Huomasin myös että vaikka oli ensimmäinen kertaus niin omissa tiedoissa näkyi yli 30 kertausvuorokautta. Ilmeisesti yhden saapumiserän mittaisen työsuhteen metsävuorokaudet tms on laskettu kertausvuorokausiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeesus. Siis onko tuo 119e se alehinta?@Pappi bassolle vielä Parallax X neuralin alesta. En kyllä kerenny kuin vasta lataamaan koneelle.
Ropelsin jo päiväseltään jotain nauhalle ja instaankin, ettei ehkä tälle iltaa jaksakaan..
Tämmöstä ammattiosaamista ja ylpeyttä aina jotenkin hieno nähdä.Joko minä sitä mustikkashottia nelikolmosesta mainostin joskus? Jos siis tarvii esim. naisillekin tarjota.
2cl licor 43 pohjalle, lusikalla valion mustikkakeittoa 2cl päälle ja ravistettua kermaa sen verran päälle, kun mahtuu shottilasiin. Tuolla saa hyviä kaloreitakin äkkiä.
Toi 119€ normihinta, johonkin vajaaseen kuuteen kymppiin sen sai.Jeesus. Siis onko tuo 119e se alehinta?
Hei muuten, jos tarviit impulsseja https://www.dropbox.com/scl/fo/4lkb...3z9zikb9xptcxaynkaxw&subfolder_nav_tracking=1
Tekee bassolle ihmeitä ainakin noi Ampeg 8x10:t.
"Actual Band And Song IRs" kansio aika hieno kokoelma myös kitaralla pelleillessä.
Se Bogrenin ilimanen kikkare oli muuten oikeastaan ihan hyvä. Mukavan yksinkertanenhan se on, ja toimiva.
Jos haluaa nopeesti saada jotain aikaseksi, eikä vain selailla tiedostoja ja hinkata Eq:ta koko päivää....
No jos aivan rehellisiä ollaan, niin useampi Megane ja muutama Laguna on vuosien varrella ollut ajossa täälläkin. Hintaisekseen hyviä kamppeita olleet, oikeastaan puolia söivät jos jotain vikaa on keksittävä ja remmiä saa vaihtaa turhan tiuhaan (4v/60ktm), ainakin noissa vanhemmissa, mutta neekerimalleissakin oli jo 20v sitten vakiona esim. ilmastointia ja vakionopeudensäädintä, niin siinä mielessä monia muita edellä.Silloin ehdottomasti Renault. Itse ajoin 2016 Cliolla 24tkm - > 143tkm pelkillä rutiinihuolloilla ja etujarrurempalla (ja auto lähti täysin toimivana eteenpäin, ei siis lauennut noihinkaan kilsoihin) . Toki siinä oli tuuriakin mukana, mutta uudempien (<10v) Citikan ja Pösön Puretechien öljyssä uivilla remmeillä juuri mikään tuuri ei pitkän päälle pelasta. Rellun pikku-TCe on sentään kohtuullisen taloudellinen ja luotettava.
Juu, ei noita toki määräänsä enempää tarvi. Mutta noi bändien ja kappaleiden IR:t käteviä.Toi 119€ normihinta, johonkin vajaaseen kuuteen kymppiin sen sai.
Mullon ostettuna kauhea läjä niitä Bogrenin IR:iä, on liidiä, cleania ja rytmiä ja Cortexin pilvestä saa lisää.. pitäs minusta enemmän opetella säätää noita IR:iä vaan noista plugareista, kun muuten se soundin hakeminen on vaan sitä, että sokkona kelaa läpi noita IR:iä ja sieltä tulee aina mitä tulee ja sit kaikki aika menee tommoseen eikä soittamiseen.. mut siis voisin kurkata, millasta tuolla on. Hyvä soundi toki aina kiinnostaa.
Oispa kaljaa.
T waldoMä oon tainnut rakastua. Waldo ei vaan tiedä vielä että täällä on sen unelmien nainen
Kerrankos tuota Waldon pilluttaa.Mä oon tainnut rakastua. Waldo ei vaan tiedä vielä että täällä on sen unelmien nainen
On juurikin oma suosikki punasista tällä vähäisellä viinikokemuksella.
Henk. koht vaatii kyllä ehdottomasti jotain ruokaa kaveriksi. Seurusteluviiniksi turhan raskas, mut joo, on tohon omaan lokeroonsa kyllä hyvä.On juurikin oma suosikki punasista tällä vähäisellä viinikokemuksella.
Onk tuo Deepsea, sehän on jotain 4cm paksu.Sitteku seekkerin ranteet kasvaa miesten mittoihin.
katso liitettä 268946
(kuva redditistä, en minä)