Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Omaan menis 50mm saakka ilman lokaria. 45mm nyt. Melkoinen ero kuitenkin tuommoseen raskaammin kuvioituun maastopyörän renkaaseen, jos on lunta tai vaikka juoksevaa hiekkaa alla.
Meneekös maasturiin nastakumit?

Teroon valintani: Black Ice 300.

IMG_1613.webp

Valikoimaa kavensi se, että erikokoiset kiekot edessä:takana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meneekös maasturiin nastakumit?

Teroon valintani: Black Ice 300.

katso liitettä 268454

Valikoimaa kavensi se, että erikokoiset kiekot edessä:takana.
Menishän siihen. Viime talven köyhäilin, enkä ostanu, mutta siis pitäshän nuo melkein olla..

Vois kurkata millaiset nuo kuvan renkaat on. Se Terossa normisti oleva rengas on minusta kevyemmällä kuvioinnilla ja rullaavaampi, mitä tossa mun fillarissa tuli tehtaalta. Oon semmoisiakin miettiny kesällä, jos vetää tuolla niitä pidempiä tasaisen lenkkejä.

Menishän siihen. Viime talven köyhäilin, enkä ostanu, mutta siis pitäshän nuo melkein olla..

Vois kurkata millaiset nuo kuvan renkaat on. Se Terossa normisti oleva rengas on minusta kevyemmällä kuvioinnilla ja rullaavaampi, mitä tossa mun fillarissa tuli tehtaalta. Oon semmoisiakin miettiny kesällä, jos vetää tuolla niitä pidempiä tasaisen lenkkejä.
Hyvä kompromissirengas tuo Teron ensiasennus tosiaan on. Spessun omaa tuotantoa.

IMG_1614.webp

Vitun kellot.. kukaan oo huutanu sen mun huudon yli vieläkään. Vähän ehkä vammanen se kellon kehän värikin, kun tota näki jotain oikeita kuvia..
Mikä idea se nyt ylipäätään oli lähteä jotain kelloa huutamaan...oon vähän huolissani tuosta Maxin elämänhallinnasta, eikä ole vielä etes se poikamieselmä alkanut.

Mikä idea se nyt ylipäätään oli lähteä jotain kelloa huutamaan...oon vähän huolissani tuosta Maxin elämänhallinnasta, eikä ole vielä etes se poikamieselmä alkanut.
Tuntui siinä hetkessä hyvältä idealta :D jos jossain oon hyvä, niin impulssiostamisessa.

P.S kohta tulee kyyti pihaan, reppu pakattu. Ei kiinteää ravintoa.

muoksista. ja ei nykyään tarvii kenenkään olla huolissaan. Mulla oli tuossa jo rappiovuodet hyvän aikaa sitten, eikä niitä aikoja ole ikävä.

toinen muoksista. tai jos tarvii olla, niin osaan nykyään avata jo itekin suuni.

Tuntui siinä hetkessä hyvältä idealta :D jos jossain oon hyvä, niin impulssiostamisessa.

P.S kohta tulee kyyti pihaan, reppu pakattu. Ei kiinteää ravintoa.

muoksista. ja ei nykyään tarvii kenenkään olla huolissaan. Mulla oli tuossa jo rappiovuodet hyvän aikaa sitten, eikä niitä aikoja ole ikävä.

toinen muoksista. tai jos tarvii olla, niin osaan nykyään avata jo itekin suuni.
Koeta nyt sen verran hillitä niitä impulsseja että pysyt poikamiehenä jouluun asti, saadaan se saunailta pidettyä.

Vaikka itsensä peilailu tämän ikäisenä ei ole suositeltavaa (ainakaan silmälasit päässä), niin pitkällisen tarkastelun jälkeen on todettava, että Sylvin takapuoli 🍑 on selvästi pyöreämpi nyt kuin vuosi sitten, jolloin aloittelin säännöllistä kuntosaliharjoittelua.

Olen huomannut jalkojen vahvistumisen jo aiemmin, mutta tämä visuaalinen muutos ns pisti silmään vasta nyt.

Ja ei. Valokuvia ei todellakaan ole tulossa.

Se ois muuten taas se aika vuodesta, kun ameriikoissa ajetaan lujaa suoraan, eli World Cup Finals: Import vs Domestic. Pitänee jostain striimi keksiä, ni on taas ihmeteltävää.
Hätäinen Starletti bongattu, ET 6,415 @214MPH neljännes mailille. Mahtaa nuin lyhyen akselivälin katiskassa tuntua tuo vauhti erikoisjännälle.

Saunan jälkeinen glögi terassilla.

Pitäisköhän sitä lähteä taas maistelemaan viskejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom