Ojentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 OJENTAJA – KÄSIVARREN VOIMAN MOOTTORI 🔥

Meta description: Tekniikat, liikkeet ja vinkit tehokkaaseen ojentajatreeniin vahvuuden ja massan kasvattamiseksi.

:david:

tuo 74-81kg ei ole mahdottomuus kuukaudessa. nestepöhöä voi se 10kg tulla parissa viikossa. onko sitten järkevää riskeerata terveyttään on kokonaan toinen asia. kernaasti olisi voinut tuolla roinaosiolla vielä jatkaa tuota "keskustelua" samasta aiheesta.

ps. myös lukemalla oppii, aina ei tarvitse kantapään / maksasyövän kautta tutustua uusiin asioihin.

Jostakin muistan lukeneeni että dippi olisi yksi parhaimmista ojentaja liikkeistä..ja en siis tarkota dippi-kastike sydeemejä..miten on konkarit??? antaa palaa...dipataanko ojentajat kasvuun tai miten??.)))

pasuuri sanoi:
Jostakin muistan lukeneeni että dippi olisi yksi parhaimmista ojentaja liikkeistä..ja en siis tarkota dippi-kastike sydeemejä..miten on konkarit??? antaa palaa...dipataanko ojentajat kasvuun tai miten??.)))

:lol2: :lol2: :lol2: Kastike... Hahahhahah :thumbs:
Joo dippaa vaan.

Jep jep ja vielä kun yritetään dipata pelkillä ojentajilla (minimoidaan rinnan osuus) niin muista pitää kädet mahdollisimman lähellä vartaloo ja vartalo mahdollisimman suorassa.

Itse olen välillä rintapäivinä laittanut dipin leveällä otteella ohjelman viimeiseksi.Silloin on ollut paikat jo lämpiminä eikä ole olkapäihin pahemmin sattunut.Tulee samalla jonkinlainen etukäteisväsytyskin rinnoille ennen dippiä.Rinnan alaosassa tuntuu ja ojentajat saa kyytiä.

Erittäin yksinkertainen liike jossa kuitenkin muutamia eri variaatioita.
Itse vedän ennen penkkiä kevyen lämmittelyn dipillä, saa veren kiertämään, ylävartalom lämpimäksi ja venyttää mukavasti....

Ylös tämä mielenkiintoinen aihe, koska Pakkikselle on tullut paljon uusia kirjoittajia, joilla on vielä "myytit" tukevasti takaraivossa.

Powerhousulta, Hulkilta ja Timbalta oikein hyvää tekstiä.:worship:

Itse nostin aiheen ylös lähinnä vastakkaisen liikkeen takia; jengi ylenkatsoo jo liikaa liikekulmien merkitystä. Aihe on ehkä silti liian vaativa, jotta tavallinen punttaaja näistä voisi kunnolla keskustella. Omat mutuilut on kuitenkin loppujen lopuksi vain niitä mutuja. Silti kehottaisin kyllä varsinkin aloittelevia punttaajia hieman miettimään mihin ne treenit tarkalleen menee. Paremmasta tuntumasta ei ole haittaakaan :) Sori väsynyt txti, salin jälkeiset kofulaskut päällä :D

Back
Ylös Bottom