Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vain tavallisia pikkusikareita, filtterillinen Moods on yleisin valinta.Mitäs siellä on tulilla?
Älä muuta virka, kotona viihtyy ja rentoutuu erinomaisesti. Kylmä olut kourassa, kinkku uunissa ja sauna lämpenemässä. Eli kohta kaksi kinkkua paistumassa.Tässä kotona saunoneena, maha täynnä ruokaa pienessä pöhnässä on niin äärettömän hyvä olla että vaatisi kahden viikon palkan jotta lähtisin kapakkaan.
Itse joku vuosi sitten savustelin ylikypsäksi ale-kinkun just joskus helmi-maaliskuussa. Suosittelen kaikille.Älä muuta virka, kotona viihtyy ja rentoutuu erinomaisesti. Kylmä olut kourassa, kinkku uunissa ja sauna lämpenemässä. Eli kohta kaksi kinkkua paistumassa.
Masa-kissa ei ole samaa mieltäEikai sitä koko kanalaa tarvi silti kerralla syödä/syöttää
Oon kyllä huono muistelemaan paahteisuuden asteita, muistelen nyt vain mitä alkon "paahteinen" osastoa olen nautiskellut. Ja totean, että oma maku/ostokset menee näköjään alkon luokittelussa vähän muualle, vaikka sinänsä paahteisista luulin pitäväni, tullut vaan ostettua muuta..Onko muuten @TJJ löytynyt Alkon (tilaus)valikoimasta jotain suositeltavaa viime aikoina. Näin ei-kesällä, mitä paahteisempi sen parempi.
Kiitoksia, tarvitsee tuota ko. Piperiä tilata!Oon kyllä huono muistelemaan paahteisuuden asteita, muistelen nyt vain mitä alkon "paahteinen" osastoa olen nautiskellut. Ja totean, että oma maku/ostokset menee näköjään alkon luokittelussa vähän muualle, vaikka sinänsä paahteisista luulin pitäväni, tullut vaan ostettua muuta..
Tota tarjottiin joskus lontoolaisessa ** paikassa ja jäi sen verran mieleen että piti hommata itsellekin kaappiin.
Ruinartin Blanc de blanc on myös tietysti #claccicen hyvä.
e: pol roger blb on kans joskus nautittu, mutta ei ole jäänyt yhtään mitenkään mieleen...
Oliko tämä ns puhallettu kerroin?Mansester Citykin voitti.
50 ekee oli vain, mutta onhan sekin.
Jotain 2.jotain oli kerroin
Masahan on pelkkää lihasta
Mutta onpa muuten tyytyväisen näköinen kaveri.Masa-kissa syö kanaa.
Jätän tään ihan vaan ny tähän: