Itellä on viime aikoina jäänyt kohtuu usein ojentajat tekemättä, kun oon jo tehny ne olkapäät ja rinnan. Silti ojentajat on mulla heti toiseks paras lihasryhmä, vaikka on melkein vähimmällä treenillä. Ilmeisesti ei oo sinne tullu lihaskatoa sen takia, ku niitä en oo ylirasittanu ja ovat pystyneet siten palautumaan. Tai jotain...
Less is more jne...
Ja ojentajat kun tuntuvat olevan mulla ainoa paikka, joka kasvaisi "helposti", niin uskon saavani niihin kehitystä heti kun tuntuu, että joku paikka menisi ohi. Dippi on mulla aika varma valinta, jos alkaa siltä tuntumaan...
On vaan noita heikkoja kohtia niin paljon, että yritän jonkin aikaa keskittyä niihin. (jalat, rinta, olkapäät, pohkeet habat) Ainoat, mihin oon tyytyväinen, on ojentajat ja selkä, ne on hiukan muita paikkoja edellä...
Less is more jne...Ja ojentajat kun tuntuvat olevan mulla ainoa paikka, joka kasvaisi "helposti", niin uskon saavani niihin kehitystä heti kun tuntuu, että joku paikka menisi ohi. Dippi on mulla aika varma valinta, jos alkaa siltä tuntumaan...
On vaan noita heikkoja kohtia niin paljon, että yritän jonkin aikaa keskittyä niihin. (jalat, rinta, olkapäät, pohkeet habat) Ainoat, mihin oon tyytyväinen, on ojentajat ja selkä, ne on hiukan muita paikkoja edellä...