Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ok :jahas:Megasystem sanoi:Ainut liike, millä mä saan ojentajat tosi kipeiksi ja mikä sopii hyvin kehonrakennusohjelmaan on istuen uhdellä käsipainolla niskantakaa.
Tomppa85 sanoi:Kapea penkki ja normi penkki ovat hyviä ojentajaliikkeitä. Ranskalainen punnerrus otsalta ja dippi lisäpainoin ovat hyviä liikkeitä. Oikeastaan mitään eristäviä liikkeitä en tarvitse. Ojentajat saavat kyytiä kaikissa työntöliikkeissä (penkki, pystyp., dippi jne.).
Krice sanoi:Ojentajat taljassa siten, että itse on kulmassa ja talja on selän takana on hyvä liike. Siinä ojentajat venyvät mukavan pitkälle.
MrIks sanoi:Kiitti näist vinkeistä, mutta entä sitten sarjat ja toistot? oon aika hukassa niiden kanssa... Jos kaksijakoisella reenaan?
tiieitiijuu sanoi:Normipenkki on rintaliike :jahas: ottaahan se toki ojentajiinkin, mutta ei sitä voi hyväksi ojentajaliikkeeksi laskea hyvällä tahdollakaan. Eristävillä liikkeillä saa sen mielettömän loppupoltteen, jos ei tee pakkotoistoja siitä taas en osaa sanoa onko sillä mitään merkitystä kehityksen kannalta.