Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paalu sanoi:kumma juttu muuten että aina näitä supertreenejä tehdään hanskoille vaikka ne on näilläkin pojilla todennäkösesti jo valmiiksi valovuoden muita lihasryhmiä edellä kehityksessä![]()
jos joku ehdottelisi heille samanlaista rääkkiä vaikkapa pohkeille voisi innostus heidän osaltaan olla melko vaatimatonta![]()
no mutta joka tapauksessa onnea yrityksellenne.

tiieitiijuu sanoi:mun veikkaus on jotta ranteet menee ihan paskaksi, kauan ennen habatusta
Ilmottautuuko joku? Ja jos ilmottautuu niin olis kiva tietää miten ton on käytännössä toteuttanut. Voishan tollasen kesällä vetästä uinnin ohessa ja hajottaa vähän lisää ranteita taas jos sillä sais sen sentin lisää kokoa (olis jo lähellä 30cm).Porkkanaraastin sanoi:No voihan se näinkin olla, MUTTA pitää muistaa että prodepumppaus on myös monilla onnistunut :thumbs:

LOL :lol2: ranteet 30cmnelkku sanoi:Voishan tollasen kesällä vetästä uinnin ohessa ja hajottaa vähän lisää ranteita taas jos sillä sais sen sentin lisää kokoa (olis jo lähellä 30cm).
;)Mä totesin jo pakkischätin puolella internet riiley chätissä et kofeiini ei sovi mulle, I REST MY CASE. Vaikka eihän tuo kovin kaukana totuudesta sinänsä että ainakin forkut alkaa olee hauiksia isommat :Dneutraali sanoi:LOL :lol2: ranteet 30cm;)
Totenkopf sanoi:Hetkinen. Hauisten nopean palautumisen? Millä perusteella?
Kipi I sanoi:Koska hauikseni eivät kipeydy niin pystyn treenaamaan niitä useammin kuin esim.ojentajia. johtunee varmaan siitä että ovat koko ajan venytyksessä. Tietenkin tietyn lainen rasitus kipu tulee jos niitä treenaa liian kovaa liian usein. Mutta kuuntelen lihaksia ja treenaan ku eivät ole enää kipeät. Tämä varmaan selvä.
Kipi I sanoi:Koska hauikseni eivät kipeydy niin pystyn treenaamaan niitä useammin kuin esim.ojentajia. johtunee varmaan siitä että ovat koko ajan venytyksessä. Tietenkin tietyn lainen rasitus kipu tulee jos niitä treenaa liian kovaa liian usein. Mutta kuuntelen lihaksia ja treenaan ku eivät ole enää kipeät. Tämä varmaan selvä.
pakkomielle.com sanoi:Ravintovalmennusta Megamanin koitoksiin:
-900g hiilihydraattia(kuten M! V! kirjassa neuvottiin), ei tarkoita 900g maltoa!!
-900g maltoa on paljon.
-malto suurina määrinä lihottaa varmemmin kuin asuminen McDonaldsilla!! :D
-hiilihydraatteja saa mm. hedelmistä, perunasta, riisistä, pastasta, viljatuotteista.. :thumbs:

aloittelija sanoi:Noh... Koitappas saada tuo 900g hiilihydraattia noista edellä mainituista
ravintoaineista.
Joutuu kyllä syömään ripakopallisen perunoita :urjo:
oon kyllä sanaton.. minkälaisia spede kikkailuja nuoret sällit oikeesti alkuvaiheessa keksii.. oli kyllä yks parhaimmista mitä oon kuullu..