Ojentajista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
missäs vois olla vika kun ojentajia tehdessä taljassa tai kulmatangolla kyynärpäät kipeytyy ja välillä niihin niinku kipu tuikkii niinku puukolla lyötäs. muutaman kerran pitänyt sarja kesken lopettaa kun tuntuu että tanko tulee päähän kohta. kerran luin jostakin että luonteistuote kaupasta joku ois tähän vaivaan ostanut jotain haitabletteja tjsp, joku voimailija. mutta sanokaas mielipiteenne ja neuvonne! :thumbs:

Ekana tekisin ERITTÄIN huolelliset lämmittelyt ennen vähänkään raskaita painoja, vähentää kipuiluja hyvin. Lisäät painoja sarja kerrallaan maltillisesti treenin edetessä. Tietenkin jos onnistut vielä löytämään pikkasenkin sellaisen nivelkulman missä sattuu vähiten niin käytä aina sitä. Ja tarkoittanet varmasti hainrustouutetta (shark cartilage) jota käytetään nivelongelmiin jonkin verran. Paljoa en siitä tiedä mutta saattaa olla kokeilemisen arvoinen, auttaa ehkä pitkällä tähtäimellä. Jos löytyy luottokortti niin tilaa vaikka Englannista glukosamiinia (HCl) ja chondroitinia (sulfaatti) sisältävää tuotetta.

joo, just se hainrustouute se oli. pitää kokeilla sitä jo lämmittelyä jne. kiitti vinkeistä! :piis:

Mulla on itellä ollu joskus samoja ongelmia, sellasella neopreeni kyynärtuella siitä selvittiin eikä enää ole haitannu. Ja oon myös kiinnittänyt huomiota tekotapaan ja hakenut sopivan kulman itselleni. Joku oli sitä mieltä että se olis joku kiukkusuoni tai vastaava joka asettuu jotenkin vittumaisesti ja aiheuttaa sen sairaan piston, tiedä sitten? Ja lämmettelyllä en saanu aikaan parannusta vaan juuri tuolla tuella. Tai sehän kyllä lämmittää ja pitää lämpinä nivelet ym...

Sä et tarvitse kuin lämppärit kyynerpäihin ja tuo vaiva paranee. Mulla tulee kyynerpäät parin työntötreenin jälkeen kipeiksi, jos en käytä lämppäreitä. Lämppärit parantavat vaivan muutamassa viikossa ja pitävät sen poissa.

Oletko tähän asti tehnyt ojentajapunnerrukset ja ranskikset vain tangolla? Jos kyllä, niin kokeilepa tehdä taljassa punnerrukset narulla/pässinkiveksillä (miksikä sitä nyt kutsutaankaan) ja sitten ranskikset käsipainoilla. Itelläkin oli tangolla (myös mutka) ongelmaa kyynärpäiden suhteen, käsipainoilla ei minkäänlaisia. :thumbs:

iivili sanoi:
Oletko tähän asti tehnyt ojentajapunnerrukset ja ranskikset vain tangolla? Jos kyllä, niin kokeilepa tehdä taljassa punnerrukset narulla/pässinkiveksillä (miksikä sitä nyt kutsutaankaan) ja sitten ranskikset käsipainoilla. Itelläkin oli tangolla (myös mutka) ongelmaa kyynärpäiden suhteen, käsipainoilla ei minkäänlaisia. :thumbs:

:lol2: Kuvaava nimitys...

Kyynärlämmittimet auttoi ainakin mulla. Lämmittely muutenkin on tietysti avainsana.

ash..Alumiini oli asian jo esittänytkin. Aika :david: olo, kannattaisi ehkä mennä nukkumaan.

Tylerd sanoi:
Mulla on itellä ollu joskus samoja ongelmia, sellasella neopreeni kyynärtuella siitä selvittiin eikä enää ole haitannu. Ja oon myös kiinnittänyt huomiota tekotapaan ja hakenut sopivan kulman itselleni. Joku oli sitä mieltä että se olis joku kiukkusuoni tai vastaava joka asettuu jotenkin vittumaisesti ja aiheuttaa sen sairaan piston, tiedä sitten? Ja lämmettelyllä en saanu aikaan parannusta vaan juuri tuolla tuella. Tai sehän kyllä lämmittää ja pitää lämpinä nivelet ym...
Sellasta lämppäriä tarkotin minäkin, ja taas on :david: olo :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
iivili sanoi:

Juuri näin! Paitsi että itse en pysty tekemään ees käsipainoilla ranskalaista, mutta on niitä niin paljon muitakin hyviä liikkeitä ojentajille, eli oon jättänyt noi ranskalaiset nyt kokonaan pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom