oikea tekniikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bensku
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kertokaa mistä löydän sellaisen ihmisen (pääkaupunki seutu )joka opettaa oikean penkki tekniikan mulla pisin treeni putki 4kk ja siitäkin neljä vuotta jo mutta silti kun aloitin viime perjantaina treenaamaan niin penkistä nousi 150kiloa johtuu varmaan mun duunista (betonihommia) että tulokset ei laske kovin paljon. En ole oikeastaan koskaan treenannut tosissani yli kolmea kuukautta ennen se johtui siitä että ratkesin ryyppäämään aika ajoin mutta en enää.Nytkin yli vuoden tauko koko salilla neljä vuotta sitten kun treenasin niin penkki tulos nousi 170 kiloon parissa kuukaudessa.
ikääkin kohta 35 vuotta eli pyykkilauta vatsa ei enää kiinnosta/onnistu

Kävele Metal gymille ja varmasti löytyy joku joka opettaa sulle penkkaamisen oikean tekniikan.......

Voimanoston penkkitekniikan, eli mahdollisimman paljon rautaa ylös, oppii ainakin Metal Gymillä.

edit: Samohai ehtikin jo mainitsemaan Metallisalin.

METAL Gym sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä.

Originally posted by Bensku
mulla pisin treeni putki 4kk ja siitäkin neljä vuotta jo mutta silti kun aloitin viime perjantaina treenaamaan niin penkistä nousi 150kiloa johtuu varmaan mun duunista (betonihommia) että tulokset ei laske kovin paljon. En ole oikeastaan koskaan treenannut tosissani yli kolmea kuukautta ennen se johtui siitä että ratkesin ryyppäämään aika ajoin mutta en enää.Nytkin yli vuoden tauko koko salilla neljä vuotta sitten kun treenasin niin penkki tulos nousi 170 kiloon parissa kuukaudessa.
ikääkin kohta 35 vuotta eli pyykkilauta vatsa ei enää kiinnosta/onnistu

ihan hyviä rautoja liikuttelet noinkin epäsäännöllisellä treenillä :4: ...tosin elopainoa et maininnut.

Painoa on 134 siinä on perkeleesti liikaa kunnon paskarumpu sillä mua tekniikan oppiminen kiinnostaa koska tosiaan lähto painot aika isot olis kiva kokeilla mihin asti pääsee. Mutta kun minua kiinnostaa laihtua kanssa noi tulokset nostin kyllä pari kymmentä kiloa kevyempänäkin. Vuodessa tullut läskiä noin 20 kiloa.
Mitenköhän kannattais dietti ensin ja kevyillä painoilla vai dietti ja raskailla vaan olisko ideoita.
Sen verran vielä että olen tosiaan noviisi vielä näissä hommissa
niin kuin varmaan kysymyksistä näkee.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
niin noista tuloksista vielä että ei ollut mitenkään tarkoitus tuoda itseäni esiin varsinkaan tällä palstalla. Kaverit vaan meinas että kannattais kokeilla mihin pääsee kun lähtö on tuollainen.
(eikä salilla ole oikein kehdannut kysellä)

niin noista tuloksista vielä että ei ollut mitenkään tarkoitus tuoda itseäni esiin varsinkaan tällä palstalla. Kaverit vaan meinas että kannattais kokeilla mihin pääsee kun lähtö on tuollainen.
(eikä salilla ole oikein kehdannut kysellä)

Kyllä tuossa kova pohjakunto on(150kg), vaikka painoa onkin melkein saman verran.

Nyt vain alat selaamaan palstaa ja luet juttuja ravinnosta ja treenauksesta. Kunnollinen painonpudotus kannattaa aloittaa vasta sitten, kun on tarpeeksi pohjatietoa.

Jos kirjoihin haluat tutustua, niin käy lainaamassa kirjastosta "Zone - oikeaa ruokaa oikeaan aikaan" -kirja. Siinä on selitetty hyvin kaikki nyt ensihätään tarvittava tieto ravinnosta+paljon muuta.

Ps. En myöskään voi olla mainitsematta, että Akateemisesta kirjakaupasta tuota kirjaa saa pokkariversiona ~9 eurolla.

http://www.akateeminen.com/search/tuotetieto.asp?tuotenro=952-459-237-1&language=0&hinta=8,90&paikka=40&hakusanat=zone&sorting=nimeke&hakutyyppi=&pikahakuvalinta=nimeke&taso1=&taso2=&taso3=&taso4=&kielitaulu=&vuosi=&ehto=&tr=&ta=&tua=&lkm=50

Kiitoksia olen tässä lukenut palstaa jo pari päivää alkaa pikku hiljaa hahmottua toi dieetti.
Hyvä kirja vinkki.:worship:

Joo tämä mun juttu ei ehkä tässä vaiheessa ole vielä kovin ajankohtaista, jos vasta hahmottelet dieettiä, mutta kun en kuitenkaan muista kirjoittaa myöhemmin, eli:

Ketodieetillä läskit palaa aika vauhtia, ja käsittääkseni tämä ei vaikuta juurikaan tuloksiin, siis jos isoja rautoja olet hakemassa. Lihaskehitys on dieetillä eri juttu, mutta voimaa olet kai hakemassa, ja siihen ketoilu soveltuu mielestäni ihan hyvin. Mutta ei sitä kyllä ihan ensimmäisenä dieettinä kannata lähteä koittamaan, hae ensin kokemusta ns. perusdieeteistä.

P.S. Tämä perustuu siis kuulemaani/lukemaani, omalla ketodieetillä ei ollut tarkoituskaan suuriin rautoihin, vaan ihan body-tyyliseen treeniin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom