Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ja ennen kun tohtori kysyy, niin nyt kuohuna kokeilussa:
Lombard Blanc de Noirs Premier Cru Champagne Extra Brut

Onko muuten @TJJ löytynyt Alkon (tilaus)valikoimasta jotain suositeltavaa viime aikoina. Näin ei-kesällä, mitä paahteisempi sen parempi.

Tässä kotona saunoneena, maha täynnä ruokaa pienessä pöhnässä on niin äärettömän hyvä olla että vaatisi kahden viikon palkan jotta lähtisin kapakkaan.
Älä muuta virka, kotona viihtyy ja rentoutuu erinomaisesti. Kylmä olut kourassa, kinkku uunissa ja sauna lämpenemässä. Eli kohta kaksi kinkkua paistumassa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Laivalla haistelin Jo Malonen Myrrh&Tonkaa ja jäänyt kaivelemaan, etten ostanut. Toinen on Aqua di Gio Profumo joka bannattiin euroopassa koska siinä on kai jotain myrkkyä seassa. Oli helvetin hyvä tuoksu.

Onko muuten @TJJ löytynyt Alkon (tilaus)valikoimasta jotain suositeltavaa viime aikoina. Näin ei-kesällä, mitä paahteisempi sen parempi.
Oon kyllä huono muistelemaan paahteisuuden asteita, muistelen nyt vain mitä alkon "paahteinen" osastoa olen nautiskellut. Ja totean, että oma maku/ostokset menee näköjään alkon luokittelussa vähän muualle, vaikka sinänsä paahteisista luulin pitäväni, tullut vaan ostettua muuta..

Tota tarjottiin joskus lontoolaisessa ** paikassa ja jäi sen verran mieleen että piti hommata itsellekin kaappiin.

Ruinartin Blanc de blanc on myös tietysti #claccicen hyvä.

e: pol roger blb on kans joskus nautittu, mutta ei ole jäänyt yhtään mitenkään mieleen...

Viimeksi muokattu:
Yksi parhaita asioita mitä koiralle voi opettaa. Ei harmita yhtään että lähdin salille 😀

Liitteet

• IMG_20250215_184230_copy_1500x2000.webp
    IMG_20250215_184230_copy_1500x2000.webp
    82,9 KB · Katsottu: 72
Oon kyllä huono muistelemaan paahteisuuden asteita, muistelen nyt vain mitä alkon "paahteinen" osastoa olen nautiskellut. Ja totean, että oma maku/ostokset menee näköjään alkon luokittelussa vähän muualle, vaikka sinänsä paahteisista luulin pitäväni, tullut vaan ostettua muuta..

Tota tarjottiin joskus lontoolaisessa ** paikassa ja jäi sen verran mieleen että piti hommata itsellekin kaappiin.

Ruinartin Blanc de blanc on myös tietysti #claccicen hyvä.

e: pol roger blb on kans joskus nautittu, mutta ei ole jäänyt yhtään mitenkään mieleen...
Kiitoksia, tarvitsee tuota ko. Piperiä tilata!

Mutta joo, aika samat fiilikset Alkon luokitteluista. Ennemmin tulee tsekattua muualta ennen tilaamista. Hinta-laatu suosikkeja on itellä Laurent Perrierin Millesime vanhemmista ja eritoten magnumina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom