Oletko yhtä ahkera bodari niin kesällä kuin talvellakin? :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Moro,

Tuli tässä mielee kysellä porukalta että onko kesällä tullu lipsuttua vähän rennommalle meiningille saleilun suhteen? Itse ainakaan en ole aina jaksanut lähtä salille vaan tyytynyt kotona ns. lievempään ylläpitotreeniin kevyillä painoilla.. :) ihan treenaamattomaksi ei silti viitti jäädä vaan pyrkii siellä salilla ainakin joka osaa kropasta välillä niillä kunnon painoilla käydä treenailemassa. Oma periaatteeni ainakin on että kesällä lataan akut täyteen ja ylläpidän sitä mitä on, talvella taas kasvetaan lisää :thumbs:

Itse olen vähän suunnitellutkin tuollaista kesä-kevennystä mutta eipä siitä tahdo tulla mitään. Tyttöystäväkin juuri sanoi että etkö sä koskaan höllää, ja tee jotain ihan muuta vaikka jo mielenterveyden vuoksi. Kun en ole kuulemma kahden vuoden yhdessäolon aikana kertaakaan taukoa salilta pitänyt :D

No, nyt sitä kevennystä tuli vähän pakon edessä kun kiristin treenitahtia entisestään vaikka olen dietillä ja paikat eivät tunnu kestävän. Jahka parannutaan, otetaan vahinko takasin ;)

mekä ainaki on, 4 jakonen ohjelma ja eipä tullu täs kesän aikaan skipattuu kertaakaa salii, vaikka ulkoon oli hyvät ilmat yms. Meni viime perjantain sali kiinni ni ei siel voi nyt käydä, joten sen takia taukoo, ja ens maanantain armeijaa.

Ohan sitä hiuka tullu kevennettyä kesäksi. Tällä hetkellä aloin tekemää salia 3krt/vko ,kun se melkei säännöllisesti tähän päivään saakka on ollut 4krt/vko.

Kesäsin kyllä tulee aika usein salilla mieleen, että onko tässä nyt mitää järkee, kun vois olla jossain biitsillä makaamassa niin sen sijaan reenaa ittensä väsyksiin.

Ei oo hirmupitkää kokemusta puntista, mutta nyt kesä on tehty yhtä antaumuksella kuin viime syksykin. Kyllähän tuota rankasis ympärivuoden, jos vaan terveenä sais olla.

Nyt kesällä oon sen huomannu, että ärsyttää lähteä kenenkään luokse visiitille, kun rupeaa niiden ruoat ottamaan kaaliin. Jokapaikassa pitäs olla omat soosit, niin sais kaiken tarpeellisen :)

Tarkoitus olisi olla, mutta eihän tästä mitään tule. Olutta tulee otettua ja makkaraa syötyä vähän liikaakin. Ja muutenkin rötväilyttää tässä kuumuudessa. No, syksyllä taas sitten terästäydyn...

tännehän nopeasti tuli puhetta, noh enpä ollut ainoa rennommasti ottava tyyppi :)

Treeneihin ei ole vaikuttanut oikeastaan mitenkään (kuumuus ei haittaa kun treenaan maan alla väestösuojassa:rock:). Syömisten suhteen en ole ihan niin tarkka ollut. Muuten ei mitään väliä onko kesä, ydintalvi vai mikä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä oo koskaan jäänyt yksikään reeni väliin sään takia ja kesällä tulee vedettyä samalla tavalla jumpat kuin talvellakin. Reenin tehossa on toki välillä suuriakin eroja kuumuuden takia.

Itsellä vähän kesälomalla lipsuu, mutta tekee vain hyvää kun en mitään kevyitä viikkoja muuten pidä, ehtiipä palautua niin keho kuin pääkin. Muuten kyllä reenaillaan koko vuosi samalla tahdilla, kesällä vaan menee sitä kaljaa ja kabanossia reilummin, joten ruokavalio nyt ei ihan niin puhdas ole, mutta paskat siitä, harrastus tämä ainakin minulle on.

Kesällä kevyemmin. Nyt osui kesäloman kohdalle vielä sopivasti HST-syklin palautumisviikot, joten omatunto ei ole kolkutellut lainkaan vaikka totaalilepoa on ollut.

Ensi viikolla saa aloitella taas ja motivaatiota kyllä löytyy.

Pikkuista kevyttä treenailua ollut 3-4 viikon ajan nytten.. Mut nyt pakko ruveta käymään taas kunnolla, kun ostin kalliin kuukausikortin salille... :D

Aika lailla yhtä ahkera. Kesällä haittana kuumuus ja työt, talvella koulu ja pakkaset. Kuitenkin nytkin käyn viikossa 3-4 kertaa salilla ja dieetti päällä.

Yritystä on olla tasapuolisesti ahkera koko vuoden, mutta esim. kesällä hikoilu syö tolkuttomasti treenitehoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom