Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mystistä on, mutta useasti havaittua.Aika vahva väite tämä. Vai onko kyse jostain massatasapainohommista.
Miksi ihmeessä en ole tämmösistä ennen mitään tiennyt?
Jos söisi pullapitkon pöydän alla niin toisikohan se ravustusonnea.Ystävätär oli mulle aamulla laittanut mobilepaylla viinirypälesponssin. Mun täytyy kuulemma mennä vuoden vaihtuessa pöydän alle syömään 12 viinirypälettä, että olis ens vuonna onnea rakkausrintamalla. Ajattelin toteuttaa, koska miksi ei?
Kun nyt noin menit sanomaan, pakkohan se on kokeilla.Jos söisi pullapitkon pöydän alla niin toisikohan se ravustusonnea.
En tuosta tiedä, mutta veikkaisin, että jos syö laput silmillä piparia anoppilan pöydän alla, se tuo ainakin jännitystä joulupöytään.Jos söisi pullapitkon pöydän alla niin toisikohan se ravustusonnea.
Nykyraketit on aivan paskoja, ellei maksa tota useeta sataa. Mun lapsuudessa halpispaukuillaki sai ruumiillista vahinkoa aikaseks. Kaikki hauska kielletään aina, koska joku läski ampuu iteltään vahingossa naaman irti.Kävin hampaita kiristellen ostamassa yhden paketin raketteja, koska lapsi. Jonossa edellä ollut apina käytti useamman sata euroa kolmeen muovikassilliseen.
Jos söisi pullapitkon pöydän alla niin toisikohan se ravustusonnea.
Kun nyt noin menit sanomaan, pakkohan se on kokeilla.
Jos rapua ei tulekkaan, ja jätit tuon tekemättä, asia häiritsee loppuelämäsi ajan mieltäsi.
Se on tämä pullamössösukupolvi, jota pitää paapoa. Ei jätetä luonnonvalinnalle mahdollisuutta. Eikä "vahingosta viisastuu" ole sekään enää hyväksytty oppimiskokemus.Nykyraketit on aivan paskoja, ellei maksa tota useeta sataa. Mun lapsuudessa halpispaukuillaki sai ruumiillista vahinkoa aikaseks. Kaikki hauska kielletään aina, koska joku läski ampuu iteltään vahingossa naaman irti.
Ton ekan lyriikat laittoi vähän hymähtelemään. Musa kyllä toimivaa. Jälkimmäinen ihan jees kyllä kanssa.Miksi ihmeessä en ole tämmösistä ennen mitään tiennyt?
84:tasan
no, tuo menetetty kilo otetaan nopeasti takaisin