Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eilen oli muuten Tampesterin Raatihuoneen portailla hihhuliporukan näköinen joukko (n. 10-20kpl) banderolleineen huutamassa ämyriin: "alas patriotismi, alas kapitalismi". Joku oletetusti samaan porukkaan kuuluva yritti tarjota minulle jotain lehtistä. Kieltäydyin kohteliaasti. Yleisöä ei ollut, vain normi ohikulkijaa. Poliiseja ei näkynyt, mutta ambulanssi oli parkissa keskellä keskustoria.

No siis, kyllä ne sulakkeet keskimäärin pelastaa, jos sattuu johto kohdalle. Mutta toki jos haluaa varman päälle pelata, niin esim: https://www.motonet.fi/tuote/mag-pro-rakenneilmaisin-puu-and-metalli-and-jannite?product=70-10148 tai joku vastaava ilmaisin kympillä kahdella ja heti tarvitsee vähemmän arvailla.
Päätä vaan liu’uttas siinä paikkeilla lähellä seinän pintaa ja sitten kun kanava vaihtuu on johtimen paikka löytynyt.

E: pitää olla jännitteinen (myös tuolle toiselle ilmaisimelle)

No nyt oli kerrankin sarjat sellaisilta aikakausilta, että 12/12 oikein. Aika helpot kysymykset kylläkin.

13/15
Pari hyvää arvausta.

Masa-kissin kanssa käytiin lenkillä.

Maca on tunnettu metsästyskissa siinä mielessä, että hän ei metsästä.

Itse asiassa, ei tee pahemmin helevettiä muutenkaan

Masa-kissa söi juuri äsken laihdutusraksuja!

Minulla on menossa toista kierrosta Risto Pulkkisen teos Suomalainen kansanusko - Samaaneista saunatonttuihin.
Hyvä vinkki, vaikuttaa mielenkiintoiselta. Laitoin varaukseen kirjastosta.

Ovatko jäsenet muuten lukeneet kirjaa: Salatieteiden Suomi - Esoteerinen ja okkultti Turku? Kuuntelin äänikirjana viiime vuoden puolella - oli mielestäni varsin viihdyttävä. Teoksessa oli tarinaa melkoisen persoonallisista henkilöistä, joista osa toki jo ennalta tuttuja muista kirjoista.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tarttis alkavalla viikolla soitella hylätyille työnhakijoille. Yök, taidan käydä ostamassa viskiä ja kalajaa.

Tosin, nyt puhutaan 6500€+ palkkaisesta paikasta, eikä kukaan finalisteista ole työtön, eli tuskin mitään traumoja saavat.

Tosin eivät saa minua pomoksi, joten se onni jää kokematta.

Tarttis alkavalla viikolla soitella hylätyille työnhakijoille. Yök, taidan käydä ostamassa viskiä ja kalajaa.

Tosin, nyt puhutaan 6500€+ palkkaisesta paikasta, eikä kukaan finalisteista ole työtön, eli tuskin mitään traumoja saavat.

Tosin eivät saa minua pomoksi, joten se onni jää kokematta.

Oliko Peter Marks hakijoiden joukossa? Se olis varmaan saanu slaagin jos olis kutsuttu haastatteluun.

Tuolla palkalla voisi ehkä just ja just hakea maltsulle varastohommiin.

Ei nyt oikein täysipäiväistä hommaa olis, mutta ensi viikolla jotain urakkahommaa vois löytyä vähän, varastohyllyn purkua/siirtämistä/kokoamista ja varaston lattian perusteellinen pesu. Voisin 15 euroa tunti maksaa ja tauot sitten omaa aikaa. Vuokraisäntä meinaa apureineen siirtää tavallisilla pumppukärryillä kokonaisena 12m 6m korkeaa lavahyllyä, siinä voisi olla paikallaan sellainen Doktorin lanssipäivystys sitten.

Ja nyt vähän parempi versio samasta. #teamomegaköyhät
IMG_6623.webp

E: pahus beseli jäi puoli minuuttia vinoon

Kai se dillinger oli aika saakutin suolainen. Joutunut koko päivän ryystämään vettä ihan tosissaan.

No pistin vähän makua pihvinkin päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom