*viikossa.Ja motivaatio on huipussaan=)

Itellä ainoa asia mikä muuttuu on ruokailu, ei vaan helteellä uppoa ruoka yhtä hyvin. Nyt on jostain syystä kaljanjuontikn jäänyt pois...ei vain masitu, alkaa olla NGV-meiniki, kun tulee jostain pitsastakin morkkis, ja sama homma kaljasta yms...

Mulla taas täysin päinvastoin! Talvella katson todella tarkkaan mitä syön ja repsahduksista armoton morkkis. Mutta odotas kun kesä tulee...Olut, jäätelö, roskaruuat, kaikki menee ilman tunnontuskia.

Muuten kesällä salille 2 kertaa viikossa normaalin 3-4 kerran sijaan. Sopii ainakin mulle todella hyvin, tulee vaihtelua ja pää kestää taas talven treenit!

Käyn kesälläkin sen 3 kertaa salilla. Jos tää tuntuis joltain velvollisuudelta tai pakkopullalta niin sitten ehkä "antaisin itselleni armoa" hieman:D . Mutta kun tää kuitenkin on niin kivaa ja motivaatiota riittää ettei edes halua olla vapaaehtoisesti poissa salilta.

Nyt on kesällä ollut hiljaista, koska aluksi luotin kuulopuheisiin että Sali on kiinni paitsi kahtena päivänä viikossa. Kun totuus tuli ilmi, kävin taas hiukka ahkerammin. Nyt Sali sitten on kiinni viikon, joten täytynee vaan tyytyä pyöräilyyn,uimiseen ja keppijumppaan. Saa vähän vaihteluakin teeniin

Kesällä treenaan yleensä yhtä säntillisesti kuin talvella.Salille menen vaan yleensä niin myöhään illalla,että voi olla rauhassa päivisin rannalla jne.Kesällähän sitä pitää juuri käydäkin siellä salilla,etteivät lihakset vaan pienenisi juuri silloin,kun niitä työn tuloksia pääsee viimeinkin laillisesti "esittelemään" rannalla ja muualla.Ennemmin talvella sitä ajattelee,että onko tässä nyt mitään järkeä treenata 10 kuukautta vain sen takia,että olisi hyvässä kunnossa niiden parin kesäkuukauden ajan.Ruokailuun kesä sitävastoin vaikuttaa negatiivisesti,koska ei jaksa syödä helteellä niin paljon kuin normaalisti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En treenaa kesällä niin ahkerasti, koska matkustelen, ja koska ei ole koulua/töitä niin ei ole tiettyjä päivärutiineja niin tarkasti kuin talvella. Lisäksi vakiosalini on kesän kiinni korjaustöiden takia.
Olen kyllä käynyt juoksemassa pari kertaa viikossa, mutta tuntuu, että pidän siitäkin loppuloman melkeinpä kokonaan taukoa.

Normaalisti en ole treenannut kesällä (ihan loogisistakin syistä) mutta tänä kesänä olen käynyt ihan normaalisti, lukuunottamatta 3,5 viikon taukoa johtuen remontista. Tosin välillä on aika tuskaa kun viimeksikin oli salin mittarissa 26 astetta :evil:
Plussapuoleksi voi laskea sen että porukkaa on selvästi vähemmän kuin talvella.

feikkiedit: Normaalisti= 3krt viikossa

Eipä oo tullut reenattua nyt kesällä. On töitä ja muuta elämääkin pitää viettää niin ei jää paljoa aikaa. Kattoo nyt et jos sit lataa salikortin kun työt loppuu 21. päivä.

Eikä tää hellekään yhtään anna salille menoon intoa :D

Mulla ainakin on sali jäänyt vähemmälle ja aerobinen treeni lisääntynyt. Talvella sitten taas toisinpäin. Ruokavalio on kans monipuolisempi ja terveellisempi näin kesäisin.

Koko MM-kisojen aikana ei oo tullu käytyä salilla ees kusella. Sen sijaan kaljaa on tullu vedettyä vähiintäänki jokatoinenpäivä. Omasta kunnosta täytyy vielä yllättäen sanoa että päällisinpuolin tämmösestä kuukauden rymy ajasta ei oo ollu mitään haittaa. Joka vuos on tullu samanlainen tauko tehtyä ja uudet ennätykset paukkunu aina kuukaus kesäloman jälkeen.

Ei oo väliä onko kesä vai talvi, yhtä ahkerasti käyn salilla. Itse asiassa kesän alusta oon käynyt 4 krt viikossa, koko talven 3 krt viikossa. Jotenkin kesällä on enemmän aikaa panostaa tähän ja oon virkeempi.
Lenkkeilystä lipsun kesällä kyllä vielä helpommin kun talvella, on niin kuuma... :seliseli:

En mää ymmärrä. Miten täällä moni ei mene salille pelkästään sen takia kun on kuuma? Siis mitä kuumempi on sitä enemmän tuskaa, ja tuska tuo sitä iloa jota salilta haetaan, koska ilo ei kuulu salille! Sitä paitsi hikeä ainenkin valuu ja se on vaan sen merkki, että on tehny jottai. No pain, no suffering, no sacrificing, no gain and Amen brother!

En mää ymmärrä. Miten täällä moni ei mene salille pelkästään sen takia kun on kuuma? Siis mitä kuumempi on sitä enemmän tuskaa, ja tuska tuo sitä iloa jota salilta haetaan, koska ilo ei kuulu salille! Sitä paitsi hikeä ainenkin valuu ja se on vaan sen merkki, että on tehny jottai. No pain, no suffering, no sacrificing, no gain and Amen brother!
:rolleyes:

En mää ymmärrä. Miten täällä moni ei mene salille pelkästään sen takia kun on kuuma?
Miksi mennä kesällä sairaan kuumalle salille pakkomielteisesti, kun sen sijaan voi nauttia kesäilmasta, pitää yllä aerobista peruskuntoa kävellen/juosten/uiden/pyöräillen, syödä grilliherkkuja välittämättä jakaumista ja mikrofraktioista, tai sitten olla ihan vain rehellisesti syömättä mitään koko päivänä jos helle sellaisen fiiliksen saa aikaan?

Eli lyhyesti: pidetään huolta myös siitä pääkopan terveydestä niin kortisolitasotkin pysyvät paremmin alhaalla. Eikös joo?

Suositut

Back
Ylös Bottom