Oletko yhtä ahkera bodari niin kesällä kuin talvellakin? :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei mitää taukoja vaikka vähä aurinko porottaaki ;)
Samanlailla oon pyrkiny treenaamaan kuin talvellakin. Saa nähdä miten tuon lukion kanssa oikeen käy, pitäis sen lomassa käydä salilla kans.

Kyllä kesällä tulee vähän harvemmin treenattua, mutta aina kun sinne salille mennään, siellä sitten vedetään 110%! :rock: . Aerobista ei oo oikein tullut tehtyä nyt kesällä, töissä kun tulee hikoiltua sitte senkin eestä :D .

Kesällä tulee treenattua ahkerammin. Talvella on koulu yms kiireitä. Kesät olen pystynyt pitämään suht hyvin lomaa, eli aikaa riittää auringon, kavereiden, avokin ja juhlimisen lisäksi hyvin vielä salille:D

Kesällä kerkeää/jaksaa tehdä aerobistakin (lähinnä lenkkeillä) suht tasaiseen. Talvikaudella menee lähinnä bulkki-> dietti-vuorotteluksi. Helpompaa mm. ajankäytöllisesti koulun rinnalla.

Kesällä ihan laiska pa*ka ja talvella kun pitäs opiskella niin treenaaminen kiinnostaa enemmän.

kyllähän sitä kesällä lipsuu, koska on paljon mökkeilyä ja sellaista. vähän jää salikerrat käymättä. pitää kesäisin keksiä uusia keinoja.

Enpä ole innossa kesäisin hiipumista havainnut. Toisaalta koulu tuntuu jotenkin innoittavan reenaamisessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hm, mul on vähän päinvastoin ku muilla. Talvella alkaa väsyttämään ja treenipäivät saattaa vähän lipsua..:jahas: sit täytyy vaan vetää pari päivää putkeen. Kesällä kuumuus ei vaivaa ku salilla tulee kuitenki hiki:D

Ei puhettakaan että olisin, johtuen varmaan siitä että kesällä miulla on valitettavasti kesärytmi (nukun sinne 2:een tai 3:een ja meen siinä 3:n ja 7:n välillä) ja talvella hyvä rytmi.

Nyt kun on talvi, niin voin vastata että paljon ahkerampi ole näin talvisin. Kaljaakaan ei viitti juoda kovin usein ja muutenkin on aikaa paljon paremmin käydä salilla.

Mulla homma menee niin, että kesällä kyllä jaksaa vääntää mutta talvella ei. Johtuneeko siitä että kesällä ei oo muuta tekemistä kuin töissäkäynti, kun taas talvisin/syksyisin/keväisin joutuu vääntää kouluhommia ja lisäks käydä töissä. Huonohko homma ns. rantakuntoa ajatellen, kun oon kovimmassa tikissä aina syksyllä ja alkukesästä pelkkää möyhöä:D

Jep, kyllä talvella on parempi treenimeno päällä. Ja talvella muutenkin vähemmän tekemistä kun ei tuolla ulkona oikein jaksa päivystellä. talvella myös hikoilee vähemmän treenin aikana.

Sama meininki kesät, talvet. Vain mahdollinen reissuaminen/remeltäminen voi kesäisin hieman verottaa treeniä. Ainoa pidempi tauko (kolmisen viikkoa) viimeiseen kolmeen vuoteen on tullut parin kylkiluun murruttua..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom