ojentajapunnerrus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kumpi teidän mielestä on parempi:yhden käden ojentajapunnerrus vai yhtäaikaa??
mä treenaan ne eriksee mutta yhtäaikaa tuntuu saavan silti rautaa ylös paaljo enemmän.. (joo,tajuan että siinä on kaksi kättä sillo,mutta silti..)
toinen homma on ylätaljapunnerrus,se ei tunnu toimivan mulla.. sen sijaan kick back ssaa tuntumaa kivasti :)

Tarkoitat lienee ojentajapunnerruksella niskantakaa suoritettavaa punnerrusta käsipainolla? Jos kyseessä on sama liike, niin mun mielestä ilman muuta kahdella kädellä, näin saan itse paremman tuntuman kuin yhdellä kädellä.
Ja sitten teet sellasia ojentajaliikkeitä mitkä tuntuu olevan hyviä, kannattaa aina muistaa että kapeapenkki, dippi ja ranskalainen punnerrus ovat aika kovia ojentajaliikkeitä. :)

Ylätaljapunnerrus?? mä käsitän sillä saman kun ojentajapunneruksella jos ei sitten tee sitä pään yli vedettävää versiota ja sillä tarkota ylätaljapunnerrusta.

Mutta kahdella kädellä teen ensin ja joskus tulee "viimeisteltyä" yhdellä kädellä, sillä saa loputkin mehut pois! Mutta en mä ns. pääliikkeenä ojentapunnerrusta tekis yhellä kädellä.

Ilmeisesti threadin aloittaja tarkoittaa näin:
Ojentajapunnerrus = Ranskalainen punnerrus seisaalteen
Ylätaljapunnerrus = Pushdown

Mielestäni yhden käden ranskalainen on ihan hyvä treenin viimeistelyliike. Samaa voi kokeilla ylätaljassa yhden käden pushdownina, jolloin rannetta pystyy kääntämään samaan tapaan kuin köydellä tehtäessä.

Wildemar sanoi:
Ilmeisesti threadin aloittaja tarkoittaa näin:
Ojentajapunnerrus = Ranskalainen punnerrus seisaalteen
Ylätaljapunnerrus = Pushdown

Ok, eipä tullut ranskalainen seisten kyllä ekana mieleen... :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom