Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kelloista pyöriin.

Aika paljon pyöritellyt tuota gravelhommaa.

Taitaa tulla ’flat-bar gravel’ eli huono maastopyörä, kuten jossain arvostelussa todettiin. Siitähän se pohdinta alkoi, kävi kippurasarvissa ja nyt takas.

katso liitettä 268943
Specialized Diverge E5 Expert Evo.
Hyvä peli. Minä olen tykästynyt kippurasarviin. Neutraali asento käsille ja valinnanvaraa otteille. Canyon roadlite oli mutta kippurasarviset vei voiton niin myin pois

Hyvä peli. Minä olen tykästynyt kippurasarviin. Neutraali asento käsille ja valinnanvaraa otteille. Canyon roadlite oli mutta kippurasarviset vei voiton niin myin pois
Niin tämä kai se omakin ajatus, kun noita graveleita matka-ajoon mietti. Ei tarvis vetää samalla otteella pitkään ja sit huutaa olkapäät.

Toi mun vanha konan hybridi ei ainakaan oikein toiminu itelle.

20241206_213142.webp

Niin tämä kai se omakin ajatus, kun noita graveleita matka-ajoon mietti. Ei tarvis vetää samalla otteella pitkään ja sit huutaa olkapäät.

Toi mun vanha konan hybridi ei ainakaan oikein toiminu itelle.
Mulla on 98% reissuista alle 30 min.

Mietin, että jos kippuroita alkaa kaipaamaan, niin laittaa tohon ratapyörään - en oo siihenkään kaivannut, kun vaihdoin bullhorniin.

Mulla on 98% reissuista alle 30 min.

Mietin, että jos kippuroita alkaa kaipaamaan, niin laittaa tohon ratapyörään - en oo siihenkään kaivannut, kun vaihdoin bullhorniin.
Niin, lähinnä kai mietin, että jos sulla on jo niitä pyöriä muutenkin, niin mihin sää tarviit tuommosta gravelia, jolla ei sit oikein ajeltas semmosta ajoa, mihin noi gravelit ois tarkoitettu.

Mutta omilla rahoilla just semmosta, ku haluaapi.

Niin, lähinnä kai mietin, että jos sulla on jo niitä pyöriä muutenkin, niin mihin sää tarviit tuommosta gravelia, jolla ei sit oikein ajeltas semmosta ajoa, mihin noi gravelit ois tarkoitettu.

Mutta omilla rahoilla just semmosta, ku haluaapi.
Niinpä, kyllä noilla nykyisilläkin pärjäis.

Jossain kohtaa innostuin valokuvauksesta, niin on reilu 20 kameraa tuolla pölyä keräämässä…

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Suositut

Back
Ylös Bottom