Ohjelma Ja Ravinto!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MassGee
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Kyselen mielipidettänne joilla on kokemusta.!

To: Rinta,Olkapää,Ojentaja La: Selkä,Hauis

Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla

Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja
Leuanveto / Ylätalja

Vinopenkki / Penkki
Viparit sivuille / Pystysoutu

Kuukausi 1. 3x 6-8 toistoa
Kuukausi 2. 3x 8-12 toitoa
Kuukausi 3. 3x 12-15 toistoa

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Evolution Mass 100g + Malto6 sekaan 60g

Lounas klo 11
Lämmin Ruoka, Vaihtelee

Välipala
Ananas purkki noin 140g
Tonnikala purkki

Illallinen
Jauheliha, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Ruisleipä voita ja kalkkunaa

Kiitos vastanneille etukäteen!!

Vähän jäi epäselväksi tuo ohjelma. Eli siis 2 treeni päivää viikossa? Noita syklityksiä vois myös lyhentää eli:

2 viikkoa 1. 3x 6-8 toistoa
2 viikkoa 2. 3x 8-12 toitoa
2 viikkoa 3. 3x 12-15 toistoa
Tai esim 3 viikkoa.

Tossa ruokapuolessa kävi silmään, et miks otat illalla massaa ja lisäks viel maltoa ?

Leuanveto / Ylätalja

Vinopenkki / Penkki

Aamupala klo 7

Lounas klo 11
Lämmin Ruoka, Vaihtelee

Välipala
Ananas purkki noin 140g
Tonnikala purkki

Illallinen
Jauheliha, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala

Kiitos vastanneille etukäteen!!

ilta palalta vekeen toi mass ja malto , vaiha ne esim caseiiniin tai hera paukkuu joka on tehty maitoon :)

Missäs pirussa on jalkatreeni???

Tuossa tämänhetkisessä ohjelmassasi on samalla päivällä hauis+selkä ja ojentajat+rinta...

Itellä ainakin rintatreenin jälkeen ojentajat sen verran puhdittomat, ettei niitä kovin hyvin rangota, sama koskee haukkareita selkäpäivänä.

edit. Ja ai niin missä on Mave

Eihän mave mikään pakollinen liike ole, omasta mielestäni vain paras mahdollinen kaikista liikkeistä maailmassa :rock: , mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.

Milläs liikkeellä tässä ohjelmassa on ajateltu hoitaa alaselän kuritus?

njuu. itekin otin taas sen ohjelmaan, koska tuntu että tarttee lisää rasitusta alaselälle. tarkotus ei ollutkaan dissata liikettä vaan sanoa vaan threadin alottajalle, että sen voi myös korvata jollain muulla kuten sjmv, julle tai vaikka alaselkäpenkissä( viimeistä en pidä parhaana vaihtoehtona )

Missäs pirussa on jalkatreeni???

Tuossa tämänhetkisessä ohjelmassasi on samalla päivällä hauis+selkä ja ojentajat+rinta...

Itellä ainakin rintatreenin jälkeen ojentajat sen verran puhdittomat, ettei niitä kovin hyvin rangota, sama koskee haukkareita selkäpäivänä.

edit. Ja ai niin missä on Mave

Xtreme näytät olevan Amatööri????

selkä-hauis kuuluu samaan moni bodaaja sanonut.

rinta-olkapää-ojentaja samaan.

Ei tuokaan nyt kyllä täysi totuus ole. Se on ihan yksilöstä kiinni miten voi reenata. Itsellä ei ainakaan riitä puhti tehdä rinta + ojentajat. Tosin taas selkä + hauis onnistuu, tai esim. etuolkapäät ja rinta ei voi olla vierekkäisinä päivinä. Niin yksilöstä kiinni miten palautuu.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei tuokaan nyt kyllä täysi totuus ole. Se on ihan yksilöstä kiinni miten voi reenata. Itsellä ei ainakaan riitä puhti tehdä rinta + ojentajat. Tosin taas selkä + hauis onnistuu, tai esim. etuolkapäät ja rinta ei voi olla vierekkäisinä päivinä. Niin yksilöstä kiinni miten palautuu.

Totta joka sana. Itse olen siirtynyt tekemään selkä+ojentajat ja rinta+haukset. Ennen oli toisin, ennen oli dieetti. Nyt bulkilla palautuu tosi hyvin, joten epäsuora rasitus on ihan jees.

Totta joka sana. Itse olen siirtynyt tekemään selkä+ojentajat ja rinta+haukset. Ennen oli toisin, ennen oli dieetti. Nyt bulkilla palautuu tosi hyvin, joten epäsuora rasitus on ihan jees.

Ite oon myös tehny samalla tavalla. Ton palautumisen lisäks siinä on vielä se hyvä, että voi treenata hauikset ja ojentajat molemmat täydellä teholla, kun ei tule samalle päivälle epäsuoria sarjoja, jotka veis jo kaikki mehut niistä ennen varsinaisia sarjoja.

ei tod voi sanoa että ne "kuuluu" jos mä kävisin 2 kertaa viikossa salilla niinku sä niin tekisin selkä-ojentaja , rinta-olka-hauis ilman muuta! sais ees myös sen epäsuoran rasituksen edun kun muutenkin vähän salilla käyt.

ja kerroppas herra ammattilainen, missä on se sun jalkatreeni ?

Leuanveto / Ylätalja

Vinopenkki / Penkki

Aamupala klo 7

Lounas klo 11
Lämmin Ruoka, Vaihtelee

Välipala
Ananas purkki noin 140g
Tonnikala purkki

Illallinen
Jauheliha, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala

Yllättävän vähän tullut kritiikkiä tuosta ravintopuolesta ;)

Mä heittäisin kyllä tuon massanlisääjän ja malton kokonaan pois kaikilta ruoilta, paitsi palautusjuomasta. Vähennä ainakin tuo malto pois ja ota hiilareita jostain hitaammista lähteistä, kuten kaurasta, täysjyväleivästä jne. Etenkään illalla en ottaisi yhtään nopeita hiilareita vaan painottaisin proteiinin ja rasvan osuutta.

Rasvoista puheen ollen, tuohon sun ruokavalioon ei sisälly käytännössä hyviä rasvoja lainkaan. Rasvoja kannattaisi ottaa esim. oliiviöljystä, pellavansiemenöljystä ja kalaöljystä. Tuon ylettömän hiilarimäärän sijaan kaloreiden osuutta rasvoista kannattaisi lisätä ja vähentää hiilareista (etenkin maltosta).

Esimerkiksi aamupalalla voisit syödä kaurapuuron lisäksi vaikkapa raejuustoa, kokojyvä-/ruisleipää, vähärasvaista leikettä jne.

Välipalalle voisi lisätä öljyjä.

Iltapalle vaikka jokin hitaasti imeytyvää proteiinia (kaseiinia, maitoproteiinia) sisältävä drinkki ja öljyjä jne...

Niin ja treeni ohjelmaan se jalkapäivä :D

No en kyllä ammattilainenkaan...vielä ;), mutta onhan sitä rautaa tullut viitisen vuotta kolisteltua, tosin välillä ollut jopa puolen vuoden tauko, mutta so not.

Mulle on ihan sama mitä moni bodaaja on sanonut, minä olen minä ja bodaajana pidän itseänikin tämän hauskan harrastuksen johdosta, ja luonnollisesti suosittelen myös muille asioita, mitkä olen itselläni kokenut toimivaksi.

Mutta jokainen taplaa tavallaan :kippis1:

edit. Ei millään pahalla, mutta mielestäni kukaan, joka tulee tänne kyselemään asioita, jotka kuuluisivat aloittelijoiden osioille ei ole ansainnut oikeutta huudella muiden tavoista treenata. Ja jos nämä "bodaajat" sulle nyt tuollaisen elämän viisauden ovat kertoneet, mikset kysynyt samalla koko ohjelmastasi ja ruokavaliosta?

Tietenkin sitten iltapalaks vois ottaa esim. vaikka maitorahkaa fun lightin kera (hitaasti imeytyvää prodee), eikä niitä hiilareita kerry tosta juurikaan yötä vasten. Ja jollen aivan väärässä ole, niin pähkinöissä (au natural) on paljon ns. hyviä rasvoja ja lisäksi vielä runsaasti proteiiniä, niin niitäpä vaikka popsisi tuohon rahkan lisukkeeksi..

Suositut

Back
Ylös Bottom