Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Tervehdys kaikille!

Liityin tälle foorumille kavereiden painostuksesta.
Olen rautaa rakastava nuorimies Helsingistä, jatkakaa..

Muistakaa aina: NO PAIN, NO GAIN!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyviin tapoihin kuuluu esitellä itsensä! Eli ihan hyvä triidi mun mielestä!!

Tervetuloa joukkoon Tippis... :)

Minäkin olen uusi. Harrastan punttia ja sekalaista liikuntaa. mm. Säkin mätkintää ja pyöräilyä. Treeni taustaa puntin osalta 3kk. Käyn salilla 2-4 kertaa viikossa. ja sitten treenailen kotona. En orjallisesti noudata ohjelmaa vaan nostelen yleensä fiiliksen mukaan. Mutta kehitystä on tapahtunut. toistaiseksi olen vielä kukkakeppi kynäniska. Asun humppilassa ja ikää on 22, pituutta n.190 ja painoa 85 kg. pakkotoiston foorumilta on löytynyt paljon hyödyllistä tietoa puntin nostoon. esim. selän ja rinnan treenaamisen osalta. =)

Itselläni muutaman kuukauden treeni takana (tuli tuossa vuosia sitten nosteltua, mutta innostus lopahti).

Maanantaina ostamaan Mass2:sta mansikanmakuisena ja sitä sitten heraan völjyyn ja bon appetit!

Miksu83 sanoi:
Minäkin olen uusi. Harrastan punttia ja sekalaista liikuntaa. mm. Säkin mätkintää ja pyöräilyä. Treeni taustaa puntin osalta 3kk. Käyn salilla 2-4 kertaa viikossa. ja sitten treenailen kotona. En orjallisesti noudata ohjelmaa vaan nostelen yleensä fiiliksen mukaan. Mutta kehitystä on tapahtunut. toistaiseksi olen vielä kukkakeppi kynäniska. Asun humppilassa ja ikää on 22, pituutta n.190 ja painoa 85 kg. pakkotoiston foorumilta on löytynyt paljon hyödyllistä tietoa puntin nostoon. esim. selän ja rinnan treenaamisen osalta. =)
Älä unohda jalakoja!!!111! :)

Tervetuloa mukaan.

Itsekin tutustuin sivustoon hiljattain ystävän opastamana. Harrastelireenausta tehty 2,5 vuotta, tähän päivään asti ilman mitään lisäravinteita. Liekö saavutus sinänsä, en tiä. Paino ainakin noussu siitä kun raudan kolistelun aloitti, kele kun tuntuu vaan maha kasvavan.

Itsekin olen juossut salilla vasta reilun kahden kuukauden verran ja paino viimeisen kuukauden aikana noussut kolmesta neljään kiloa, muttei se silti tunnu näkyvään missään.

Pakkis on kieltämättä hyödyllinen sivu etenkin saliharrastusta aloitteleville, kun täältä tuntuu saavan helposti ja nopeasti asiatuntevia(?) neuvoja. Tapanilan Erällä tulee käytyä nelisen kertaa viikossa. Kipinä "bodaamiseen" tuli, kun olin pitkään ainoastaan ihmetellyt tietokoneella kuinka elämäni tuntui valuvan hukkaan ja päätin sitten rydistäytyä ja hankkiutua niin sanotusti rantakuntoon. :)

Joskus tullut rekisteröidyttyä pakkikselle, syytä en muista. Tähän asti olen ollut pelkästään ottavana osapuolena mutta kun näin sopiva tredi on lyöty pystyyn niin kai se on rikottava kuparinen ja raapustettava eka viesti.

Puntilla tulee käytyä suunnilleen kolmesti viikossa. Sulan veden aikaan tosin tulee nosteltua vain siimapainoja vetouistelun merkeissä ;) Pari vuotta reeniä takana. Ei mitään suunnatonta ulkoista muutosta ole tapahatunut mutta jotain kuitenkin. Ensisijaisesti puntilla tuleekin käytyä toimistotyön vastapainoksi.

Eipä siinä sen kummempi, katotaan jos vaikka jatkossa tulis avauduttua lisää...

Juoksin saleilla ensin 20 vuotta, sitten hankin puntit ja stepperin kotia. On ehkä hiukan karua reenailla yksikseen, mutta toisaalta saanpahan soittaa sellaista musiikkia josta itse tykkään, on lyhyt matka suihkuun ja erityisen lyhyt matka raudan taivutukseen. Olen reenaillut kaikenkaikkiaan noin 30 vuotta. Tuloksia olen saanut hämmästyttävästi. Kun aloin reenaamaan, painoin 71 kiloa. Nykyään painan...pidätelkää hengitystänne...hetki vielä...vaaka asettuu...mihinkä?....73 kilon kohdalle! 2 kiloa puhdasta jotain, liekkö kasvaimia, kolmessa vuosikymmenessä. Olen painanut välillä enemmänkin, mutta se taisi olla enimmäkseen laardia. Reenaaminen on kuitenkin huippuhauskaa puuhaa, enkä aio lopettaa ennen kuin on aivan pakko.
Muistakaa: NO PAIN NO PAIN.

No ajattele positiivisesti: vuosisadassa saat jo yli 6 kiloa kasvaimia!

Ei mutta vakavasti Rudolf, samalla vaivalla saa jo vähän tuloksiakin :D

Helkatti!Hyvät tavat unohtu ku en esitelly itteeni.Joo,täs melkee 40-v gubbe mikä harrastaa punttisalia( yllättävää) ja soittelua.Kotona 2 kitaraa,basso ja kosketinsoittimet.Takana thainyrkkeily ja lukkopaini.Harrastemieles molemmat.Maratoneja tos juostu ja monennäköistä kuntoilua kokeiltu ja jossain määrin vieläki harrastaa.Varsinkin kesäsin uintia,rullaluistelua ja pyöräilyä.

Terve vaan kaikille. Oon 19wee treeniä rakastava miehen alku. Pienellä kaverin painostuksella uskaltautusin liittyä tänne joukkoon.

Moi!

Itse olen myös melko uusi, 16 vuotias muutaman kuukauden treenannut nuorimies. Ja tämä homma on alkanut tulla entistä kiinnostavammaksi että treenailu jatkuu vaan entistä paremman motivaation kera :kippis1:

S.Ossi

Kai se on iteki pakko tänne postata se eka postaus.. Eli on tätä pakkotoisto.comia jonku verra tullu jo seurailtua ihan vaan ottavana osapuolena :)

Ite oon punttia vedelly kilpauinnin ohessa jo pari-kolme vuotta ja sitte se uinti jäi ja siinä sivussa puntti. Sitte tuliki aloteltua tää punttihomma uuestaan tossa about vuos sitte ja sen jälkee ollu vähän on-off-toimintaa :curs:
Mutta nyt on taas tullu reenattua kohtuu aktiiivisesti ja ruokavalion muuttamisella on ollu aika mukava vaikutus kehitykseen. Ja muutenki on tullu semmoset vähän vajaa 15kg massaa lisää uintiajoista ja lisää keräillään :thumbs:

Moi!

Muutama viikko sitten eksyin pakkotoiston sivulle ja rekisteröidyin. Sivustosta on ollut jo nyt paljon hyötyä treenausvinkkien ja ideoiden muodossa.:thumbs:

Ikää minulla 28-vuotta ja kuntoillut olen lähes koko ikäni. Nuorempana palloilin aktiivisesti ja vähän vanhempana harrastin kestävyysjuoksua. Nykyään harjoittelu on kääntynyt enemmän kuntosalin puolelle ja palloilukin on taas mukana ohjelmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom