Oletko yhtä ahkera bodari niin kesällä kuin talvellakin? :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kesällä treeni maistuu vielä paremmalta, treeni muutenkin luistanut hyvin koko kesän. Toiset tykkää vetää kaljaa ja maata auringossa ja toiset vetää hikijumppaa ja parantaa fysiikkaa sekä tuloksia;) Samaa aikaa se kesä on mulle kuin talvi, yhtä kovaa vedetään:D

Höh no totta kai mää oon yhtä ahkera ja yhtä suuri suinen wannabe potari 24/7 vaikka olisi hyytävä talvi tai helteinen kesä! Jos laiskottelee kesällä niin silloin rikkoo bodauksen 10 käskyn tärkeintä käskyä eli treenaa aina HC:n kovaa aina viimeisen tuppiin asti kunnes kroppa hyytyy ja sanoo irti ja menetät tajuntasi.

toi "HC-Bodymunkin pyhä psalmi" on kyllä uskomattoman hyvä, naurattaa aina.

kesällä menee treenit vähän päin persettä kun ei vaan jaksa. talvella sitten taas kunnolla kimppuun. nyt on semmosta satunnaista pumppailua.

Kesä on auringonottoa ja hauskanpitoa varten. Kuntosalit vaikka kiinni kaikki... :D

bodaria musta ei saa edes vitsillä,mutta kyllä siellä salilla se 3 viikossa vieraillaan,ihan niinkuin talvellakin

Mulle reeni ei ole mikään pakkopulla joten teen sitä ympärivuoden. Nautin siitä, kesällä ja talvella. Toiselle nauttiminen on kaljan kittaamista ja löhöilyä. Mulle se on hikoilu ja lihasten rääkkääminen.

Mulla menee kesällä treenit kovempaa, jotenkin mukava kun saa laittaa kropalle vauhtia niin että hiki virtaa. Syöminen arkena paranee myös, kun kesäduunissa ollessa jää vähemmän vapaa-aikaa mitä talvella opiskelun aikana ja rytmi on säännöllisempi. Tosin kesäviikonloppuisin grillailu ym. vie selkeästi ruokavalion ei-niin-skarpiksi. Lisäksi on tullut pizzaakin vedettyä viimeaikoina hyvin. Eli fifty-sixty. :D

Kyllä menee yhtä kovaa kesät talvet.
Huomenna alkaa loma, ja pitäisi käydä reissaamaassa ja mökkeilemässä, joten saattaa pakollinen viikon parin tauko tulla...

Treenit on mulle terapiaa. Ei oo koskaan vituttanu lähtee salille, oli kesä tai talvi.

Kesällä on sitäpaitsi oikein mukava jumppailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tulis mieleenkään jättää treenejä väliin kesällä. Ja vaikka salilla käynkin tunnollisesti ja ruokapuolenkin oon yrittänyt saada hyvään jamaan, niin ei se estä mua nauttimasta kesästä. Tuun hulluks jos en pääse muutamaan päivään salille, olo on aika kaamee ja turvonnu. Mitenhän mun syksyllä käy..

No tottakai! Mikse podailu pitäs lopettaa kesäsks? Jag vet inte.

Talvella meno on sellasta HC:tä. Mutta ottas kun tulee kesä! Kun ei oo kouluu (ja toivottavasti ei mitään työtäkään :D ,noei) niin meno muuttuu ihan ANIMAL-tyyliksi ja välillä joudutaan oksentaa palkkaritki vessas. Hiki virtaa, hevi pauhaa, kuuluu ärjyntää ja raudan kolinaa, saa reenit onnistuun ja kovan pumpin=henkinen orgasmi!

Höh no totta kai mää oon yhtä ahkera ja yhtä suuri suinen wannabe potari 24/7 vaikka olisi hyytävä talvi tai helteinen kesä! Jos laiskottelee kesällä niin silloin rikkoo bodauksen 10 käskyn tärkeintä käskyä eli treenaa aina HC:n kovaa aina viimeisen tuppiin asti kunnes kroppa hyytyy ja sanoo irti ja menetät tajuntasi.

Ei varmaan kukaan arvannu sun kohdalta tätä?:rolleyes:

Itellä ainoa asia mikä muuttuu on ruokailu, ei vaan helteellä uppoa ruoka yhtä hyvin. Nyt on jostain syystä kaljanjuontikn jäänyt pois...ei vain masitu, alkaa olla NGV-meiniki, kun tulee jostain pitsastakin morkkis, ja sama homma kaljasta yms...
Mikä lie?Kait se on lääkäriin lähdettävä.
Treenit tosin menee ihan jees, paitsi, että motivaatio-ongelmia on alkanut ilmenemään silloin tällöin, kun ei oikein kehity:itku: :itku:

Tulee käytyä suht ok kesälläkin, mutta aina ei jaksa 12 tunnin (yli)työpäivän jälkeen lähteä, joten sillon yleensä pumppailee kotona pikkupainoilla tai jotain vastaavaa. Muutenkin treenit ajoittuu tonne klo 20, koska päivällä töiden jälkeen ei jaksa ja on kuuma.

Voihan sitä töissä kiskoa penkkiä ja ties mitä liikkeitä tangolla: +45kg ja 90kg maksimissaan jos meinaa jäädä välistä treenit.

Itseasiassa juuri nyt huomasin, että olen kesällä aktivoitunut enemmän salin puolelle, kuin talvella. Talvella se aika on melko rajallinen, joten helposti valkkaa "taattuja treenejä", kuten tiettyjä jumppia esmes.

Kesällä saattaa vaikuttaa tää valoisuuskin (ja ylipäätään peruskatiivisuuden nouseminen) siten, että tuntee itsensä voimakkaammaksi.*pullistelua* :curs: :D

Jaa, ja vielä salittelun suosioon itselläni vaikuttava seikka on se, että käyttää toppeja ja hihattomia paitoja. Ei pare olla epätreenatut kädet.:)

Edit: En tosin ole bodari, mutta kerroimpa asiani silti.

treenaan kesälläkin,mutta tehokeinot jätän aina pois,eikä ole niin väliä jos kierto pitenee muiden menojen takia,ensin kesällä siirretään treenejä sitten muita asioita,talvella taas toisin.

Minen bodaa niin kesällä kuin talvellakaan, mutta treenit vedetään kyllä ihan samalla lailla kaikkina vuodenaikoina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom