Käytän tuollaista termiä, koska vaa'an mukaan en ole ylipainoinen... Olen 180cm pitkä 20v poika ja painan 79-80 kiloa, aikoinaan painoin lähemmäs 120 mutta siis tuohon on päästy. Ongelmana on kuitenkin, että vyötärönympärykseni pari senttiä navan yläpuolelta on edelleen 83cm ja navan kohdalta 93, vaikka tuon alemman ympäryksenhän pitäisi olla periaatteessa pienempi kuin ylemmän jos aikoo saada urheilullisen ulkonäön... Nyt näytän jotenkin hullulta, tasapaksulta, sillä hartiat ovat kuihtuneet laihduttaessa, samoin käsivarret. Liekkö niissä sitten lihasta ollutkaan... Pääasiassahan olen laihduttanut urheilemalla sillä syömistottumukseni ovat aivan samat, syön ehkä jopa enemmän herkkuja kuin ennen urheilun aloittamista mutta paino on siis siitä huolimatta pudonnut. Vatsoja tai punnerruksia en jaksa tehdä sen paremmin kuin 120-kiloisenakaan... Tästä voisin päätellä etten juuri ole laihtunut niin kuin olisi tarkoitus vaan menettänyt entisestään lihasta. Onneksi sentään jalkoihin on tullut ihan mukavat lihakset ja jaksan kyllä juostakin kunnon matkoja... Mutta perse on lälly ja leveä... Samoin alavatsa, aina turvoksissa ja sellainen löllyvä pömpsi, ei iso mutta kuitenkin. L-M-koko menee yleensä päälle...
Mutta miksi minulle on jäänyt tuollainen vartalonmuoto ja miten pääsen lopusta läskistä eroon? Onko kyseessä edes läski vai ylimääräinen nahka joka on laihdutuksen jäljiltä jäänyt lihasten ympärille? Pelkään etten saa ikinä urheilullista naisystävää/vaimoa jos olen tämännäköinen...
Mutta miksi minulle on jäänyt tuollainen vartalonmuoto ja miten pääsen lopusta läskistä eroon? Onko kyseessä edes läski vai ylimääräinen nahka joka on laihdutuksen jäljiltä jäänyt lihasten ympärille? Pelkään etten saa ikinä urheilullista naisystävää/vaimoa jos olen tämännäköinen...