Eipä oikeastaan, joskus viime vuosituhannella ajauduin rähinään jossa hakkasin itseni. Se on ainoa kerta, muutoin olen puhumalla selvinnyt. Se ainoa "rähinä" on kanssa omaa syytä, kun olin itse kuskina kavereille tavella, ja olin ulkona odottamassa karpaaseja ja savuketta nautin auton vieressä. Joku nuoripari riitelee siinä samalla parkkipaikalla, ja nainen lähtee johonkin. Itse hieman naurahdan kun se oli jotenkin hassu tilanne, ja se känninen jantteri vetää henkselit peräsuoleen ja alkaa soittamaan suuta. En aluksi reagoi, kun kävi aika selväksi ettei se päälle käy. Lähinnä toistelin 'juu ,.. joo.. niinpä..' mutta sitten se jatkoi sitä haastamista niin ajattelin, kun noihin aikoihin shootfightingiakin tuli väännettyä että selvä sitten perkele, en ole kadulla tapellut mutta nyt vois kokeilla. Olenhan itse isompi, selvinpäin, ja viikottain niputtamista treenaava. Rohkea veto siis.
Noh, kai siinä joku karma osui peliin, en kuitenkaan halunnut nyrkkeillä tätä kaveria vastaan vaan ajattelin että niputan sen tuohon lampun viereen, kävelin nopeasti kohti ja lähdin shoottaamaan, koska siellä ei ollut muita kuin me kaksi. Lenkkarit jalassa ja jäistä oli, niinhän siinä kävi että liukastuin ja face first maahan ja matsi ohi. Ei siinä mitään käynyt, hieman tuli naarmuja naamaan ja tykytystä, ja tietty sattui aika ikävästi noin aluksi. Onneksi tämä riidankylväjä ei käyttänyt tilaisuutta hyväksi vaan jotain söpersi ja lähti kanssa pois. Siinä sitten takasin autolle, ja äkkiä auton sisään ettei kaverit nää mun naamaa, luulis että olisin saanut turpaani.. sillon hävetti, mutta nyt se on aika hauska juttu. Ihan oikein kävi kun lähdin rähisemään vaikka ei olis tarvinnut, ja ajatuksena käyttää hyväksi toisen heikkoa tilaa.. en ole sen jälkeen rähissyt.