Alicia
VIP
Mä oon tainnut rakastua. Waldo ei vaan tiedä vielä että täällä on sen unelmien nainen.
Siihen ysärimuusikkoon vai onko olemassa joku muukin Waldo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon tainnut rakastua. Waldo ei vaan tiedä vielä että täällä on sen unelmien nainen.
Mitään tilaisuutta ei ilmeisesti jätetä käyttämättä?
Ei ole.Siihen ysärimuusikkoon vai onko olemassa joku muukin Waldo?
Luuuuuuuuuuk
Urakka jatkuu huomenna, tänään pitäisi lämmitellä paljua ja saunaa.Saiko @Heatseeker puut nurin
Viikon päästä pitäs mennä kaatelemaan seuraavan muutaman vuoden polttopuutarpeet
Joo, ja sullahan on se samanlainen frisyyri.Joo, mikä jottei. Tosin niillä kestorajoituksilla vois soitella jonkin matkaa vaan tota alkua, mutta ei tarvis kummoisesti edes reenailla.
Steve Stevensillä ois paljon muutakin hienoa kamaa (tää on siis se menninkäinen, joka soitellu Billy Idolinkin bändissä).
Voitko kuvailla, mitä sulla on päällä just nyt?Ouukeei.
Joo olishan se kuivempaa tavaraa keväällä vaan meillä on vähän matkan takana osa puista niin mukavampi näin vähän lumen aikaan kaadella pois. On muuten mahtikeli tämmönen pikkupakkanen ja pelkkä kuura maassa.Urakka jatkuu huomenna, tänään pitäisi lämmitellä paljua ja saunaa.
Omat polttopuuhommat ajoittunee taas kevääseen.
Perintö sileeks.Tänään aion villiintyä joulukukkaostoksilla. Kunnon överit.
Siinä ensi viikon ruuat samalla.Perintö sileeks.
On vain yksi ja ainoa WaldoSiihen ysärimuusikkoon vai onko olemassa joku muukin Waldo?