Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rautalankaa:taas jotain korkeakouluhuumoria
en nimittäin ymmärrä, en niin alkuunkaan
Rautalankaa:
Nainen kostaa miehelle kokemansa käytöksen, eli: kutsuu miehen luokseen, tarjoaa tälle ruokaa ja seksiä ja sitten lähettää mittariautolla kotiin. Toteaa: saapa nähdä, mitä miehet tästä tykkäävät (eli siitä, että heitä kohdellaan näin julmasti)
Siinäpä se vitsi taitaa olla, että ei oikein kosto puremutta eikö tuollainen ole juuri sitä mahtavuutta?
vaiko Minullekko vain on?
Mulla alkoi kinostella sähkölämmitteiset sukat pakkaspyöräilyyn.tekisi taas mieli ostella jotain
olisikohan asialliset
Tällaista ammattiahan ehtisi eläkkeellä harjoittaa.Ei minua huvittaisi jäädä kenenkään vieraan luo yöksi nukkumaan. Hyi olkoon. Haluan nukkua yksin. Eikä tyyppi olisi edes aviomiesainesta, kun kerran jakelee munaansa niin auliisti.
Tuohon kun maksetun taksin lisäksi saisi vielä vähän ylimääräistä pätäkkää mukaansa!
Mulla alkoi kinostella sähkölämmitteiset sukat pakkaspyöräilyyn.
kylmä varpaisiin ja peukaloihin
Tällaista ammattiahan ehtisi eläkkeellä harjoittaa.
#verokortillatietty
Hinnastoon vaan: pilu 50, juttutuokio 100.Asiassa huolestuttaa se, että nykyään kaikki sokeribeibet ja ounlifänsneidot aina kertovat, kuinka paljon on sellaisia asiakkaita, jotka tahtovat vain jutella
Hirvittävää. Ei pysty, ei kykene. Palvelumaksu pompsahtaisi heti vähintään kaksinkertaiseksi, jos pitäisi keskustella. Kun ei vaan kiinnosta.
Tuotahan vois tehdä vaikka työkseen jos siitä sais vielä pätäkkää völjyyn onkohan kukaan muu hoksannu tätä.Ei minua huvittaisi jäädä kenenkään vieraan luo yöksi nukkumaan. Hyi olkoon. Haluan nukkua yksin. Eikä tyyppi olisi edes aviomiesainesta, kun kerran jakelee munaansa niin auliisti.
Tuohon kun maksetun taksin lisäksi saisi vielä vähän ylimääräistä pätäkkää mukaansa!