Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joulusuklaa addikteille pro tip: Ostakaa natsi siwan Palace suklaita -> kestää 400g laatikko heti päiviä ellei viikkoja. Monen näköisiä suklaita, ehkä jopa 16 eri sorttia, mutta väitän että maku kaikissa aikalailla yks ja sama, eikä se ole mitenkään kummoinen. Eikä mitään merkitystä, että ostatko Melanie tai Vanessa laatikon, koska molemmissa sama sisältö.

Onneksi nuo laatikot oli ilmaisia eli saatuja, saattais muuten jo harmittaa.

Hyvää vuoden (ehkä) viimeistä sikaria kaikille. Rakettipelkoinen koira kuuntelee tyytyväisenä sisällä Panteraa. Sikarin jälkeen syödään yhdessä nakkeja musiikin peittäessä paukkeen.

1000019746.webp

E. Jossain kohtaa kyllä huomannee koiruli tilanteen ja panikointi alkaa. Toivottavasti ei, mutta empirian pohjalta.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ystävätär oli mulle aamulla laittanut mobilepaylla viinirypälesponssin. Mun täytyy kuulemma mennä vuoden vaihtuessa pöydän alle syömään 12 viinirypälettä, että olis ens vuonna onnea rakkausrintamalla. Ajattelin toteuttaa, koska miksi ei?🤷🏻‍♀️🤣
Jos söisi pullapitkon pöydän alla niin toisikohan se ravustusonnea.

Kävin hampaita kiristellen ostamassa yhden paketin raketteja, koska lapsi. Jonossa edellä ollut apina käytti useamman sata euroa kolmeen muovikassilliseen.
Nykyraketit on aivan paskoja, ellei maksa tota useeta sataa. Mun lapsuudessa halpispaukuillaki sai ruumiillista vahinkoa aikaseks. Kaikki hauska kielletään aina, koska joku läski ampuu iteltään vahingossa naaman irti.

Jos söisi pullapitkon pöydän alla niin toisikohan se ravustusonnea.

Kun nyt noin menit sanomaan, pakkohan se on kokeilla.

Jos rapua ei tulekkaan, ja jätit tuon tekemättä, asia häiritsee loppuelämäsi ajan mieltäsi.

Kokeilkaa ihmeessä. Oon varma, että kaikki mitä pöydän alla syö tuo jonkinlaista onnea. Mukaanlukien tuo Xtremen ehdottama pipari laput silmillä..🤣

Nykyraketit on aivan paskoja, ellei maksa tota useeta sataa. Mun lapsuudessa halpispaukuillaki sai ruumiillista vahinkoa aikaseks. Kaikki hauska kielletään aina, koska joku läski ampuu iteltään vahingossa naaman irti.
Se on tämä pullamössösukupolvi, jota pitää paapoa. Ei jätetä luonnonvalinnalle mahdollisuutta. Eikä "vahingosta viisastuu" ole sekään enää hyväksytty oppimiskokemus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom