Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
taas jotain korkeakouluhuumoria

en nimittäin ymmärrä, en niin alkuunkaan

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
taas jotain korkeakouluhuumoria

en nimittäin ymmärrä, en niin alkuunkaan
Rautalankaa:

Nainen kostaa miehelle kokemansa käytöksen, eli: kutsuu miehen luokseen, tarjoaa tälle ruokaa ja seksiä ja sitten lähettää mittariautolla kotiin. Toteaa: saapa nähdä, mitä miehet tästä tykkäävät (eli siitä, että heitä kohdellaan näin julmasti)

Rautalankaa:

Nainen kostaa miehelle kokemansa käytöksen, eli: kutsuu miehen luokseen, tarjoaa tälle ruokaa ja seksiä ja sitten lähettää mittariautolla kotiin. Toteaa: saapa nähdä, mitä miehet tästä tykkäävät (eli siitä, että heitä kohdellaan näin julmasti)

mutta eikö tuollainen ole juuri sitä mahtavuutta?

vaiko Minullekko vain on?

Ei minua huvittaisi jäädä kenenkään vieraan luo yöksi nukkumaan. Hyi olkoon. Haluan nukkua yksin. Eikä tyyppi olisi edes aviomiesainesta, kun kerran jakelee munaansa niin auliisti.

Tuohon kun maksetun taksin lisäksi saisi vielä vähän ylimääräistä pätäkkää mukaansa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei minua huvittaisi jäädä kenenkään vieraan luo yöksi nukkumaan. Hyi olkoon. Haluan nukkua yksin. Eikä tyyppi olisi edes aviomiesainesta, kun kerran jakelee munaansa niin auliisti.

Tuohon kun maksetun taksin lisäksi saisi vielä vähän ylimääräistä pätäkkää mukaansa!
Tällaista ammattiahan ehtisi eläkkeellä harjoittaa.
#verokortillatietty

Zone-sarja -42%
Mulla alkoi kinostella sähkölämmitteiset sukat pakkaspyöräilyyn.

joku talvi kanssa katselin, mutta katselu päättyi hyvin nopeasti kun katsoin myös hinnan #hehe

mutta eipä tosiaan juuri tule kylmä kun varpaisiin ja sormiin kork. kun ajelee

Tällaista ammattiahan ehtisi eläkkeellä harjoittaa.
#verokortillatietty

Asiassa huolestuttaa se, että nykyään kaikki sokeribeibet ja ounlifänsneidot aina kertovat, kuinka paljon on sellaisia asiakkaita, jotka tahtovat vain jutella 😳😖
Hirvittävää. Ei pysty, ei kykene. Palvelumaksu pompsahtaisi heti vähintään kaksinkertaiseksi, jos pitäisi keskustella. Kun ei vaan kiinnosta.

Asiassa huolestuttaa se, että nykyään kaikki sokeribeibet ja ounlifänsneidot aina kertovat, kuinka paljon on sellaisia asiakkaita, jotka tahtovat vain jutella 😳😖
Hirvittävää. Ei pysty, ei kykene. Palvelumaksu pompsahtaisi heti vähintään kaksinkertaiseksi, jos pitäisi keskustella. Kun ei vaan kiinnosta.
Hinnastoon vaan: pilu 50, juttutuokio 100.

Tuotahan vois tehdä vaikka työkseen jos siitä sais vielä pätäkkää völjyyn 🤔 onkohan kukaan muu hoksannu tätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom