Epäkkäät räjähti kasvuun pari kk sitten, kun alotin tekemään olankohautuksia pohjeprässissä seisten. Olen tehnyt sitä nyt kahdesti viikossa + olkapääpäivänä vielä kohautukset tangolla normaalisti. Eli kolmesti viikossa ja nyt on niskaa! Se on vielä niin nopea ja helppo liike, että sen voi aina käydä vääntämässä lopuksi selkä- ja jalkapäivänä. Mahtavan tästä liikkeestä tekee se, ettei siinä tarvitse kantaa homoisoja romuja käsillä. Meidän salilla on siinä pohjeprässissä semmoset "lisäsarvet", joihin saa niin paljon romua kun haluaa. Toistot 10,8,6 ja niin että ennen joka sarjaa lisää vähän painoja. Ja tähän pystyy laittaa paljon painoja... kyllä niska jaksaa. Itse vedän ekaks 10 niin että on koko pakka (250, ties mitä painoyksikköjä ne sit on) ja 25kg levypaino lisäks. Sit laitan lisää 25kg ja vielä 25kg, kun teen vikat 6 toistoa. ihan huippu liike ja tätä olen duunannut mahtavilla tuloksilla jo pari kk ilman mitään tulehduksia tai vaivoja, vaikka niitä monta kertaa viikossa teenkin. Monta vuotta reeniä takana, mutta nyt räjähti vasta kunnolla kasvuun:D
Kokeilkaa, ette hävii mitään. Voin sanoo, että kahen viikon jälkeen näkyy jo tuloksia... lepo.
Kokeilkaa, ette hävii mitään. Voin sanoo, että kahen viikon jälkeen näkyy jo tuloksia... lepo.