Oikea vai vasen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Oletko oikea- vai vasenkätinen?

• Oikea

Votes: 0 0,0%
  • Vasen

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Mä teen aina kaiken ihan vasurilla :D

Vasuri ilmoittautuu. Kirjoitan vasemmalla. Heitän tikkaa vasemmalla ja oikealla (oikealla kylläkin paremmin), saksia leikkaan kummallakin, tosin ilkeä hoitotäti pakotti mut leikkaamaan oikealla :(

Alunperin soitin kitaraa vasenkätisesti, mutta opettelin soittamaan kitaraa oikeakätisestikin (Enter sandman menee vielä jotenkin vasurilla). Mailapeleissä olen right

Täysin oikea kätinen olen. Vasemmalla ei onnistu mikään...

Vasuri olen, mutta monet jutskat teen oikeakätisesti.

-kirjoitan vasurilla
-hiiri oikealla
-haarukka ja lusikka aina vasemmassa
-lätkää ja säbää lapa oikealla (rightti?)
-heitän palloa oikealla ja räpylä vasemmassa kädessä
-lyön pesiksessä oikealta vasemmalle (siis ylhäältä katsoen vastapäivään, kumpikätistä tämä nyt olikaan, ei muista enää)
-ampuessa tukki vasemmalle olalle (edit: en olekaan enää varma kumminpäin viime kesänä ammuinkaan, kumpikin tuntuu ajatuksissa nyt about yhtä luontevalta)
-sakset vasempaan käteen
-runkkiminen oikealla

Oikeakätinen mut vasuri on kuitenki vahvempi, mitähän se kertoo... :O

Olen vasenkätinen, ja eri hommiin vaadittavat kädet ovat:

-kirjoitan vasurilla
-hiiri oikealla
-haarukka ja lusikka oikeassa kädessä
-lätkää (jos pelaisin) ja (jos pelaisin :D) säbää lapa oikealla
-heitän palloa oikealla ja räpylä vasemmassa kädessä
-lyön pesiksessä oikealta vasemmalle (siis ylhäältä katsoen vastapäivään, kumpikätistä tämä nyt olikaan, ei muista enää)
-ampuessa tukki vasemmalle olalle (edit: en olekaan enää varma kumminpäin viime kesänä ammuinkaan, kumpikin tuntuu ajatuksissa nyt about yhtä luontevalta)
-sakset oikeaan käteen
-runkkiminen oikealla
-salilla käytän fiiliksestä riippuen molempia käsiä :jahas:

p.s. Quottasin härskisti Rin Tin Tinin postia, sillä siinä oli paljon samoja elementtejä.

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
Täysi vasuri, lukuunottamatta hiiren käyttöä. Ammuin intissä vasenkätisesti ( tuotti muuten hienoa räpeltämistä pistoolin lippaanvaihdon kanssa, silti joukkueen nopein siinä :P ), heitän palloa vasemmalla, jääkiekko-/sählymaila right jne. Ärsyttää kun vasureista tehdään välillä vitsiä, ihan niinkuin se olisi joku sairaus. Mua yritettiin saada yläasteella musiikin tunnilla soittamaan kitaraa mulle "väärinpäin", eli oikealla näppäiltäis kieliä, perusteena se että opettaja itse soitti vasenkätisenä ns. oikeinpäin.

oikee. Pikku broidi nuorempan veti kummalkin kädel. esim. piirsi kuvaa kummallakin kädellä. Kunnes käskettiin valita jompikumpi, en kyl tiiä miks.

Jännä homma oli, että vielä 80-luvulla koulussa 'pakotettiin' vasurit oikeakätisiksi, jollet tehnyt luonnostaan kirjoitusta ja syömistä oikeakätisesti.

Itselläni vasuri on oikeastaan se vahvempi, johtuen siitä että oikea roikkui erinäisten solisluuoperaatioiden takia ½v kantositeessä. Nyt sujuu kirjoituskin vasurilla tarvittaessa... ns. normiasiat oli muuten vaikeita opetella tekemään vasurilla, kuten hampaiden harjaus, persauksen pyyhkiminen jne...

Pelaan leftiltä, lyön pesäpalloa leftiltä, golffaan leftiltä, mutta puttiasento ois right.... eli kai sitten aivan sekokätinen alunperin on tarkoitus ollut olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom