Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sjoella eräällä sohvalla sama äänimaisema.
View: https://www.instagram.com/reel/DBo6isVS7Ir/?igsh=NmFyZm50cjY1YnZn
En sieltäkään. Enkä tunnista levyn kantta. Enkä osaisi nimetä ainuttakaan kappaletta.en sis ole type negatiivia kuunnellut kun raadiosta tai televiisiosta
20v etiepäin, niin lienee aika lähellä totuutta.Sitä en tiedä miksi Pappi Saatana on tuossa kannessa.
Eiks typen nimellä myyty jotain vihreitä kortonkejakin, jos en ihan väärin muista.. niiltä ajoilta ku Peter Steele poseeras Playgirlissa. Ei nyt tuohon bassonsoittoon pimeässä niin jeesaa, mutta kato sinne Toyotaan varalle.Hitsi. Pitäisköhän bassoon laittaa vihreät sähköteipit?
Näkis ainakin kunnolla, mistä soittaa, jos hämärää.
Ai tuommosiakin.Bassoon luminlay dotsit.
Joo, mulla on tuossa Manninen custom -kitarassa tuommoiset, vaikkei nyt oo tarvinnu mitään keikkoja heitellä, että oikeaa käyttöä ois, mutta näkee tosiaan dotsit pimeässäkin.Ai tuommosiakin.
Mutta sähköteippis olis 50 senttiä. Pääsis halavalla.
Nyt laitat homman jäihin ja sitten kun on paremmin talous tasapainossa niin ostat jonkun kunnon kellon.Niin ja noi vitun kellot.. tarviin oikeasti jonkun edunvalvojan, kun taas näköjään ootellaan 21.11 saakka, että joudunko lunastaan tuon yhden TAG Heurin.. tietty muutaman satasen vielä kalliimpi kuin se eka herätehuuto..
muoks. ois tuo nyt vielä kai suht ok hinta tuosta, mitä chrono24:stä kattelin, mutta edelleen ois muutakin rahanmenoa :D
Luulen, että en varmaan ihan näihin ketjun "kunnon kelloihin" oo koskaan rahaa laittamassa.. plus mun silmääni ja makuuni noi rollet ei jotenkin istu ja ite tarttis ainakin kattoa jotain muita merkkejä..Nyt laitat homman jäihin ja sitten kun on paremmin talous tasapainossa niin ostat jonkun kunnon kellon.
Juu, ehdottomasti täytyy hankkia sellainen joka itseä miellyttää, itsehän sitä eniten kattelet.Luulen, että en varmaan ihan näihin ketjun "kunnon kelloihin" oo koskaan rahaa laittamassa.. plus mun silmääni ja makuuni noi rollet ei jotenkin istu ja ite tarttis ainakin kattoa jotain muita merkkejä..