Olankohautus tanko "takana"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JFG

Tossa eilen jannut teki olankohautuksia siten, että tanko oli se selän takana (itse asiassa takapuolen korkeudella).

Mikäs tämä liike on= MIhin ottaa? Kokeilin pelkällä tangolla uteliaisuuttani, mutta ainakin liikerata tuntui kovin lyhyeltä...???

Kai sen epäkkäisiin olisi tarkotus ottaa.

jep epäkäs liike mutta mulla ottaa pahasti kii perseeseen joten mielummin kohauttelen edestä tangolla tai kp:lla.

käsäreillä se on imo paras, pystyy pyörittelemään olkia ja rutistamaan niitä siihen suuntaan kun haluaa..

metalman sanoi:
käsäreillä se on imo paras, pystyy pyörittelemään olkia ja rutistamaan niitä siihen suuntaan kun haluaa..
Toi olkapäiden pyörittely on melkein tyhmintä mitä voi tehdä. Paikat paukahtelee yllättävän helposti. Ja sitten tohon olankohautukseen. Ei se paljoa eroa tavallisesta olankohautuksesta, vaikka tanko onkin takana. Samalla tavalla se epäkkäisiin ottaa. Liike vaan on väkisinkin vähän puhtaampi, mutta taas kerran olkapäille vähän vaarallisempi.

Powerhousu sanoi:
. Liike vaan on väkisinkin vähän puhtaampi, mutta taas kerran olkapäille vähän vaarallisempi.

Tuo tuli itselle ensimmäisenä mieleen. En siis ole ko. liikettä kokeillut, mutta valmiiksi yhden "huonon" olkapään omaavana en aio edes lähteä kokeilemaan. Mulle riittää, että teen käsipainoilla / smithissä edestä.

powerhousu, en nyt lähtisi tyhmäksi sitä sanomaan. joillain paukkuu olat helpommin kuin toisilla. Ite ainakin saan vedettyä käsäreillä tehtynä paljon pidemmälle ja ylemmäs olat. Se tanko on aina tiellä.

metalman sanoi:
powerhousu, en nyt lähtisi tyhmäksi sitä sanomaan. joillain paukkuu olat helpommin kuin toisilla. Ite ainakin saan vedettyä käsäreillä tehtynä paljon pidemmälle ja ylemmäs olat. Se tanko on aina tiellä.
Joo joo. En mä sitä tarkoittanutkaan. Joillakin olkapäät kestää ja joillakin ei. Sehän on ihan selvä. Mutta tyhmäksi sitä voi sanoa sen takia, että jos jollakin sattuisi olemaan tavoitteena hajottaa olkapäät olankohautuksilla :D, niin pyörittelemällä se onnistuu helpoiten.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo epäkkäisii niinku on jo sanottukki. Itte en tykkää selän takaa tehä yhtää just ton liikeradan takia, sehän on semmost ylipientä nytkytyst. Etupuolelt on hyvä tehä tangol, sit siihe päälle käsipainoil.

Näin pätkän jossa Dorian Yates veteli käsipainoilla olankohautuksia niin että kädet oli hiukkasen koukussa.

Silleen vetämällä saa "takaata" paremmin yhteen joten onko se kenties parempi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom