Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joko minä sitä mustikkashottia nelikolmosesta mainostin joskus? Jos siis tarvii esim. naisillekin tarjota.

2cl licor 43 pohjalle, lusikalla valion mustikkakeittoa 2cl päälle ja ravistettua kermaa sen verran päälle, kun mahtuu shottilasiin. Tuolla saa hyviä kaloreitakin äkkiä.

Joko minä sitä mustikkashottia nelikolmosesta mainostin joskus? Jos siis tarvii esim. naisillekin tarjota.

2cl licor 43 pohjalle, lusikalla valion mustikkakeittoa 2cl päälle ja ravistettua kermaa sen verran päälle, kun mahtuu shottilasiin. Tuolla saa hyviä kaloreitakin äkkiä.
Muistelen että olen tämän ohjeen ennenkin nähnyt täällä.

Shottilasiin 2cl+2cl
Minulle tuota on tarjoiltu vain tällaisesta

1733497867392.webp

, esim. Tojon yaris/Auris/corolla tai vaikka Hondan civic/jazz.

Tai korealaiset.

Pikkusen jos riskillä menee, niin sit löytyy kohtuu tuoreita ranskanpottuja, yleensä paremmin varusteltuina, mutta vähemmän luotettavia.

Silloin ehdottomasti Renault. Itse ajoin 2016 Cliolla 24tkm - > 143tkm pelkillä rutiinihuolloilla ja etujarrurempalla (ja auto lähti täysin toimivana eteenpäin, ei siis lauennut noihinkaan kilsoihin) . Toki siinä oli tuuriakin mukana, mutta uudempien (<10v) Citikan ja Pösön Puretechien öljyssä uivilla remmeillä juuri mikään tuuri ei pitkän päälle pelasta. Rellun pikku-TCe on sentään kohtuullisen taloudellinen ja luotettava.

Toki jos kriteerinä on vain absoluuttiset kilometrikustannukset niin sitten ratkaisu on se paras löytyvä parin tonnin vehje ja kiertoon ensimmäisestä isosta viasta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
^ noita on primessä tai jossain. En oo saanu vielä aikaiseksi kattoa ainuttakaan tai edes tsekattua, että pystyykö noita kattoon.

Ja tänään ois se päivä, jos meinais kaljaa ottaa. Exä tuo kisut huomenna, niin voipi olla loppupyhät niiden seurana.

Ruoka tulossa ja kävi mielessä, että pitäskö toi Amarone avata.. juotavaksihan toikin on ostettu.

^ noita on primessä tai jossain. En oo saanu vielä aikaiseksi kattoa ainuttakaan tai edes tsekattua, että pystyykö noita kattoon.

Mihinkään ylikriittiseen asentoon ei voi asettautua näitä katsellessa ja pientä Chuck bromancea ehkä vaatii. Taistelukohtaukset varsinkin alussa aika kornia ja halpaa kamaa, mutta kyllä se siitä lähti filmi mukavasti pyörimään kun vauhtiin pääsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom