Ohjelma dieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kelso
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aloitin pitkän tauon jälkeen salitreenin 3x viikossa ja samalla dieettaamisen ja kun tuon ravintopuolen olen nyt saanut kuntoon (omasta mielestäni) niin jää vielä tämä salin puoli. Eli olen nyt treenannut n. 3 viikkoa tälläisellä ohjelmalla. Olen kerännyt liikkeitä lukien threadeja. Olisiko tässä kenties vielä jotain huomautettavaa, korjattavaa? Mikäs olisi hyvä vaihtoehto tuon kulmasoudun tilalle?

Päivä 1. Selkä ja olkapäät.
3x8 Maastaveto
3x8 Alatalja
3x8 Ylätalja eteen
3x15 Selän ojennus
3x8 Kulmasoutu
3x8 Pystysoutu käsipainoilla
3x8 Sivuille käsipainoilla
3x8 Eteen käsipainoilla

Päivä 2. Jalat ja ojentajat
3x8 Jalkakyykky
3x8 Jalkaprässi
3x8 Reiden ojentajat
3x8 Reiden koukistajat
3x15 Pohkeet
3x8 Penkki kapealla otteella tai dippi
3x8 Ojentajat taljalla

Päivä 3. Rinta ja hauis
3x8 Penkkipunnerrus
3x8 Vinopenkki käsipainoin
3x8 Peck-deck
3x8 Hauis käsipainoin istuen
3x8 Hauis tangolla
3x8 Hauis keskitys
3x10 Vatsat painoilla

Itse rakentaisin kolmijakoisen ohjelman niin, että jalat, veto ja työntö. Eli 1) jalat 2) selkä+hauis 3) rinta+olkapäät+ojentajat. Tai ehkä joku työnnöistä jaloille jos ei muuten oo treenit tasapainossa työmäärältään. Nyt löytyy ainakin joka treenistä noita työntöliikkeitä.

Lisäks ite tykkään tehdä maastavedon ja takareidet samalla kertaa kun ne syö vähän toinen toistaan. Mutta enpä oo tommosella ohjelmalla treenannu. Jos se toimii niin ei se sillon huono oo :)

Muutoin sarjat näyttää ainakin ihan ok. Kulmasoudun tilalla voi vetää vaikka leukoja myötä-/vastaotteella selälle, joka on lähes sama kun ylätalja eteen (mutta parempi ;) ).. Tai t-bar tai kulmasoutua käsipainoilla/tangolla tai salista riippuen jollain eksoottisella laitteella.

Suositut

Back
Ylös Bottom