Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
miten ihmeessä pystytte laskemaan huoneistoonne imisiä jos he noin ahistavat?

Minä pystyn hyvinkin katsella imisiä kapakassa, mutta huoneistooni en heitä laskikisi ikipäivänä!
Miten ihmeessä sinä tarvitset ihmiskontakteja kapakoissa, kun käsittääkseni työpaikallasi on niitä ja käyt vieläpä kaupallisella salilla?

Kotiin ei tarvitse päästää kuin ihmisiä joista pitää, em paikoissa ei voi välttyä epämiellyttäviltä ihmiskontakteilta (=valtaosa ihmisistä). Kotonani on käynyt viimeisen puolen vuoden aikana kaksi ihmistä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
IMG_2150.webp

miten ihmeessä pystytte laskemaan huoneistoonne imisiä jos he noin ahistavat?

Minä pystyn hyvinkin katsella imisiä kapakassa, mutta huoneistooni en heitä laskikisi ikipäivänä!
Äkkiä mietittynä viime vuoden aikana asunnossani kävi alle 10 ihmistä.
Eli hieman harvemmin kuin 1krt/kk.

Se on nyt vielä ihan ok määrä, varsinkin kun työajalla ei tarvitse nähdä juuri koskaan ketään.

VoiVeljet olenkin ollut nuorenapoikana social, kun olen tuosta vaan laskenut esinmerkikis NAISia kylään

yhtenkin kanssa katsoimme maajussille morisanta, sitten hän lähti ohjelman jälkn. kotiin

siitä voi tulla hieno päivä!

Miettikää, samana päivänä tapahtuu mahtollisesti seuraavaa:

-saan noutaa kellon huollosta
-saan romanttisesti airbnb känpässä NAISen lämpöä&läheisyyttä

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama, luulin että 99% tappiot oli vain mahdollista kryptoissa, ja no niin toistaiseksi onkin ollut, mutta eipä neste anna mielikuvaa "turvallisemmasta sijoittamisesta" =D

Muoks : mähän otin tosi turvallisesti ja sijoitin vuosia rahastoihin. Harmi vaan että yksi rahasto mihin meni rahaa 10 vuotta oli "Venäjä" ja ihmettelin kerran miksi pankki oli siirtänyt mulle 100e ja kyselin niin "myimme kaikki venäjä sijoitukset" olin vähän että... tosta puuttuu aika paljon lukuja niin vastaus oli että "tä oli paras mitä saatiin sodan takia ulos". Turvallista, riskitöntä ja hajautettua rahastosäästämistä <3

Muoks : mähän otin tosi turvallisesti ja sijoitin vuosia rahastoihin. Harmi vaan että yksi rahasto mihin meni rahaa 10 vuotta oli "Venäjä" ja ihmettelin kerran miksi pankki oli siirtänyt mulle 100e ja kyselin niin "myimme kaikki venäjä sijoitukset" olin vähän että... tosta puuttuu aika paljon lukuja niin vastaus oli että "tä oli paras mitä saatiin sodan takia ulos". Turvallista, riskitöntä ja hajautettua rahastosäästämistä <3

Näin kävi koko Suomelle Joe Bidenin kaudella, kyllä se parempi olis että nämä diktaattorit pysyis kurissa ja vois lypsää niiltä isolla alella rahat ja öljyt pois, kuten wanhaan hyvään aikaan maailmanjärjestys oli. :-)

rahastoihin

Niin. Piensijoittajan ei kannata ainakaan luottaa pankkiin. Sieltä ne suurimmat rosvot löytyvät.

Jos haluaa sijoittaa hajautetusti kämppiin niin löytyy ihan pörssilistattuja rahastojakin, joista pääsee sekunnissa eroon, kun työntää laput myyntilaitaan.

Edit. Esimerkiksi minun äitimuoria on pankki ja pankin sijoitusneuvoja höntittänyt ihan 100-0 noissa sijoitusasioissa, koska hän ei uskalla ostaa suoraan pörssilistatuja osakkeita

Viimeksi muokattu:
Oho QTkin +4,6% nyt vasta uskallan tunnustaa että lisäsin pikkusen @65,90. Toivottavasti eivät nyt sekoile mitään siellä Ameriikan päässä.
BK hampparit lähti useamman päivän laskuun heti kun olin position avannut, nythän voi sitte lisätä edukkaammin kun tili tuli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom