Oletko käyttänyt IP:tä käytännössä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avv
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
japadahoe sanoi:
Nooh, mä en viiti sen enempää kommentoida mutta jos pakkiksesta löytyy jannuja jotka on seurustellu ulkomaalaisten mimmien kanssa tietää ettei baariilloista ilman tappelua selviydy.

Nooh, mä en viitti se enempää myöskään kommentoida, mutta onhan nuo ulkomaalaiset mimmit aika kuumaverisiä! En kyllä IP:tä niitä vastaan kuitenkaan kehtaisi käyttää. :nolo:

OutOfShape sanoi:
Nooh, mä en viitti se enempää myöskään kommentoida, mutta onhan nuo ulkomaalaiset mimmit aika kuumaverisiä! En kyllä IP:tä niitä vastaan kuitenkaan kehtaisi käyttää. :nolo:

siis en meinannu niitä vastaan kyl :D , sehän olis sairast, tarkotin ihan kännisiä suomalaisia jotka puristelevat muijasi persettä ilman sen kummempia selityksiä ynnä muuta törkeetä, joiden mielestä vaan ulkomaalainen suomalaisen kanssa antaa sellaisen vaikutelman että muija olisi jotenkin halpamainen(?) tai antaisi kuvan että se muija yhtäkkiä haluaisikin koko suomen miesväestön.

Eipä ole koskaan tarvinnut voimia / taitoja siviilissä mitellä, asiat voi yleensä puhua pois, tai sitten juosta pois. Veikkaisin, että näin hommat hoituu vähintään 90% "tilanteista".

Työssäni olen joutunut vääntämään, torjumaan, kuristamaan, lukottamaan viiden vuoden sisällä about parikymmentä kertaa. Tämmösenä persjalkasena rääpäleenä olen ihan tyytyväinen siihen, että nuorempana poitsina tuli treenattua muutamaa eri lajia ja ennenkaikkea ajateltua kamppailun todellista luonnetta, silloin kun mennään pois "labraolosuhteista". Helppohan siellä tatamilla on vääntää, loisteputkien valossa, mukavan lämpöisessä tuttujen treenikamujen kanssa hyvin lämmiteltynä mukavassa treenipuvussa, ilman ylimääräisiä varusteita ja ilman ympärillä pyöriviä känniläisiä.

Mulla on vähän IP-taustaa. On pari kertaa tultu haastamaan, baareissa tietysti. Ekalla kerralla en jaksanut tehdä mitään, vaikka muhun kohdistettiin lyönti. Olen iso kokoinen, enkä liikahtanut sellasesta suuntaan enkä toiseen, olin vaan välittämättä. Kohta iskijä olikin jo kättelemässä, tosin välitin hänestä vielä vähemmän siinä vaiheessa. Toisella kerralla tultiin aggressiivisesti haastamaan tappeluun, johon reagoin sanomalla uhoajalle "haista vittu" ja tilanne päättyi siihen.

Pakko pistää tämä tarina tänne:
Olin tässä eräänä iltana Lahdessa, ravintola Torvessa katsomassa Nick Arsen keikkaa. Keikan jälkeen Nick Arsen porukat kysyivät jäänkö auttamaan roudaamisessa ja suostuin totta kai. Kannettiin kamat ulos siihen baarin eteen ja jäätiin venailemaan kyytiä. Meitä oli siinä muistaakseni kolme. Kohta siihen sitten tulee sellanen 30-40 vuotias kohtuu iso mies ja käskee meidän painua vittuun. Kerron hänelle että emme voi koska odottelemme kyytiä.
Tämä tietenkin johtaa siihen, että hän ilmoittaa meidän saavan kohta turpaan. Selitän että voi olla mutta tosiaan odottelemme kyytiä, eli emme ihan vielä voi lähteä. No hän päätää huutaa kaverinsa paikalle, ja sieltä tien yli alkaa lähestyä toinen hyvin saman tyypinnen mies. Samalla hetkellä kyytimme sattuu saapumaan, ja kun minä vielä otan tuijotus kisaa tämän miehen kanssa (miksi niin pitää aina tehdä!?) muut pakkaavat kamat autoon. Hyppäämme kyytin ja lähdemme ajamaan pois. Satuin katsomaan vielä taaksemme ja siellähän nämä kaksi miestä hakkaavat toisiaan. Ja ihan kunnolla, toinen kuristi toista seinää vasten ja takoi nyrkillä naamaan.

1) Miksi? Mikä näitä ihmisiä vaivaa?
2) Miksi minä selviän aina naarmuitta? Olen tuollaisissa tilanteissa näsäviisas, ihan liian nokkela ja todella ärsyttävä.

Saimaisessa ravintolassa muuten koin varsinaisen yllätyksen kun yksi mies kiusasi seurassani ollutta naista. Sanoin hänelle suunilleen sanasta sanaan että: "voisitteko painua vittuun kun naista ei selvästi kiinnosta". Hirveän rähinän siajasta mies vain kysyi kohteliaasta että "mihin suuntaan". Neuvoin hänet sitten vessaan --

Meni pahasti :offtopic: . Mutta ei ole oikein kerottavaa kun en ole ikinä tosi tilanteeseen joutunut.

Eipä oikeastaan, joskus viime vuosituhannella ajauduin rähinään jossa hakkasin itseni. Se on ainoa kerta, muutoin olen puhumalla selvinnyt. Se ainoa "rähinä" on kanssa omaa syytä, kun olin itse kuskina kavereille tavella, ja olin ulkona odottamassa karpaaseja ja savuketta nautin auton vieressä. Joku nuoripari riitelee siinä samalla parkkipaikalla, ja nainen lähtee johonkin. Itse hieman naurahdan kun se oli jotenkin hassu tilanne, ja se känninen jantteri vetää henkselit peräsuoleen ja alkaa soittamaan suuta. En aluksi reagoi, kun kävi aika selväksi ettei se päälle käy. Lähinnä toistelin 'juu ,.. joo.. niinpä..' mutta sitten se jatkoi sitä haastamista niin ajattelin, kun noihin aikoihin shootfightingiakin tuli väännettyä että selvä sitten perkele, en ole kadulla tapellut mutta nyt vois kokeilla. Olenhan itse isompi, selvinpäin, ja viikottain niputtamista treenaava. Rohkea veto siis.

Noh, kai siinä joku karma osui peliin, en kuitenkaan halunnut nyrkkeillä tätä kaveria vastaan vaan ajattelin että niputan sen tuohon lampun viereen, kävelin nopeasti kohti ja lähdin shoottaamaan, koska siellä ei ollut muita kuin me kaksi. Lenkkarit jalassa ja jäistä oli, niinhän siinä kävi että liukastuin ja face first maahan ja matsi ohi. Ei siinä mitään käynyt, hieman tuli naarmuja naamaan ja tykytystä, ja tietty sattui aika ikävästi noin aluksi. Onneksi tämä riidankylväjä ei käyttänyt tilaisuutta hyväksi vaan jotain söpersi ja lähti kanssa pois. Siinä sitten takasin autolle, ja äkkiä auton sisään ettei kaverit nää mun naamaa, luulis että olisin saanut turpaani.. sillon hävetti, mutta nyt se on aika hauska juttu. Ihan oikein kävi kun lähdin rähisemään vaikka ei olis tarvinnut, ja ajatuksena käyttää hyväksi toisen heikkoa tilaa.. en ole sen jälkeen rähissyt.

Pitäneepä nyt satuilla mielenkiintoiseen ketjuun. Itse olen joutunut suhteellisen usein tälläisiin tilanteisiin. Nyt asiaa pohtineena syy on usein siinä että jos joku täysin tuntematon tulee haastamaan riitaa ja uhkaa vetää turpaan minun oikeustajuni sanoo että tälläistä ei tarvitse sietää.Parempi olisi varmaan ku nielis vaan paskapuhetta eikä tappelis. No kerrotaanpa esimerkit molemmista tilanteista. Ensin se kun olen turvautunut kamppailulaji taitoihini.

Tilanne lyhyesti seuraava: 4 miestä käy ystäväni kimppuun 3 tarttuu häntä kiinni ja yksi jää hivenen sivumalle. En voi jättää kaveria yksin joten päätän toimia niin hyvin kun adredaliini pöllyssä osaa. Lähinnä olevaa miestä lantion seudulta kiinni kaksin käsin olanyli maahan ja nyrkki perään. Seuraavaa rinnuksista kiinni ja puhdas kamppi. Tilanne ohi hyökkääjät maassa. Kun tilanne on ohi ja lähdemme perääntymään mies jota olin lyönyt tarttuu maasta löytämäänsä puukeppiin ja lähtee lyömään minua. Otin muutaman nopean juoksu askeleen liukastuin märällä nurmella ja puukeppi pirstaleiksi noin 40cm päähän naamasta. Nopeat ave-mariat ja pikaisesti ylös ja etäisyyttä miehiin.
Toinen tilanne: Olen jonottamassa baariin kun täysin tuntematon mies alkaa haastamaan riitaa. Olen hiljaa koska tyttökaverini on vieressäni. Kuuntelen haistattelua ja riidanhaastamista n.10min jonka jälkeen mies pyytää minua sivumalle. Menen perässä koska ajattelen että kahdenkesken saan puhuttua hänelle järkeä tai vastaavasti puollustettua itseäni paremmin. Mies kääntyy ja lyö kerran hedarilla minua otsaan. Seison paikallani ja kysyin mitä mies tekee. Tämän jälkeen hän lyö minua nyrkillä naamaan. Seison paikallani ja ilmoitan että en halua tapella mutta jos hän vielä tekee jotain minun on pakko puollustaa itseäni. Tilanne purkaantuu siihen. Pääsen sisälle baariin ja menen tanssimaan. Sama mies pääsee sisä'än myöhemmin löytää minut tanssilattialta ja lyö raukkamaisesti minua sokeasta kulmasta nyrkillä keskelle nenää. Tästä seurauksena totean että nenä murtui ja nyt minä suutun. Mies juoksee täyttä vauhtia baarista ulos.

Jälkimmäisestä tarinasta olen helvetin katkera jälkikäteen, mutta tyttöystäväni arvostaa sitä enemmän että en tehnyt mitään. Minua se vituttaa olisi varmaan pitänyt jo ulkona viimeistellä tilanne shootosta opituin tekniikoin..

maitohappo sanoi:
Jälkimmäisestä tarinasta olen helvetin katkera jälkikäteen, mutta tyttöystäväni arvostaa sitä enemmän että en tehnyt mitään. Minua se vituttaa olisi varmaan pitänyt jo ulkona viimeistellä tilanne shootosta opituin tekniikoin..
Ihmeen kova olet iskuja ottamaan. Jokatapauksessa asenteella hoidit tilanteet, jälkimmäinen hyökkäilijä jos olisi ollut vähänkin järkevämpi olisi mennyt tekemään itsarin tuollaisen tunaroinnin jälkeen.
:rolleyes:

Ruhli sanoi:
Ihmeen kova olet iskuja ottamaan. Jokatapauksessa asenteella hoidit tilanteet, jälkimmäinen hyökkäilijä jos olisi ollut vähänkin järkevämpi olisi mennyt tekemään itsarin tuollaisen tunaroinnin jälkeen.
:rolleyes:

No ei kaikki kylläkään osaa lyödä vaikka niin luulevat. On muakin joskus lyöty nuorempana naamaan, enkä oo tippunu - en lähimainkaan. Kyllähän se sattu, mutta kännissä sitä ei tunnu niin paljoo. Eri asia sitte jos joku tempasee sua naamaan joka osaa lyödä ja osuu vielä hyvin. Aika harva snägärisvingi osuu hyvin taikka saa siihen hyvää voimaa. Tai ainakin näin mä uskon, en oo tutkinu asiaa sen enempää :piis:

Snägärisvingi :hyper:

Sanottankoon nyt omatkin kokemukset ja ei kiitos moraalisaarnoja koska tiedän tehneeni tyhmästi.

Eli siis tulin töistä kotiin joka on tyttöystäväni kanssa yhteinen. Eukkoni ei ollut kotona joten yritins soittaa ja ei vastannu? Sitten huomasin että mese jääny auki ja oli lähteny jonku ntoisen äijän kanssa kahville.. kello jotain 23.00... msn keskusteluun sisälty myös kaikkea härskiä nettiseksin tapaista keskustelua. No otin hammasharjani ja lähdin kaverille yöksi ja ilmotin tyttöystävälleni että en halua nähdä koko ihmistä enää. No tyttöystäväni sitten luuli että olen jättänyt sen ja oli ottanu ton kyseisen jätkän yöksi niille ja käyny polkemassa sitä. Seuraavana iltana tulin taaas töistä kotiin ja soitin vastan parkkipaikalal että len ulkona ja tulen hakemaan tavarani pois. Avaimia ei ollut koska olin jättänyt sen edellisenäpäivänä sinne taloon. No tyttöystävä lupas heitellä partsilta dödöjä sun muita sellasia... Kysyin että enkö voi tulla sisälle ja se sano et tä sillä on huono olo ja ei nyt jaksa tulla avaa ovia. No sain sen kuitenkin tu leman avaamaan rapun oven ja sillä oli muovipussi kädessä ja sielä mun tavaroita. Kysyin että enkö saa tulla sisälle... se sano että en... kysyin että onko vieraita kylässä? sano että on? Vedin siitä hirveet raivarit ja nappasin avaiemt siltä kädestä.. juoksin yläkertaan ja avasin talon oven.. Vastaan tuli semmonen nuori kolli bokserit jalassa... kävelin automaattisesti sitä päin.. painon kädellä sen naaman seinään ja annoin nyrkkikyllikin tulla perässä... Sen jälkeen tukasta kiinni ja pää sähkökaapin oveen ja sitten niskanlenkillä maahan pieneen hapetuksen... en jääny kruistelemaan siihe vaan päästin irti kun eukko kiljuu takana... käännyin ympäri ja se kolli tulee takaapäin ja saa sitte musta otteen... sitte vaan tyydyin tappiooni ja kävelin nöyränäpois.. Tiedän että tyttöystäväni vika myös koska meni ottamaan sen niille yöksi ja tiedän myös että aika agressiivista käytöstä multa koska yleensä olen sillä asenteella että "mä en ole tullut tappelemaan vaan pitämään hauskaa" Se oli siis ensinmäine ja ainut "tappelu"

Kiitos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jouduin oikein pitkään muistelemaan onko missään joutunut siviilissä käyttämään taitoja joita harjoitellut.. Hyvä niin.

Muutama vuosi sitten oli naiseni kanssa Ruotsin risteilyllä. Oltiin jossain yläkansilla rauhassa porisemassa mukavia pienessä sievässä jossain pikkupöydässä. Ohi oli menossa kunnon kääliö (=känniääliö), ja tietenkin se liittyi seuraan. Aikani sitä puhutettuani ja maaniteltuani poistumaan talutin sen kauemmaksi. Ja takas pöytään. Ja kääliö perässä. Ja taas poistuttiin. Nyt vähän kauemmaksi.
Ja takas pöytään. Ja tietty kääliö perässä.
Sit ei enää jaksanut juhlaristeilyllä kuunnella ja katsoa sitä touhua. Nainenkin alkoi olla aika kypsä. Pyysin anteeksi molemmilta, otin kääliöstä rannelukon, lyönti kylkeen, avari korvaan, jolla varmistin että olimme samalla aaltopituudella, ja pyyhkäisin jalat alta. Raahasin kääliön niskasta yhden kukkapuskan taakse ja kävin sanomassa alakerran infoon huono kuntoisesta nuoresta miehestä, ja palasin pöytään jatkamaan iltaa kauniin naiseni kanssa. Hetken päästä laivapoliisit haki nukkujan kai putkaan.

Otti päähän koko homma, mutta jossain vaiheessa se miunkin ämpäri tulvii yli...:nolo:

DayOne sanoi:
... ajauduin rähinään jossa hakkasin itseni.... kävelin nopeasti kohti ja lähdin shoottaamaan, koska siellä ei ollut muita kuin me kaksi. Lenkkarit jalassa ja jäistä oli, niinhän siinä kävi että liukastuin ja face first maahan ja matsi ohi.
:lol2: :lol2:

No niin, tulipahan taas todistettua, että kaikki matsit päätyvät ennemmin tai myöhemmin maahan. :D

Oottepas te kovia ja taitavia tappelijoita. Itse olen aikaa sitten todennut olevani niin kömpelö tunari, että parempi hoitaa välienselvittely suullisesti. :)

Paras ja eniten käytetty tekniikka omalla kohdalla on ollut se, että pysyttelee poissa tilanteista jotka voivat kärjistyä.

Ei ole väärin vaihtaa puolta kadulla, jos samalla puolella on aggressiivisesti käyttäytyviä ihmisiä yms.

Sumu sanoi:
Ei ole väärin vaihtaa puolta kadulla, jos samalla puolella on aggressiivisesti käyttäytyviä ihmisiä yms.

Tuota tulee käytettyä usein. Onkohan jotain muuten vialla, kun noin joutuu tekemään, vai olenko vaan vainoharhainen...?

No, olen suunsoittaja jurrissa, tai olen ainakin ollut. Kerran sitten jossain ratikkapysäkillä ylikohtelias kaverini "huuteli" jotain puolihölmöä ohikulkevalle kaljamahalle. KM lähti heti vyörymään kohti, kaverini oli tosi hoikka ja kiva poika, joten siirsin hänet syrjään ja menit ottamaan KM:n vastaan. Perunanuijatyyppinen nyrkkiin puristunut läskimöhkäle läsähti kaulaani niin, että koko kortteli kaikui. Kävin tuohon aikaan krav magassa (ja shootfightissä), joten annoin KM:lle välittömästi jalkaterää munille. Luulin ukkelin putoavan siihen, mutta käytännössä mitään ei tapahtunut. Tosin itse en enää osumaa saanut. Sen jälkeen annoin osumaa reiteen ja kuulemma naamaankin. Ukko lähti turkulaisuudestani vittuillen pois. Opinpahan, että minkäänlaista lyöntivoimaa minulla ei ole, eikä potkuvoimaakaan kai.

Huvittavaa oli, että kerrankin kun olin itse hiljaa niin heti alkoi läski läpsymään.

Purtsi sanoi:
Raahasin kääliön niskasta yhden kukkapuskan taakse ja kävin sanomassa alakerran infoon huono kuntoisesta nuoresta miehestä, ja palasin pöytään jatkamaan iltaa kauniin naiseni kanssa. Hetken päästä laivapoliisit haki nukkujan kai putkaan.
:lol2: :lol2: :lol2:

No laitetaan nyt omiakin kokemuksia, vaikka ne ei tänne varsinaisesti sovi.

Ensimmäinen on Virosta, jossa nuori Tombster :david: oli luokkakavereiden kanssa retkellä. Lähdettiin sitten myöhään illalla hillumaan kaupungille ja itse kuvasin kaverin videokameralla kaikkea mahdollista. No sitten minä ja yksi kavereistani oltiin jo tulossa jostain takaisin hotellille kun kuvasin aivan normaalisti jotain paikallista reilu 20-vuotiaiden jengiä kun tulivat tietä vastaan. Yksi niistä hermostui siitä kovasti ja lähti tulemaan kohti. Hämmentyneenä jatkoin vain kuvaamista kunnes se oli siinä ihan vieressä ja yht'äkkiä se sitten koittaa toisella kädellä lyödä ja tarttua. Mä kumarruin ja lähdin juoksemaan niin perkeleesti. Se jakso juosta perässä noin 100m mutta luovutti sitten ja huusi perään "nahkura" tjsp. Ton jälkeen pumppu hakkas ihan perkeleesti.
Huvittava juttu oli se, että koko toi juttu saatiin nauhalle. Oli myöhemmin sitten hauska katsoa. :hyper: Enivei toi tilanne oli kyl täysin mun omaa typeryyttä..

Toinen juttu sattui eräänä vappuna kun olin parin kaverin kanssa kaivopuistossa pussikaljalla. Oltiin kävelemässä pois kun vastaan tuli suurempi joukko jotain vanhempia jätkiä. Kävelivät ihan normalisti ohi, mutta yksi sitten äkillisesti potkaisi minua kylkeen ilman mitään syytä kun kävelin joukon reunimmaisena. Olin sitten sillein että WTF ja olin jo menossa kimppuun. Kaverit sitten kiskoi mut heti pois ja lähdettiin menemään. Toi potku ei varsinaisesti sattunut yhtään, mutta seuraavana aamuna kun heräsin niin oli kylki ihan helvetin kipeä siitä potkusta..

Kaikkihan meistä harrastaa maailman parasta ja tehokkainta lajia. Mutta mahtaako olla kenelläkään kokemuksia oman lajinsa toimimattomuudesta tai puutteista ip tilanteessa ?

Itse harrastan traditionaalista ju jutsua ja ongelmia on tullut kun vastapuoli onkin omannut jonkinmoista nyrkkeilytaustaa. ( Ei meinaa ehtiä käsilukkoja väkertään. ) Onneksi kaveri oli kuitenkin himpun humalassa joten sain painettua maahan ja sitten poistuttua.

Pex31 sanoi:
Kaikkihan meistä harrastaa maailman parasta ja tehokkainta lajia. Mutta mahtaako olla kenelläkään kokemuksia oman lajinsa toimimattomuudesta tai puutteista ip tilanteessa ?
Tai mahtaako kenelläkään muulla olla kanttia myöntää, että omalla lajilla olisi puutteita ip-tilanteessa? ;)

Sähän toimit vaistomaisesti aivan oikein, koska jo muinaiset norjalaiset tiesivät, että:

"Nyrkkeilijän koettaessa parhaansa mukaan pitää jiu-jitsun harrastajan määrätyn välimatkan päässä ja yrittäessään samalla "knockoutia" jälkimmäinen pyrkii, torjuessaan toisen lyöntejä kädensyrjällä ja kyynervarsilla, pääsemään mahdollisimman pian "clinchiin"-lähikamppailuun. Siinä on jiu-jitsun harrastaja ehdottomasti ylivoimainen lukuisine tehokkaine ja vaarallisinekin otteineen".

"Taitonyrkkeilijää vastaan pitää siis olla:
Aluksi kauko-ottelua, otteita ja väistöjä kämmensyrjällä ja kyynervarrella- reippaita lyöntejä nyrkkeilijän arkoihin, avoimiin kohtiin. Sitten reipas syöksy nyrkkeilijän alaruumiin tai jalkojen kimppuun. Ja lopuksi kaikin mokomin "clinchiin". Kun on siihenasti päästy, pitäisikin tilanteen olla pelastettu".

Teoksesta
ITSEPUOLUSTUS Jiu-jitsu ja poliisiotteet.
Kirjoittanut Oslossa poliisitarkastaja Haakon Schönning vuonna 1931.

nCh sanoi:
Snägärisvingi :hyper:

Sanottankoon nyt omatkin kokemukset ja ei kiitos moraalisaarnoja koska tiedän tehneeni tyhmästi.

Eli siis tulin töistä kotiin joka on tyttöystäväni kanssa yhteinen. Eukkoni ei ollut kotona joten yritins soittaa ja ei vastannu? Sitten huomasin että mese jääny auki ja oli lähteny jonku ntoisen äijän kanssa kahville.. kello jotain 23.00... msn keskusteluun sisälty myös kaikkea härskiä nettiseksin tapaista keskustelua. No otin hammasharjani ja lähdin kaverille yöksi ja ilmotin tyttöystävälleni että en halua nähdä koko ihmistä enää. No tyttöystäväni sitten luuli että olen jättänyt sen ja oli ottanu ton kyseisen jätkän yöksi niille ja käyny polkemassa sitä. Seuraavana iltana tulin taaas töistä kotiin ja soitin vastan parkkipaikalal että len ulkona ja tulen hakemaan tavarani pois. Avaimia ei ollut koska olin jättänyt sen edellisenäpäivänä sinne taloon. No tyttöystävä lupas heitellä partsilta dödöjä sun muita sellasia... Kysyin että enkö voi tulla sisälle ja se sano et tä sillä on huono olo ja ei nyt jaksa tulla avaa ovia. No sain sen kuitenkin tu leman avaamaan rapun oven ja sillä oli muovipussi kädessä ja sielä mun tavaroita. Kysyin että enkö saa tulla sisälle... se sano että en... kysyin että onko vieraita kylässä? sano että on? Vedin siitä hirveet raivarit ja nappasin avaiemt siltä kädestä.. juoksin yläkertaan ja avasin talon oven.. Vastaan tuli semmonen nuori kolli bokserit jalassa... kävelin automaattisesti sitä päin.. painon kädellä sen naaman seinään ja annoin nyrkkikyllikin tulla perässä... Sen jälkeen tukasta kiinni ja pää sähkökaapin oveen ja sitten niskanlenkillä maahan pieneen hapetuksen... en jääny kruistelemaan siihe vaan päästin irti kun eukko kiljuu takana... käännyin ympäri ja se kolli tulee takaapäin ja saa sitte musta otteen... sitte vaan tyydyin tappiooni ja kävelin nöyränäpois.. Tiedän että tyttöystäväni vika myös koska meni ottamaan sen niille yöksi ja tiedän myös että aika agressiivista käytöstä multa koska yleensä olen sillä asenteella että "mä en ole tullut tappelemaan vaan pitämään hauskaa" Se oli siis ensinmäine ja ainut "tappelu"

Kiitos.

Ei vittu oon pahoillani sun puolest en tiedä mitä tossa tilanteessa olsisin tehnyt, muakin on ex muija pettäny ja olin miettiny joskus aikoinanni että jos joku tekee niin pahasti niin laitan oikein kunnolla sellasen nippuun. Mutta sitten kävi se päivä ja suutuin välittömästi ihan helvetisti ja otin tän jannun lenkkiin, mut sitten vaan mietin että miksi löisin tätä jätkää, jos muija on yksi täys perseenreikä ja huorailee ympäriinsä niin miksi siitä jotain jätkää pitäisi rangaista. Kyllä joka sinkku jätkä ottaa itseään tarjoilevan muijan samantien huostaansa jos on kyse baarista tai ihan jokapäiväisestä elämästä( jos tietysti mimmi ei ole mikään roskis ;) ) Eli tilanne rauhottu annoin jannun mennä ja muija sai painua vittuun.siinä se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom