Oho, tuo alkaa olemaan jo tosimiesten juomia.
Jos tulee joskus tyttömäinen olo, niin tuosta:
Tulee piimän kanssa vähän niinku vadelmajugurtin makuista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, tuo alkaa olemaan jo tosimiesten juomia.
Ostat jonku 1990-2000 luvun tojotan. Ajonautintoa ei löydy, mutta kustannustehokkuus on kohallaan.Hmm. Voi olla joo. Mikähän olisi se paras diili itselle? Joku about 7-10k käytetty? Ei oo autoista juuri mitään hajua eikä kiinnostusta perehtyä. Kunhan pääsis mahdollisimman kustannustehokkaasti paikasta a paikkaan b.
Mikäs tuossa on hyvä sekoitussuhde? Onko liian laimeaa, jos ottaa piimästä kahen desin huikan ja kaataa jallut tilalle?
Tämä menee vasta huomenna testiin, kunhan puliukot tulee kylään.Oho, tuo alkaa olemaan jo tosimiesten juomia.
Jos tulee joskus tyttömäinen olo, niin tuosta:
Tulee piimän kanssa vähän niinku vadelmajugurtin makuista.
Shottilasiin 2cl+2clMikäs tuossa on hyvä sekoitussuhde? Onko liian laimeaa, jos ottaa piimästä kahen desin huikan ja kaataa jallut tilalle?
Muistelen että olen tämän ohjeen ennenkin nähnyt täällä.Joko minä sitä mustikkashottia nelikolmosesta mainostin joskus? Jos siis tarvii esim. naisillekin tarjota.
2cl licor 43 pohjalle, lusikalla valion mustikkakeittoa 2cl päälle ja ravistettua kermaa sen verran päälle, kun mahtuu shottilasiin. Tuolla saa hyviä kaloreitakin äkkiä.
Minulle tuota on tarjoiltu vain tällaisestaShottilasiin 2cl+2cl
, esim. Tojon yaris/Auris/corolla tai vaikka Hondan civic/jazz.
Pikkusen jos riskillä menee, niin sit löytyy kohtuu tuoreita ranskanpottuja, yleensä paremmin varusteltuina, mutta vähemmän luotettavia.
On se. Iso. Kello, ei SE.On muuten omega hitokseen massiivisempi laitos. Tämä oli kyllä tiedossa, kun Seamastereita ennenkin omistanut.
P.S. Hyvin huomaa, että tänään syöty suolaa ja juotu vettä väkevämpää.
katso liitettä 268867
^ noita on primessä tai jossain. En oo saanu vielä aikaiseksi kattoa ainuttakaan tai edes tsekattua, että pystyykö noita kattoon.