Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuulostapas hölmöltä:lol2: ellei sitten pituutta ollut melko roimastiCthulhu sanoi:Olin silloin 90-kiloinen pikku rääpäle
japadahoe sanoi:"mut sitten vaan mietin että miksi löisin tätä jätkää, jos muija on yksi täys perseenreikä ja huorailee ympäriinsä niin miksi siitä jotain jätkää pitäisi rangaista."
Näin se on.Big Evil sanoi:Heh, on se hienoa, että toiset osaavat ja ovat rohkeita.
Itse pelkään kuollakseni konfliktitilanteita:
1. Potkunyrkkeily ja bodailu varmaan antanee keskmääräistä paremmat mahdollisuudet pärjätä. Mutta mitä jos satutan kaveria ja tulee syyte? Tai jos vihoissani sitten pistän hemmon täysin palasiksi...
Omakohtaista kokemusta ei tuosta miten leveemmällä olemuksella tälläiset tilanteet välttäisi ole,mutta ainakin kuulopuheiden perusteella tämä osaa ihmisistä ainakin provosoisi haastamaan..eriasia sitten,että onko oltu oikeen pullistelumielessä,esim.hitaton päällä baarissa talvikeleillätamy sanoi:Toinen asia minkä olen huomannut on se että kaikkien aikojen tehokkain itsepuolustuslaji on...nyt tarkkana...kehonrakennus! :D Kyllä! Jopa kaikista tyhminkin kääniääliö ymmärtää yleensä kunnioittaa kokoa ja ei lähde edes haastamaan mitään riitaa.
Tuo ol aika kova.... eikai pahaan paikkaan veistä iskennyKaminari sanoi:Puukosta tuli, potkasin hyppyetukierrolla päähän/niskaan niin kovaa kuin kintusta lähti, mikä luonnollisesti esti lyömästä uudelleen.
Toi on todennäköisesti se kaikkein yleisin tilanne, jossa IP-lajien harrastaminen voi tosiaankin pelastaa ihmisen hengen.Ahvena sanoi:Vähän toisenlaiseen tilanteeseen IP-lajien taitoa olen joutunut käyttämään. Jäisellä kelillä sykkeli karkas käsistä, kun eturengas tökkäsi johonkin. Lensin sarvien yli, ja tilanne hidastui heti. Kerkesin jopa ajatella että nyt sattuu kohta leukaan ellen kieräytä soppelia ukemia.