Oikea vai vasen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Oletko oikea- vai vasenkätinen?

• Oikea

Votes: 0 0,0%
  • Vasen

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Oikea kätinen ollaan, maila on lefti, aina ollut. Pesistä lyön oikealta puolelta.

... kiväärinperä tuetaan oikeaan olkapäähän jos halutaan osua mihinkään ladon seinää isompaan (on kuulemma vasemmalta ampuvat aika harvassa).

Mutta kivaarillä ammun vasemmalta puolelta. Osittain siksi koska vasemmassa silmässä huomattavasti parempi näkö. Vaikka koittanut oikealta puolelta ampua niin tärrää niin maan perusteellisesti ettei onnistu.

No, vasuri oon. Lätkä raitti(luonnollisesti;)), kynä vasen, pallonheitto vasen ym ym vasurilla paitsi pesistä parempi oikeakätisten tapaan eli maila oikealla olalla, sekä kitaraa(erittäin paskasti tosin) opittu soittamaan oikeella.

Oieakätinen. Mailat aina leftejä( lätkä, golf ym.). Yhdellä kädellä huiskittavat pelit luonnollisesti aina oikealla (mm. tennis, sulkis).

Vastaava kysymys:

Miksi niin monet oikeakätiset pelaavat lätkää vasemmalla puolella?

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

olen oikea kätinen ja pelasin lätkää oikealta puolelta...lyön pesäpallomailalla oikealta ja jne..
Mulla vasen on ihan toimeton käytännössä :D

P.S kaikki pelimiehet pelaa oikealta.. Teemu Selänteestä alkaen :)

Oikea käsi. Muuten jokainen itselleni tehty psykologinen testi on puoltanut oikean aivopuoliskon dominoivuutta. Holistinen luonne.

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom